• Hai owo
    Ik ben opzoek naar een serieuze anime met een goed verhaal:3
    Aangezien ik er nu 111 heb gezien is het een beetje moeilijk u,u
    Dus als iemand toevallig wat heeft noem het op en misschien heb ik hem nog niet gezien :3


    I'm not short D: I just live in a big world

    Inazuma Eleven :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    naruto? als je 400episodes wilt kijken


    if you do it right no one can say that you fail

    Rainbownyan schreef:
    Clannad en code geasse heb ik al gezien:3
    Ano hana lijkt me interesand o:


    AnoHana móet je echt gezien hebben, het is één van mijn favoriete animes tot nu toe (en één van de weinigen die ik een 10/10 gaf), dus zeker aan te raden c:

    Death note?


    26 - 02 - '16

    Nana gaat over 2 meisje met de zelfde naam (Nana)en de zelde leeftijd 20 maar verder nog al verschildend zijn maar ze willen allebei hun ware liefde proberen vinden . Soms een beetje te dramatisch maar wel leuk serie en goed verhaallijn.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Another. Echt goed en veel bloed.


    Obviously.

    anime..da's moeilijk aangezien van de meeste de manga beter is(zoals bij shaman king,super gaaf verhaal in de anime totaal andrs.nix klopt da 16e aflevering)
    anime zal ik zeggen:
    the law of ueki
    yugioh
    naruto
    mirai nikki
    anohana
    inazuma eleven!!!
    tokyo underground

    Particles schreef:
    Another. Echt goed en veel bloed.


    Haha, die is inderdaad goed :Y) Interessant verhaal, laatste 2 eps waren wel iets te bloederig naar mijn zin, maar dat nam niet weg hoe goed het was :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Angel Beats!.
    Death Note.
    Mirai Nikki.
    Bleach.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 18:16 ]

    Les Misérables: Shoujo Cosette
    Gosick
    Upotte!!

    Hoop dat je ze leuk vind :D


    Love You >3<