• [sorry voor evt spelfouten, de iPad typt minder fijn dan een toetsenbord.]

    Yups, ze is nu 60 jaar Queen of England, of beter gezegd, queen of the United Kingdom. Het is weer ontzettend Brits en protserig, zo als het alleen in Engeland kan, maar ontzettend gaaf omte zien!
    Vanaf de Theems zie je het mooie Londen voorbij gaan, de Tower Bridge ging net ook open! Het is heel mooi om te zien en ergens ook grappig. Het is een van de laatste keren dat zoiets kan in UK, aangezien steeds meer landen onafhankelijk willen worden van de UK. Dus ik zou maar zappen. [:

    Nog meer mensen die kijken? En wat vinden jullie ervan? Spoilertopic, lol.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, heb er een stuk van gezien :].
    Het eerste wat in mij opkwam was: sodeju, kunnen ze dat geld niet beter gebruiken in tijden van crisis? En die arme gondeliers zitten binnenkort nog met een longontsteking in het ziekenhuis met dit weer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, het is een land met redelijk wat armoede soms. Als je veel geld hebt, is het nog het leukst.

    Update; ze zingen een geweldig lied, een mannenkoor. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HET REGENT.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij ons staat het al heel de namiddag op en ik houdt echt heel erg van the UK.
    Alluwel ik het gevoel heb dat het toch wel erg langs duurt en ze best veel geld zijn aan het verkwisten, enkele uurtjes zou iedereen ook al fijn hebben gevonden, hoe dan ook.
    Ik ben erg blij voor de Queen, want zij is echt geweldig. :')


    Love is louder.

    Het staat hier nog steeds aan; heb wat vrienden in Engeland wonen, die het helemaal geweldig vinden.
    Zit ik hier van; ... hebben jullie ooit Koninginnedag bij ons gezien, dit is jullie mening van "brilliant"?!
    Maar wel gaaf dat ik te weten ben gekomen dat er ooit een olifant op de bevroren Thames gelopen heeft! (x

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 18:40 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb ook een stuk gezien. Ik vond het er wel gaaf uitzien, maar het duurde wel een beetje lang. Maar stiekem ben ik wel gewoon fan van Queen Elizabeth (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Erg mooi! Respect voor Elizabeth dat ze al 60 jaar op de troon zit! Opzich vind ik het Briste koningshuis best intressant.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Erg mooi! Respect voor Elizabeth dat ze al 60 jaar op de troon zit! Opzich vind ik het Briste koningshuis best intressant.


    Sowieso, vooral door dat gedoe met Diana [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife