• Aaargh, ik erger me daar zo dood aan. Iemand tweet: 'Ik neem veel te snel afschijt van je.' Lol, nou noemen ze mij een taalnazi. Maar dit gaat toch te ver, of ligt dat aan mij? x) Ben ik de enige met een spelfouten-allergie of zitten er meer hier? ;'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:17 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zal maar niet zeggen hoe erg ik me eraan erger... (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik erger me er ook vaak aan, maar sommigen gaan al whinen als iemand een typfoutje maakt en dáár kan ik dan ook weer niet tegen. Of mensen die de hele tijd met afkortingen praten zoals idd, gwn en dat soort dingen. Dát is pas irritant.


    Your make-up is terrible

    Ach, iedereen maakt fouten. Ik lees er gewoon overheen of verbeter die persoon dan als hij/zij het vraagt. En ik durf te wedden dat zelfs de mensen die nu zeggen dat ze het niet kunnen uitstaan, ook heus wel eens een dt fout maken, etc.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 11:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Assassin schreef:
    Ik erger me er ook vaak aan, maar sommigen gaan al whinen als iemand een typfoutje maakt en dáár kan ik dan ook weer niet tegen. Of mensen die de hele tijd met afkortingen praten zoals idd, gwn en dat soort dingen. Dát is pas irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Barnabas schreef:
    Ik zal maar niet zeggen hoe erg ik me eraan erger... (cat)


    This -a-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waar ik constant aan erger, is dat mensen vaak zeggen/typen: ''Hij is groter als mij.'' Terwijl het ''Hij is groter dan ik.'' is. Of moet het soms aan mij liggen, omdat ik op het Gymnasium zit?(cat)


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    RainbowShine schreef:
    Mijn spelling en Grammatica is slecht -Stomme dyslexie- , maar ik irriteer me mateloos aan mensen die slechter kunnen spelen mij.


    Precies dit, maar dat komt omdat het bijna onmogelijk is ergere fouten te maken als mij.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik erg me daar ook aan van die msn taal of hoe ze het ook noemen -of dit soort dingen; We zyn... terwijl het zijn is. Is het dan zo moeilijk om even gewoon te typen? -en ik heb het nu over iemand die geen dyslextie heeft.-

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 13:49 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hahaha, van die ernstige fouten kan ik ook niet tegen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    XDelicateX schreef:
    Waar ik constant aan erger, is dat mensen vaak zeggen/typen: ''Hij is groter als mij.'' Terwijl het ''Hij is groter dan ik.'' is. Of moet het soms aan mij liggen, omdat ik op het Gymnasium zit?(cat)

    Ik heb heel vaak dat ik het verkeerd zeg en net erna denk 'fuck, het is dan ik' maar schrijven doe ik wel altijd goed.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ten schreef:
    Alleen domme fouten irriteren mij.

    Je hebt gelijk, maar op de pc is het gewoon ff typen en niemand denkt dan nog aan spelfouten. Jij miss wel? ;o


    Pretty is just a pretty word.

    Dingen zoals het vergeten van hoofdletters of komma's, daar kan ik me aan irriteren. Of aan msn-taal. Maar dingen zoals, of iets met een 't' of een 'd' eindigd, daar irriteer ik me niet zo snel aan omdat ik daar zelf ook heel erg slecht in ben.