• Iemand belt mij dus afgelopen donderdag heeft hij of zij dat een keer gedaan en afgelopen vrijdag twee keer onder schooltijd. Dan staat mijn mobiel altijd uit aangezien hij toch bijna nooit gaat en de leraren nog wel eens mobieltjes willen in nemen zodra ze er zien. Maar het rare is dat diegene me vorige week ook heeft gebeld en diegene spreekt ook niks in op de voicemail. Het vervelendste is dat ik hem of haar niet terug kan bellen omdat ik het nummer niet kan zien vanwege geen nummerherkenning zoals mijn mobiel dat zegt.

    Mijn vader zei dat ik mijn mobiel de volgende keer moet op pakken maar ik heb liever niet dat ik mijn mobiel moet op pakken omdat een wildvreemde mij blijkbaar blijft bellen. Mijn moeder stelde voor om mijn mobiel mee naar haar werk te nemen en hem dan aan te laten staan maar dat zie ik ook niet zo zitten, eerlijk gezegd.

    Heeft iemand anders dit ooit mee gemaakt en zo ja, wat heb je gedaan?


    Physics is awesome

    Toch opgenomen, misschien is het wel iets belangrijks.


    Your make-up is terrible

    ik zal me geen zorgen erover maken. Misschien was het per ongeluk.


    -

    gewoon opnemen.. ik word zovaak anoniem gebeld en dan blijken het gewoon vrienden te zijn die hun nummerherkening uit hebben staan.. Ik zou me er niet zo'n zorgen om maken eerlijk gezecht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niet opgenomen.. Maar het bleek mijn zus te wezen met iets belangrijks..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nidiot schreef:
    gewoon opnemen.. ik word zovaak anoniem gebeld en dan blijken het gewoon vrienden te zijn die hun nummerherkening uit hebben staan.. Ik zou me er niet zo'n zorgen om maken eerlijk gezecht.


    Jup, meestal zijn het je vrienden hoor (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Opnemen en dan als Darth Vader 'I'm your father' zeggen of 'my precious'uit Lotr :'D


    Shoganai i ne~

    Ik neem juist op als er geen nummer herkenning is. Anders druk ik meestal weg want mensen die mij kennen weten dat ik niet van bellen hou en de meeste bellen me dan ook niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nidiot schreef:
    gewoon opnemen.. ik word zovaak anoniem gebeld en dan blijken het gewoon vrienden te zijn die hun nummerherkening uit hebben staan.. Ik zou me er niet zo'n zorgen om maken eerlijk gezecht.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    gewoon opnemen, misschien is het wel belangrijk
    en je kan je altijd nog aanmelden bij het bel-me-niet register, heb ik ook gedaan

    DrWhooves schreef:
    Opnemen en dan als Darth Vader 'I'm your father' zeggen of 'my precious'uit Lotr :'D

    HAHAHA, dat deed ik eens. :'D
    Bleek het de Postcodeloterij te zijn. Ze waren echt doodsbang. XD
    Daarna heb ik nooit meer zoiets gehad, hahahaha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uhm misschien is het de postcode loterij of andere reclame.. Die stalken mij ook :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Frodo schreef:
    (...)

    Jup, meestal zijn het je vrienden hoor (;


    Geloof me, haast niemand belt me op mijn mobiel. Als er iets aan de hand zou zijn, zouden ze naar de huistelefoon bellen want doet de hele familie en met vrienden en kennissen hou ik contact via de mail dus.

    @Sherlockshit

    Belt die ook s'avonds?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Geloof me, haast niemand belt me op mijn mobiel. Als er iets aan de hand zou zijn, zouden ze naar de huistelefoon bellen want doet de hele familie en met vrienden en kennissen hou ik contact via de mail dus.

    @Sherlockshit

    Belt die ook s'avonds?
    Eeyup bij mij belden ze rond half 10 :W Buck postcodeloterij

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:49 ]


    Shoganai i ne~

    het kan ook je provider zijn. ik heb echt heel lang gehad dat die me ook onder schooltijd belde. end at is ook anoniem. [ja, op mijn opleiding kan je gerust in de les je mobiel opnemen.]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kan wel eens je provider zijn. Bellen altijd anoniem en spreken nooit iets in. Ook bellen ze altijd tijdens de lesuren. Irritante mensen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?