• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Lilith

    Zodra ik de gong hoor sprint ik naar voren tot ik bij de Hoorn kom, ik ben niet de eerste, maar Damon, de mannelijke Beroeps uit mijn District, heeft al verschillende tributen vermoord. Ik glimlach als ik een prachtig zwaard zie, hetzelfde model wat ik thuis in de trainingszalen altijd gebruik. Ik pak het vast en draai me dan grijnzend om, klaar om te moorden.

    [Komt het gebied rond de Hoorn ook onderwater te staan?]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:04 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Nope, het lijkt alsof er een soort krachtveld om de woestijn zit. Het is de enige plek zonder het water]

    Damon

    Verveeld kijk ik naar het water, het is dat ik geen perfecte zwemmer ben.
    Maargoed, gaat dit nog lang duren? Ik verveel me dood.


    El Diablo.

    Lilith

    Zodra ik een bulderende geluid hoor kijk ik verbaasd op, nadat ik even weg van de Hoorn was gegaan om de Hovercrafts de tijd te geven om de lijken op te halen was ik weer terug gegaan om mijn spullen op te halen. Ik wist niet wat de rest van de Beroeps van plan was, Damon was verdwenen en de rest had ik nog niet gezien, maar ik begon rustig spullen te pakken die ik nodig dacht te hebben. Ik had mijn rugzak gevuld met een slaapzak, twee flesjes water en wat gedroogd vlees en had daarna een paar zwaarden uitgeprobeerd en er drie uitgekozen om mee te nemen als het ertoe kwam dat ik weg zou moeten.
    Maar op dit moment kan ik geen enkele kant op, de kleine woestijn rond de Hoorn is omsingeld door een laag water, dat op een of andere rare manier niet verder dan de rand van het zand komt.

    [Is het goed dat Lilith dit allemaal heeft? Als Beroeps heeft ze natuurlijk veel mogelijkheden om dingen bij de Hoorn te pakken :Y)]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:04 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Damon

    Als ik wat beter kijk zie ik dat de woestijn de enige plek is zonder water.
    Ik zucht, dan maar proberen hé? Ik spring het water in en begin met zwemmen, minder makkelijk dan het eruit zag. Maar na een lange tijd ben ik toch op de woestijn gekomen. Waar ik onder anderen mijn districtpartner zie. 'Godverdomme zeg.' mompel ik, en plof neer.


    El Diablo.

    [Ja hoor xd]


    El Diablo.

    Lilith

    Ik zie Damon de woestijn in lopen en grinnik zachtjes. 'Ook hallo,' grijns ik terwijl ik mijn haar uit mijn gezicht strijk. Het is vreselijk warm op het kleine stukje woestijn, maar altijd beter dan doorweekt raken.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Damon

    'Ja, ook hallo' mompel ik sarcastisch.
    Ik schud mijn haar even uit, en doe mijn jas uit.
    Het bloed is nog steeds op mijn shirt, jeej.


    El Diablo.

    Lilith
    Ik zak geïrriteerd neer in het hete zand en slaak een vermoeide zucht. 'Ik hoop dat ze de Arena niet al te lang onder water zetten, dat maakt het vinden van andere tributen zo veel moeilijker.' Ik pak een zwaard en balanceer het verveeld op mijn vingertop.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Freya Rose Jones

    Het water stijgt en stijgt, tot ik denk dat ik er zelf ook aan ten onder ga. Maar het stopt net als ik naar een andere, hogere boom wil gaan. Vanaf hier kan iedereen me zien zitten, maar wie kijkt er dan ook naar boven? Dat is iets dat ik al lang geleden ontdekt heb, mensen kijken bijna nooit naar de grond of boven hen. Hier zit ik dus wel eventjes goed. Ik drink een beetje van de waterfles en vul hem dan helemaal tot er niets meer bij kan, waarna ik er een kleine hoeveelheid van het doorzichtig goedje in doe. Zo, met die fles kan ik nog 3 dagen door als het lot me gunstig gezind is.
    Maar de andere tributen... de mensen die bij de Hoorn des Overvloeds zijn gestorven kan ik alvast schrappen. Degenen die niets te pakken hebben gekregen bij het bloedbad zullen ook niet lang overleven zonder voedsel of drinken. En dan nog de grote golf. Ikzelf ben ook bang voor het water, maar ben veilig. Hoeveel tributen zouden verdronken zijn, gestikt door het vele water dat over wel lijkt te zijn?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:22 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Ik zucht geïrriteerd, en kauw op een runderreepje.
    'Wat voor fucking rot arena is dit' mompel ik.


    El Diablo.

    Lilith
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. 'We hadden het erger kunnen treffen.'
    Ik kijk even rond naar de spullen die nog in en om de Hoorn liggen, het zijn vooral zware en onhandige wapens, maar ik zie ook een paar nuttige dingen liggen. 'Ik denk dat de Hoorn voorlopig maar ons kamp wordt.'

    [ Trouwens, meestal in een woestijn is het overdag heel heet maar s' nachts echt heel koud, is dat hier ook zo? Just wondering (: ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Ik voel me heel erg alleen in mijn boompje ;D
    + in de beschrijving van de arena staat : Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.
    Dus nee, het zal 's nachts niet afkoelen. Zo zouden jullie het wel héél makkelijk hebben]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Ik haal mijn schouders op, en eet het reepje op.
    'vind het best' mompel ik maar.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:30 ]


    El Diablo.

    [Haha, moet het water weer zakken?]


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    [Haha, moet het water weer zakken?]


    [Graag! Kan ik gaan jagen en tribuutjes dood... messeren ;D ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien