• Ik ga geen Hunger Games RPG meer maken omdat zowat iedereen er tegen is. Als je nog een leuke THG RPG voor mij weet, zeg het dan. Bijna alle zitten vol en ik wil er niet midden in komen of zo. Als iemand een nieuwe RPG begint; ik wil graag meehelpen. RainbowShine, sgat(Haymitch taal) xD, ik wil jou echt niet na-apen ofzow.

    DADAG RPG!(A)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:53 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nóg een hunger games RPG?
    Jezus christus, waarom is er niet gewoon één hunger games RPG waarin iedereen meespeelt in plaats van 10 verschillende over één onderwerp.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er zijn de laatste tijd wel erg veel THG-RPG's op Q(cat)
    Ik ben gewoon fan hoor, daar niet van, maar eigenlijk vond ik dat alleen de allereerste en de vervolgen daarop echt goed waren. De rest is random falende onoriginele shit(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Endure schreef:
    Nóg een hunger games RPG?
    Jezus christus, waarom is er niet gewoon één hunger games RPG waarin iedereen meespeelt in plaats van 10 verschillende over één onderwerp.


    Tja...Bij die andere kon ik niet meer meedoen omdat ze allang begonnen waren enzo, dus maak er gwn zelf 1 (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Proviliax schreef:
    (...)

    Tja...Bij die andere kon ik niet meer meedoen omdat ze allang begonnen waren enzo, dus maak er gwn zelf 1 (A)


    Dan kan je nog makkelijk meedoen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Clint schreef:
    Er zijn de laatste tijd wel erg veel THG-RPG's op Q(cat)
    Ik ben gewoon fan hoor, daar niet van, maar eigenlijk vond ik dat alleen de allereerste en de vervolgen daarop echt goed waren. De rest is random falende onoriginele shit(cat)


    Als je dit ''shit'' vind, waarom klik je er dan op? Jha sorry hoor maar dan verw8 ik een beetje een leuk berichtje :P


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Endure schreef:
    (...)

    Dan kan je nog makkelijk meedoen.


    Ojah? Nou, zoek er dan maar één voor mij als het zo makkelijk is.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Proviliax schreef:
    (...)

    Ojah? Nou, zoek er dan maar één voor mij als het zo makkelijk is.


    Allemaal -uberfacepalm- J


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan kan je nog makkelijk meedoen.


    Ging het er in the hunger games niet m dat je samen met 13 mensen in een arena opgesloten werd en tot de dood moest vechten? En dat er niemand in of uit de arena kon? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Endure schreef:
    (...)

    Allemaal -uberfacepalm- J


    Het lijkt me redelijk logisch dat ze een eigen wilt maken. De meeste HG RPG's zijn al te ver waardoor het moeilijk / gewoon stom is om nog in te springen. En sommigen zijn al vol.


    I can't define who I am.

    Tigger schreef:
    (...)

    Ging het er in the hunger games niet m dat je samen met 13 mensen in een arena opgesloten werd en tot de dood moest vechten? En dat er niemand in of uit de arena kon? (cat)


    Veel hunger games RPG's spelen zich ook buiten de arena af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PS het lijkt me wel leuk om Spelmaker te zijn,
    als ik dan ook nog tribuut kan worden. :-)


    I can't define who I am.

    Clint schreef:
    Er zijn de laatste tijd wel erg veel THG-RPG's op Q(cat)
    Ik ben gewoon fan hoor, daar niet van, maar eigenlijk vond ik dat alleen de allereerste en de vervolgen daarop echt goed waren. De rest is random falende onoriginele shit(cat)

    Hmm, ik vraag me af welke je bedoeld 8D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Meanie schreef:
    (...)
    Hmm, ik vraag me af welke je bedoeld 8D

    *bedoelt, lieverd(cat)
    En hmmm, welke zouden dat toch zijn?:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nóg een --"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Clint schreef:
    (...)
    *bedoelt, lieverd(cat)
    En hmmm, welke zouden dat toch zijn?:Y)

    Ssst, ik ben heel goed in werkwoordspelling (cat)
    Ik heb géén idee (krul)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.