• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ik dacht ook dat je Quinn leuk vond, en ik was jaloers.' zegt Kurt en slaat verlegen zijn ogen neer. 'Ik laat je nooit meer gaan, Blaine.' grinnikt Kurt dan en kijkt mij verliefd aan. 'Ik laat jou zeker niet meer gaan, Kurt. Je hoeft niet jaloers te zijn, want ik wil alleen maar jou' zeg ik en kijk verliefd naar hem. Ik geef hem weer teder een zoen op zijn mond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Volgens mij was er vandaag meer drama dan in een heel jaar' zeg ik droogjes.
    Ik rek me even uit, en kijk rond.


    El Diablo.

    Finn
    Ik zucht en ik ga achter haar aan, ik zie haar dan weer in de kantine zitten en sla met mijn handen op tafel. 'Waarom doe je nou zo moeilijk?!' schreeuw ik door de kantine. Ik schrik zelf even door mijn eigen toon, het komt vast door alle spanningen van de hele dag. 'Het gaat er nu niet om waar jij zin in hebt, het gaat nu om Sebastian,' ik loop even om haar heen en kijk haar aan. 'Hij is neergeschoten, ik heb genoeg aan mijn kop, dus kun je alsjeblieft een beetje begrip tonen en in je rolstoel blijven zitten?'

    Kurt
    'Mooi, want ik trek het niet zonder jou.' glimlach ik na zijn tedere zoen. 'Ik weet nu zeker welk liedje ik wil doen voor de opdracht.' zeg ik terwijl ik denk aan het gesprek tussen Mercedes, Rachel en mij, toen we het hadden over de liedjes en dat ik twijfelde over ''I can hear the bells'' omdat ik niemand had om het voor te zingen. Nu heb ik dus wel iemand, en kan ik al mijn gevoel er in leggen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik schrik even als hij schreeuwt en voel de tranen branden. maar na de schrik en verdriet komt bij mij woede. "denk je verdomme dat het voor mij makkelijk is. Ik kan zo geen kant op fijn hoor om wakker te worden en te horen dat iemand neergeschoten is en je vriendje daar is en voor de rest je niks kunt weten" schreeuw ik boos en kijk boos naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Mooi, want ik trek het niet zonder jou.' glimlacht Kurt. Ik had echt zo'n Aaaahh momentje en kijk hem nog verliefder aan. 'Ik weet nu zeker welk liedje ik wil doen voor de opdracht.' zegt hij. 'Welke lied?' vraag ik nu nieuwsschierig en hou hem nog steeds stevig vast.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Dat beloofd voor de rest van het schooljaar," Zei ik droog, maar glimlachte toch. "Ik ga dadelijk naar de kantine om wat te eten, heb vandaag nog niets van voedsel gezien en ik voel me een beetje misselijk worden. Kunnen jullie het zonder mij af?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn
    'Nou, sorry dan dat ik je niet belde om je iets te laten weten,' zeg ik sarcastisch. 'Want als je beste vriend voor je neus neergeschoten wordt is het zeker meteen logisch om helder te denken en iedereen op te bellen om het te laten weten.' zeg ik boos terwijl ik mijn stem verhef. Ik zucht vermoeid, ik heb echt geen kracht om ook nog eens ruzie te maken met Rachel.

    Kurt
    'I can hear the bells van Hairspray.' grinnik ik. 'Het is gewoon zo romantisch maar het voelde eerst gewoon niet juist om te doen.' vertel ik hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Ik wil ook mee! Ik heb honger' zeg ik.
    Ik sta meteen op, en grijns.


    El Diablo.

    Rachel
    "denk je nou echt dat dat mijn punt is, alsof het me iets kan schelen dat je me zou bellen, ik heb gedacht dat je dood was of gewond ja." schreeuw ik boos. ik sta op en leun een beetje op de rolstoel "maar schijnbaar mag ik me niet eens zorgen maken over iemand" sis ik. Huilend loop ik naar buiten. terug in de regen. Ik ging in een fietserhok staan en liet me zakken in de rolstoel. Met mijn hoofd leunend op mijn handen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'I can hear the bells van Hairspray.' grinnikt Kurt. 'Het is gewoon zo romantisch maar het voelde eerst gewoon niet juist om te doen.' vertelt kurt aan mij. 'Nu is het zeker vanwege mij' zeg ik en kijk hem met mijn pretoogjes aan. 'Maar het is inderdaad een leuk liedje' zeg ik vervolgens.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Ga je te voet?" Vroeg ik wat aan de bezorgde kant. "Of moet ik een rolstoel regelen? Ik wil niet dat je na enkele stappen in elkaar zakt waardoor ik me dan schuldig zou voelen."
    Ik grijnsde naar hem, maar ergens meende ik wel wat ik zei.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    na een paar keer overgaan, springt hij over naar voicemail. Kutzooi, de enige andere persoon die ook in glee zit, die ik in mijn telefoon heb staan is Santana. Ik zoek in mijn contactenlijst totdat ik haar gevonden heb. Ik twijfel even en druk dan op het belknopje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Santana

    Ik neem snel mijn telefoon op.
    'Met Santana' zeg ik, en wacht.

    Sebastian

    'Het lukt wel' grinnik ik.
    Ik loop de deur uit met Quinn achter me aan, en wacht bij de lift.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik zucht opgelucht. 'Santana, met Jesy. Hang alsjeblieft niet op, ik wil alleen maar weten waar Sebastian ligt, ik kan het niet alleen,' ik slik en wacht ongeduldig op een antwoord.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt

    'Tuurlijk is het nu vanwege jou.' glimlach ik terwijl ik mijn hoofd op zijn borstkas laat rusten. 'Je wilt niet weten hoe gelukkig je me maakt.' fluister ik zachtjes.

    Finn
    Vermoeid laat ik me zakken op een stoel in de kantine en leg ik mijn armen over elkaar op de tafel en laat mijn hoofd erop rusten. Eindelijk even rust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.