• Iemand belt mij dus afgelopen donderdag heeft hij of zij dat een keer gedaan en afgelopen vrijdag twee keer onder schooltijd. Dan staat mijn mobiel altijd uit aangezien hij toch bijna nooit gaat en de leraren nog wel eens mobieltjes willen in nemen zodra ze er zien. Maar het rare is dat diegene me vorige week ook heeft gebeld en diegene spreekt ook niks in op de voicemail. Het vervelendste is dat ik hem of haar niet terug kan bellen omdat ik het nummer niet kan zien vanwege geen nummerherkenning zoals mijn mobiel dat zegt.

    Mijn vader zei dat ik mijn mobiel de volgende keer moet op pakken maar ik heb liever niet dat ik mijn mobiel moet op pakken omdat een wildvreemde mij blijkbaar blijft bellen. Mijn moeder stelde voor om mijn mobiel mee naar haar werk te nemen en hem dan aan te laten staan maar dat zie ik ook niet zo zitten, eerlijk gezegd.

    Heeft iemand anders dit ooit mee gemaakt en zo ja, wat heb je gedaan?


    Physics is awesome

    DrWhooves schreef:
    Opnemen en dan als Darth Vader 'I'm your father' zeggen of 'my precious'uit Lotr :'D


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Errin schreef:
    Kan wel eens je provider zijn. Bellen altijd anoniem en spreken nooit iets in. Ook bellen ze altijd tijdens de lesuren. Irritante mensen.


    Vind het raar als ze nu ineens zouden gaan bellen want ze laten meestal dingen weten via sms of een mailtje. Maar zal eens proberen op te nemen maar aangezien mijn mobiel veel uit staat en ik heb niet altijd hoor gaat dat misschien een beetje moeilijk worden.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Geloof me, haast niemand belt me op mijn mobiel. Als er iets aan de hand zou zijn, zouden ze naar de huistelefoon bellen want doet de hele familie en met vrienden en kennissen hou ik contact via de mail dus.

    @Sherlockshit

    Belt die ook s'avonds?


    Owja die bellen non stop ik denk s ochtends om 10 uur tijdens school en s avonds rodn half 10 ofso ;o


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het zijn heel vaak bedrijven, heb ik ook vaak.


    I can't define who I am.

    Dat had ik ook, maar bij mij waren het niet mijn vrienden & geen bedrijven. Als ik opnam, hoorde ik gerommel en gepiep. Echt heel wired.. Ik heb niet meer opgenomen en nu is het gestopt.

    Ik heb dat eens gehad, bleek het een of andere man te zijn die claimde dat ik over zijn jas had gekotst, terwijl ik niet eens uit was geweest op de datum die deze persoon noemde -.- Echt vervelend -en die man bleef maar schelden-. Ik heb opgehangen en heb er sindsdien geen last meer van gehad.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh, ja. En één keer beweerde een vrouw dat ik haar dochter steeds belde enzo. Dus ze begon te schelden en ik heb opgehangen. Ze heeft nog een keer terug gebeld en nadat ik eindelijk had duidelijk gemaakt dat ze het verkeerde nummer belde, is ze opgehouden en ik heb er nooit meer iets van gehoord.

    Ik neem anonieme telefoontjes (of onbekende nummers) altijd op. Ben wel benieuwd wie mij wilt bellen + mijn vaders nummer staat ook vaak genoeg als onbekend.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gewoon opnemen en niks zeggen. Als hij/zij dan niet ophangt, gaat zijn/haar beltegoed er lekker aan. Als ze wel iets zeggen, gewoon luisteren en niks zeggen.
    Ik ben ook een keer gebeld en toen zeiden ze zo van: 'Ja, je spreekt met de politie.' Ik schrok heel even, maar bedacht me toen dat het echt nergens op sloeg en zei: 'Ja, heel grappig hoor.' Toen hing ik op en belde ze weer. Zeiden ze: 'Waarom hing je nou op?' Dus ik zei niets en liet mijn mobiel gewoon liggen, zonder op te hangen. Het gesprek duurde vijf minuten. En daarna hebben ze niet meer gebeld.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben ook een keer opgebeld door een jongen die blijkbaar een grap wou uithalen. Ik neem met onbekend nummer meestal met hele naam op. Aan de andere kant van de lijn was een jongen, die blijkbaar op me stond te wachten bij de bios xD Ik had nooit afgesproken, want dat telefoontje is al heel lang geleden en eigenlijk was ik nog veels te jong om tot echt heel laat uit te gaan. 'S avonds laat werd ik gebeld. De jongens aan de andere kant was heel boos en weet ik veel wat.. En toen ik zei: Ja, volgens mij heb je het verkeerde nummer. Zegt ie: Nee, ik ken jou. Jij bent Danique + achternaam.. Ja hallo, daar nam ik mee op! Sukkel...


    It's never gonna happen, Guys.

    Zayngasm schreef:
    Het zijn heel vaak bedrijven, heb ik ook vaak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Broer had precies het zelfde, maar toen hij opnam hoorde hij helemaal niets :s
    kun je hem niet in je negeerlijst zetten of werkt dat niet omdat t n onbekend nummer is?
    Mijn zushad n keer dat n incasso bureau haar belde... Maar die was nep en smste zelfs o.O


    Life is hard, just break it with your head <3

    Errin schreef:
    Kan wel eens je provider zijn. Bellen altijd anoniem en spreken nooit iets in. Ook bellen ze altijd tijdens de lesuren. Irritante mensen.


    Inderdaad, als ik anoniem gebeld word is het meestal ook zo'n iemand van de provider die me een abonnement wil aansmeren. Heb nu al vele malen moeten herhalen dat ik niet geïntresseerd ben -.-


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Mijn moeder heeft een keertje opgenomen en gezegd: Met het mannetje van de radio.
    Er werd toen gelijk opgehangen door degene die belde en die heeft ook niet meer gebeld.

    Ik word niet gebeld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.