• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    [HET WATER ZAKT, NIET HELEMAAL HET BLIJFT NOG TOT 1 METER HOOG!]


    El Diablo.

    [Haha, oké (: Maar ik heb het dan ook echt over extreem koude temperaturen hè, dus dat zou dan juist moeilijker zijn :')]

    Lilith

    'Jij bent ook niet erg spraakzaam hè?' merk ik op. 'Kom op, cheer up voordat ik me ga vervelen en besluit mezelf op een, voor jou, minder prettige manier te vermaken.' Ik glimlach lieflijk en gooi het zwaard in de lucht, waarna ik hem weer bij het heft opvang.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Damon

    Het water zakt weer, en ik grijns.
    'Neh, hoeft niet, ik kan weer weg' grijns ik.
    Ik vervolg mijn weg naar het rotsgebied, en loop verder.
    Opeens val ik en kijk op.
    Hebben ze hier serieus valluiken!?
    'Godverdomme!' schreeuw ik kwaad, en probeer de val uit te komen.


    El Diablo.

    Freya Rose Jones

    Langzaam begint het wateroppervlak te dalen -er zullen wel genoeg tributen zijn gestorven om het publiek geamuseerd te houden. Ik klim uit mijn boom en beland meteen tot mijn bovenbenen in het water. Gelukkig houdt het pak dat ik gekregen heb de meeste vochtigheid buiten. Langzaam aan beginnen de vogels weer te fluiten, eerst voorzichtig maar dan op vol volume. Waarschijnlijk waren zij ook geschrokken van de enorme golf water. Boven mijn hoofd, zo'n 10 meter van me af zit een dikke vogel waar ik meteen mijn mes naar toe gooi. Dat wordt vogeltje eten vanavond.
    Ineens hoor ik het geluid van bewegend water en draai me direct om. Een tribuut die me nog niet heeft opgemerkt komt mijn kant uit. Het is een meisje, van ongeveer mijn leeftijd. Ze kijkt verwilderd om zich heen en is kletsnat, van top tot teen. Zonder enige vorm van medelijden gooi ik mijn mes in haar hart. Eerst kijkt ze geschrokken naar het mes dat in haar borstkas steekt maar weet dat het te laat is. Met diezelfde geschrokken uitdrukking op haar gezicht valt ze neer en gaat het kanon af. 2 tributen gedood op één dag. Hoeveel tributen, hoeveel kanonnen zouden er nog af gaan voor ik terug naar huis kon?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lilith

    Geïrriteerd kijk ik hem na, hij ging maar, hij maakte het alleen maar saaier om hier in de Arena te zijn. Met een zucht sta ik op en verzamel mijn spullen, als het wateroppervlak toch gedaald is kan ik net zo goed wat dichter bij de winst komen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Haha, wil iemand Damon helpen XD]


    El Diablo.

    [Lilith wil wel helpen, I guess :')]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Als je wilt xD]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Sure XD]


    El Diablo.

    [Oké :')]

    Lilith

    Voorzichtig loop ik tussen en over de rotsen heen, ik heb al snel door dat ze verraderlijk glad zijn door het water. Voorzichtig klem ik mijn hand om een rots als ik iemand een vloek hoor roepen. Meteen ben ik alert en loop voorzichtig op het geluid af, ik heb mijn zwaard strak in mijn hand geklemd en beweeg met kleine, geruisloze stappen.
    Als ik bij een opening in de rotsen kom en een bekend gezicht zie moet ik mezelf inhouden om niet te gaan lachen. 'Dat ziet er niet erg handig uit,' grinnik ik.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Damon

    'Je meent het' zeg ik sarcastisch.
    Ik rol kort met mijn ogen, en kijk naar boven.
    'Ga je me nog even helpen of wat' grom ik.


    El Diablo.

    Lilith
    'Hmmm,' grijns ik en tik nadenkend op mijn lippen. 'Omdat je het zo aardig vraagt.'
    Ik rommel even in mijn rugzak en vind dan wat ik zoek, een touw. Ik gooi het uiteinde naar beneden en maak het aan de andere kant vast aan een stevig lijkend rotsblok.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Damon

    Mopperend klim ik omhoog, en loop verder.
    'Rot stenen, rot arena' mopper ik en loop verder naar het gebergte.


    El Diablo.

    Lilith

    Ik besluit de andere kant op de lopen, geen zin hebbend om hem te volgen. Het irriteert me dat er geen bedankje van af kan, aangezien ik hem net zo goed meteen had kunnen vermoorden, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dat niet deed.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Ik ga trouwens van de computer af ;)]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.