• Weetje ik was net zo op msn aan het praten met mijn vriendin en we kwamen op het onderwerp: romantische films. Vinden jullie dat die gebeurtenissen niet echt een beetje te perfect zijn? Net als die jongens. En dat het altijd weer goed komt. Soms erger ik me er best aan als ik er over na denk. Maar als ik zo'n film kijk is het meteen van 'awhh!' Hebben jullie dat ook? haha (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Zoo voorspelbaar... [a]

    Hmm.. Misschien, maar ze zijn zo leuk :3

    Voor mijn pws volgend jaar ga ik het hebben over hoe we de Romantieke periode terugzien in wat wij romantisch noemen (wbw) ben er benieuwd naar _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Daarom kijken zoveel mensen ze graag, omdat ze ook en zo een leven willen. I can't blame them. Alhoewel ik dan toch eerder voor een lotr,underworld of harry potter leven zou kiezen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb wel vaak 'Awhh' maar ik space 'm soms op het einde omdat het nooit origineel eindigt, terwijl het zo makkelijk kan!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Daarom kijk ik dat soort films ook niet.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!