• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik grinnik "maar Kurt heeft een goed e smaak dus dat komt wel goed" glimlachend kijk ik hem aan.

    [ik ben er niet heel lang vanaaf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Is de babykamer bij jullie thuis al af?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar, het was wel een voordeel voor Emily, aangezien ze twee kamers had nu.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knikte "paars, roze en nog wat kleurtjes, het is een lichte regenboog" grinnik ik.

    [ga zo tot morgen alvast]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Klinkt leuk,' gaf ik glimlachend toe. 'Wees voorbereid bij ons op veel roze.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "dat is juist leuk, maar ik vond zuurstokroze overal wel iets te veel van het goede dus ik dacht waarom niet de regenboog achtig. Ze hebben met lichtgevende kleurtjes verf een regenboog gemaakt echt supergaaf in het donker" ik grinnik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dat is zeker leuk, ze zou het geweldig vinden.' zei ik waarna in mijn kleine meisje vast pakte en haar knuffelde. 'Toch? Je gaat het geweldig vinden, kleine meid.' zei ik met een iets hogere stem tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [iam going bye morgen ornd 7 uur ben ik er]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    rachel
    Ik schiet in de lach "ben je geen meisje?" lach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Zo hoog kom ik niet, hoor. Al zal ik het willen.' zei ik lachend waarna een kusje drukte op Emily's voorhoofd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Mijn topic)

    Kurt Hummel

    Ik voelde de kriebels weer in mijn onderbuik komen, toen hij me aftrok, een geweldig gevoel ging er door me heen en ik kreunde weer. Mijn geslachtsdeel begon alweer te groeien voelde ik. Ik zoende hem weer terug en drukte vervolgens kusjes in zijn nek en beet af en toe heel zachtjes, om hem ook op te winden. Zijn andere hand lag op mijn onderrug, om steun te bieden voor mij. Dat had ik echt nodig, omdat ik moeilijk op mijn benen kon blijven staan uit genot.

    Jayden Ian Archibald

    We kwamen aan bij mijn huis. Eén van de villa's aan de rand van de stad. Ik pakte Isa's hand en trok haar voorzichtig mee naar binnen. 'Welkom in huize Archibald,' glimlachte ik waarna ik haar jasje aanpakte en het ophing aan de kapstok. Onze familie, was altijd wel aan de rijke kant geweest. Mijn overgrootvader, was namelijk miljonair. Ik nam Isa mee naar de woonkamer, en liet haar plaats nemen op de bank. Er was toch niemand thuis, mijn vader was óf werken óf aan het daten met weer een andere vrouw, en mijn broertje had lacrosse training.



    Blaine Anderson:

    Ik voelde dat zijn geslachtsdeel begon te groeien door mij en speelde er mee. Hij drukte vervolgens kusjes in mijn nek en beet er af en toe zachtjes in, waardoor ik opgewonden raakte en zachtjes kreunde. Opeens hoor ik mijn mobiel af gaan en negeerde het. ‘Zal vast niets bijzonders zijn’ mompel ik genietend en bleef verder met hem te verwennen. Hierdoor begon mijn geslachtsdeel ook weer te groeien, die nu tegen Kurt’s onderbuik komt en ik er zachtjes mee wreef over zijn onderbuik.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    ‘Wauw’ zei ik onder de indruk en keek mijn ogen uit. ‘Je hebt een prachtige huis’ zeg ik nog steeds betoverd en keek de woonkamer rond. Uiteindelijk keek ik naar Jayden en ging ik hem beter bekijken. Hij was wel behoorlijk knap en gespierd. Hij was ook lief en aardig en kon goed luisteren. Hij kon ook geweldig zoenen, alleen Finn kon het beter. Bella, stop over Finn te denken, opeens voel ik mijn mobiel trillen in mijn tasje en wierp een snelle blik op. Een bericht van Finn een steek van pijn ging er door me heen. Oooh, nu pas denk je aan mij en verwijder zonder erop te lezen, het smsje. Hij zou me niet missen, hij heeft die kind nu en Rachel en zal met hun gelukkig worden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik hoorde Blaine's mobiel afgaan, en was blij dat hij hem niet beantwoordde. Serieus, mensen belden ons altijd als we bezig waren. Dat was de reden waarom ik mijn mobiel op stil had gezet. Ik kreunde wat luider door zijn handelingen, hij speelde met mijn geslachtsdeel. 'Blaine, je maakt me helemaal gek.' zei ik hees waarna ik weer zachtjes beet in zijn nek. Zijn stijve wreef over mijn onderbuik waardoor ik hete rillingen en kippenvel kreeg en zuchtte ik opgewonden.

    Jayden Ian Archibald

    'Dank je, ik ben ook heel blij met dit huis.' bekende ik, ik was eigenlijk best arrogant, maar dat hield ik voor nu even voor me. Ik wilde voor Isa overkomen als een lieve jongen. 'Ik snap echt niet, wat Finn jou aandoet. Hij gaat echt spijt krijgen dat hij dit gedaan heeft.' zei ik waarna ik liefdevol haar wang streelde en haar vervolgens weer teder zoende.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik moest een beetje lachen om wat hij zei en keek hem ontdeugend aan. 'Ik kan je nog gekker laten worden' zeg ik zwoel in zijn oor en laat alles los en pak zonder nog iets te zeggen, zijn benen en til hem op. Midden in het meertje is een soort steen die plat is, waar je makkelijk op kon zitten. Ik zet Kurt daarop en ging zelf weer in het water, waarnaar ik met mijn lippen om zijn eikel heen doe. Ik hield om hem zo veel mogelijk te plagen en hem te verwennen. Zachtjes begon ik te zuigen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zoende hem terug en trok hem op me. Ik had nu eerlijk scheid aan Finn, hij kon de pot op. Maar ergens voelde ik die hevige liefde voor hem nog. Hij had me als het ware gewoon genergeerd en gedumpt voor Rachel. Ik snapte echt dat hij bij zijn kindje wil zijn, maar om zo mij te negeren en te laten vallen en niets meer van hem liet horen. Dat was pijnlijk en dat verdiende ik niet. Ik zou liegen tegen hem en acteren, dat het me niets deed, maar het deed wel dergelijk iets. Ik hield ziels veel van Finn en ergens doe ik dit ook voor Finn, dat hij weer naar Rachel kan gaan en gelukkig met haar kan worden met het kindje en dat hij niet opgezadelt wordt met mij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Oooh,' kreunde ik opgewonden, ik voelde weer een overweldigend gevoel in mijn onderbuik, omdat hij zijn lippen rondom mijn eikel had gesloten en zoog. Ik had de behoefte om te stoten in zijn mond, maar dat zou niet echt fijn zijn voor hem. Ik sloot mijn ogen en zuchtte nogmaals. Mijn hand liet in naar zijn krullen glijden en woelde wild door zijn haren. Blaine kon me zo onwijs gek maken hier mee, ik wist echt even niet meer waar ik het moest zoeken.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zag het als groen licht toen Isa me op zich trok. Ik zoende haar nu ruw, waarna ik mijn handen over haar jurkje liet glijden. Ik zocht de rits op en trok het uit, daarna volgde mijn shirt en mijn broek, zodat we beiden alleen onze onderkleding aanhadden. Vervolgens streelde ik haar nek met mijn lippen en plaatste ik haar kusjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde hem kreunen en zuchte van genot, wat mij vertelde, dat hij het lekker vond. Ik voelde zijn hand wild door mijn krullen gaan en zag dat hij zijn ogen sloot van genot. Ik ging door met zachtjes zuigjes en af en toe gaf ik likjes over zijn eikel en lengte. Vervolgens beet ik zachtjes in zijn eikel om hem te plagen. Met mijn handen masseerde ik zijn bovenbenen, vlakbij zijn geslachtsdeel en deed dat een tijdje.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zoende hem terug en voelde hoe hij mijn rits zocht van mijn jurkje en deed het uit en deed zijn shirt en broek uit. Hij streelde met zijn lippen mijn nek en plaatste daar kusjes, waardoor ik kreunde. Ik zette me gedachtens op nul en genoot van zijn kusjes. Met mijn handen streelde ik zijn bovenlichaam en zijn gespierde onderlichaam. Mijn onderlichaam druk ik tegen de zijne, waardoor ik opgewonden zuchte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik begon te hijgen en werd langzaam gek van genot. Hij zoog zachtjes verder eb gaf af en toe likjes over mijn eikel en lengte. Ik kreunde luid en greep iets harder in zijn haar, uit reflex van genot.Ineens beet hij zachtjes in mijn eikel, waardoor het leek alsof er een elektrische schok door me heen ging. 'Oh mijn god, Blaine.' kreunde ik opgewonden. Vervolgens masseerde hij mijn bovenbenen, wat hemels aanvoelde. Mijn ademhaling werd als maar zwaarder en ik kreunde nogmaals uit genot.

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreunde zacht, waarna ik mijn geslachtsdeel al een beetje voelde groeien, ik bekeek haar lichaam even, ze had een heel mooi lichaam. Soepel trok ik haar bh uit en ging ik met een baan van kusjes naar haar borsten, waarna ik kusjes op drukte. Al snel ging ik weer naar boven en liet ik mijn tanden zachtjes over haar onderlip glijden, waarna ik er zachtjes in beet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.