• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    [Mag Carmen Cats' haar zien? Dat door de wind in het zicht word geblazen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (geef mij wat informatie over de sterke punten van jullie groepje en je mag haar zien en haar linkerschouder verwonden. Waar mag Cat Carmen verwonden?)


    Happy Birthday my Potter!

    Carmen violet Grey
    'Waarom kwam je me überhaupt bespieden in die boom.' Zeg ik als ik naar De boom boven het vuur wijs. 'Dus even in het kort. Je noemt meteen schatje. Je komt niet aan mijn fucking wapens en raakt Freya met geen vinger of wapen aan.' Zeg ik dreigend. 'Waarom pakte je überhaupt mijn drietand daar kan je niet mee omgaan. En als je eten wou kon je het ook ewoon vragen. Je bet mijn district genoot en ik en Freya hebben alle spullen van de hoorn. We hebben alle wapens in een lijk geprikt en alle zeilen of bruikbare spullen kapot gesneden. Wij hebben al het eten en met zijn tweeen drinken voor een week.' Plots zie ik een schouder. Fuck. Iemand luisterde ons af. Ik zag een vogel gluren en spande mijn pijl aan zodathet meisje kon denken dat ik naar de vogel zou schieten. Foutgedacht. Ik schoot in een fractie van een seconde naarhaar schouder en doorboorde haar vlees. Door hoe hard ik hem eschoten had werd de pijl ook in een boomstam geschoten en activeerde de weerhaakjes ervan. Ze zat vast aan de boomstronk. 'Jij Justin. Jij blijft hier. Veroerde je niet.' Zeg ik sissend. Ik ren naar het meisje en kijk haar boos aan. 'Naam District ben je alleen en wa heb je gehoord.' Zg ik sissend. Ik keek of ze wapens had, maar nee alleen een kokertje.

    [je mag Carmen door haar hand schieten. Dat die pijl haarband eh doorboord. Maar niet metgif Plz :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik mag haar toch wel verdoven, zodat Cat weg kan komen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Je weet dat Cat vast Zit met die pijl aan een boom hm? Omdat de weerhaakjes geactiveerd zijn kan Cat zich alleen losmaken met Carmens hulp. Ze trekt hem er zo wel uit omdat ze denkt dat cat weerloos is :) dan zou ik trouwens nog wachten met schieten.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Cat is super slim. Ze heeft echt wel door hoe die weerhaakjes werken hoor. Ze heeft toch ook de wond van Vintain gezien?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Maar het is die giftige bloed pijl. En dat is nieuw voor iedereen omdat het gemaakt is voor het Capitool. Vintain heeft nooit verteld dat er eerst zand en dan jodium op moet. Ik vereel me. Ga niet weg :( xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Vintain ||
    'Het gaat al een stuk beter door de kruiden en, vreemd genoeg, ook door zand. Ik vraag me nog steeds af waarom die vrouwelijke tribuut me heeft geholpen de wond te desinfecteren,' mompel ik, 'want ze had me net zo goed gelijk kunnen doden.' Ik vraag me af waar Cat blijft, ik wil niet dat er iets met haar gebeurt. Ze is slim en vult ons bondgenootschap goed aan, en ik mag haar.


    I can't define who I am.

    (Giftige bloedpijl? Hoort dat niet te branden dan?)


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik knik kort, en leun onbewust wat dichter tegen hem aan.
    'Dus, wat gaan we nu doen'


    El Diablo.

    (Plus, je hebt je pijlen nooit giftig gemaakt met het bloed en als het brand zouden je pijlen ook branden? Het klopt niet)


    Happy Birthday my Potter!

    [Eigelijk wel, maar als het reëel brand zal Carmen je helpen omdat ze zelf ook die pijn op haar huid heeft gevoeld. Ze had een hert geschoten die dat bloed had waardoor het nu aan al haar pijlen zit :). Een korte aanraking is goed met de huid zolang je huid maar niet open is. De pijlen zitten met de punt tot ongeveer het midden onder het bloed. Ze raakt tijdens het schieten alleen de achterkant aan. Carmen zal het zo ie zo desifecteren ;)]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 15:55 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Oja en brandend gif kan je niet weg krijgen met zand en jodium... dat is scheikundig onmogelijk)


    Happy Birthday my Potter!

    (Dan zit het aan één pijl...)


    Happy Birthday my Potter!

    (En wat is reëel branden?)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Happy Birthday my Potter!