• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Wapens(niet iedereen hetzelfde):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    De RPG begint in te Arena als elke tribuut op zijn ijzerenplaat staat te wachten op de gong.


    Hallo allemaal,

    Ik heb nog even een paar dingen besloten. Dit betreft:

    De wapens: Ik heb besloten dat iedereen 3 wapens mag hebben. Dus voor de personen die meer hebben moet even uitzoeken wat ze willen.

    De Hoorn des Overvloeds: Iedereen mag bij de hoorn des Overvloeds 4 dingen uitzoeken. Dus wie meer heeft moeten even uitzoeken wat ze echt willen hebben. Deze dingen zullen dan in een rugzak zitten.

    Groetjes Naomi






    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:16 ]


    ~

    Oeh ik heb echt zin om te beginnen xD


    Happy girls are the prettiest !

    The Raven is aangepast :] Da's Revenna, trouwens. xd

    En: MUAHAHAHAHAHA.


    help

    Rol: Beroeps Tribuut

    District: 1

    Naam: Jerro Greyson

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk (met foto):



    Karakter: Jerro is heel sluw en onvoorspelbaar, je weet nooit wat hij gaat doen. Hij zegt nooit veel en is het liefst alleen zodat hij kan doen waar hij zelf zin in heeft. Hij weet zomaar ergens onverwachts op te duiken en weer te verdwijnen. Verder is hij niet snel te overtuigen en heel eigenwijs, stilletjes is hij wel slim.

    Wapens(niet iedereen hetzelfde):
    Hij is het beste in zo een
    ik heb geen idee hoe zo'n ding heet xd verder heeft hij ook een zwaard en paar mesjes



    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:
    Mijn wapen en een rugzak met een liter fles water, runderrepen, cape voor warmte en camouflage


    Goede & slechte eigenschappen:
    + Hij denkt eerst goed na voor iets te doen
    - Hij is moeilijk te overtuigen en hij is eigenwijs

    District aandenken:
    niks

    Is het goed zo?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:12 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rol: Mannelijk Tribuut
    District: 3
    Naam: Jayson "Zero" Carver
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter:

    Jayson AKA Zero, is een jongen die op zichzelf is. Doordat die altijd alleen was heeft hij geen vertrouwen in de mensen om zich heen, Jayson wilt dan ook niks met iemand te maken hebben. Sommige noemen Jayson dan ook emotieloos en begonnen hem Zero te noemen.
    Doordat Jayson zo emotieloos is deed de dood van zijn moeder en zus niks, hij wist dat ze weg waren,voor altijd nu, maar in zijn ogen waren ze al zijn hele leven al weg.
    Jayson is een mysterieuze jongen die daarom ook nooit wat van zichzelf laat zien hoe die werkelijk is.

    Wapens(niet iedereen hetzelfde):

    double edged scythes, die ook weer uit elkaar kunnen klikken om samen twee losse scythes te worden. (als het mag)

    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:

    Hij zou snel voor zijn wapens gaan en een rugzak met een touw en wat eten en drinken, dan de eerste beste vlucht roete zoeken

    Goede & slechte eigenschappen:
    Jayson zijn goede eigenschappen zijn dat die ongemerkt langs mensen kan komen, dat die weet hoe die zijn omgeving moet gebruiken om te winnen en te overleven en dat die niet bang is om een leven te nemen.

    Jayson zijn slechte eigenschappen zijn dat die mensen niet vertrouwt, dat die soms te emotieloos is en dat die zichzelf soms niet kent.

    District aandenken:


    Deze ring heeft die van de eerste persoon die om hem gaf gekregen, maar die persoon werd snel van hem afgenomen.

    Heb hem iets aangepast :) Vond een dingetje niet echt goed :)

    Hee

    Bedankt voor het invullen van de rollen. Ik las dat er nog iets was met de wapens dus daar zal ik morgen even naar kijken. Ik zal ook morgenmiddag het topic open. Er is prive iets gebeurd vandaag, dus mijn hoofd staat er nu niet helemaal naar. Ik hoop op jullie begrip hiervoor.

    Liefs<3


    ~

    Sterkte, I guess (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    SRamos schreef:
    Hee

    Bedankt voor het invullen van de rollen. Ik las dat er nog iets was met de wapens dus daar zal ik morgen even naar kijken. Ik zal ook morgenmiddag het topic open. Er is prive iets gebeurd vandaag, dus mijn hoofd staat er nu niet helemaal naar. Ik hoop op jullie begrip hiervoor.

    Liefs<3


    Geen probleem :] Neem je tijd (:


    help

    Rider schreef:
    Sterkte, I guess (flower)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Acis staat nog niet bij Twaalf]


    help

    Sterkte en neem je tijd(flower)


    Happy girls are the prettiest !

    Geen probleem!
    Sterkte (flower)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Natuurlijk, zo ongeduldig zijn we nu ook weer niet.
    Veel sterkte (flower)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bedankt allemaal<3


    ~

    Gaan we vandaag beginnen?


    Happy Birthday my Potter!

    Rol:Vrouwelijke tribuut
    District:3
    Naam:Amelia Rivers
    Leeftijd:18 jaar
    Uiterlijk:


    Amelia heeft een mooi dik bos donker bruin haar. Ze blauw/groene ogen met een verleidelijke uitstraling. Amelia is 1.75m met een slank lichaam. Ze heeft een licht bruin getinte huid en ziet er altijd vrij goed verzorgt uit ondanks dat ze uit district 12 komt. Amelia heeft zachte roze lippen waar meestal een vriendelijke glimlach op verschijnt.
    Karakter:Amelia is vrij arrogant als het om bepaalde dingen gaat. Verder is ze voor haar familie en vrienden geweldig. Amelia is altijd in staat om andere mensen te helpen als die in nood zijn. Als Amelia met haar hobby bezig is kun je haar beter niet storen. Ze kan dan heel kattig en chagrijnig overkomen.
    Wapens: draad, messen & schaar
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: een slaapzak, veldfles, folie & wat eten.
    Goede & slechte eigenschappen:Amelia is een vastberaden meisje dat al vrij jong volwassen is geworden na de dood van haar vader en broer. Amelia weet heel veel van planten en medische dingen. Amelia vertrouwt wel heel snel mensen wat niet altijd goed is. Zeker niet in de arena.
    District aandenken:


    Deze haarclip is al eeuwen oud in Amelia haar familie.Ze heeft hem van haar moeder gekregen als aandenken aan hun.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:18 ]


    ~