• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Sebastian

    Ik grijns kort, en kijk rond.
    'Ik denk, daar' grinnik ik, en wijs naar het kastje naast mijn bed.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Wauw Blaine,' glimlacht Kurt naar me en staat op en loopt naar me toe. Ik glimlach zwakjes, ik hoop dat hij het door heeft. Hij zet twijfelend een paar stappen in mijn richting. Zou hij? En opeens komt hij dichterbij en drukt zijn lippen op de mijne. Even sta ik van schrik, maar ik herstel me en zoen hem terug. Mijn armen gaan rond zijn middel en ik hou hem stevig vast.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ff bwnee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Oki," Glimlachte ik en zette de beer op de aangewezen plek. "Je ziet er beter uit dan ik had verwacht."
    Terwijl ik dat zei, nam ik plaats op een lege stoel en keek hem aan.
    "Heb je veel pijn?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd, 'die gasten spuiten je hier vol met pijnstillers' zeg ik.
    'En wat had je dan verwacht, dat ik aan allemaal apparaten lag, onder het verband en zo'n mondkapje op?' grijns ik.


    El Diablo.

    Kurt
    Blaine houdt me stevig vast en ik sla nu ook mijn armen om zijn middel. Ik beeindig onze zoen en kijk Blaine aan in zijn ogen. Onze gezichten zijn maar een paar kleine centimeters van elkaar verwijderd en ik glimlach dolgelukkig. 'Ik hou van je, Blaine,' fluister ik zachtjes. 'Echt heel erg veel.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    "Zoiets ja," Lachte ik en keek hem opgewekt aan, blij dat het beter ging met hem. "Ik ben nog nooit beschoten, dus ik zou het niet weten."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik grinnik, en kijk naar het verband.
    ´Je hebt wel zo´n litteken´ zucht ik, en schuif het verband opzij.


    El Diablo.

    Mercedes

    Ik trok mijn neus op toen het hij het verband verschoof.
    "Stop daar mee," Lachte ik terwijl ik mijn hoofd afwendde. "Of ik kom op je vingers slaan."
    "Groot gelijk Cedes." Lachte Quinn vanaf de vensterbank.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat hij ook zijn armen rond mij heen slaat. Opeens beeindigd hij onze zoen en kijkt hij mij in mijn ogen aan. Hij glimlacht dolgelukkig en ik glimlach gelijk naar hem. Hij heeft mijn hint begrepen. Ik ben zo blij. 'Ik hou van je, Blaine,' fluistert hij zachtjes. 'Echt heel erg veel.' Mijn hart slaat een paar slagen over en ik kijk hem verliefd aan. 'Kurt,' zeg ik en ik druk weer teder mijn lippen op de zijne.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik grijns, en schuif het verband weer goed.
    'I wanna go home' zucht ik.


    El Diablo.

    [bck]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Misschien kan je vragen om thuisverpleging?" Vroeg ik en draaide me zodanig, dat mijn benen over de vensterbank hingen. "Maar dan zit je thuis wel aan je bed gekluisterd."
    Ik wiebelde verveeld met mijn benen en zuchtte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    Blaine zoent me teder en natuurlijk zoen ik hem terug. Ik streel met mijn hand zijn wang terwijl mijn andere bij zijn middel blijft hangen. Ik kan me niet meer herinneren dat ik me ooit zo gelukkig gevoeld heb.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik, 'zou je na een hartoperatie de volgende dag al weg mogen' mompel ik. Ik kijk de kamer rond en staar een beetje voor me uit.


    El Diablo.