• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Geeft niet, ik ga nu toch slapen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maar ik wil het weg, dat weet ik zeker." zegt ze zacht. Ze haalt uiteindelijk haar hoofd onder de dekens vandaan en kijkt me aan. "Zou je het erg vinden als ik dat zou doen? Ik bedoel, dit is misschien je enige kans om vader te worden..."
    Ik blijf stil, nadenkend. Ik wil de goede woorden kiezen, hoe moeilijk dat ook is in deze situatie. Ik blijf nog langer stil terwijl ik haar aankijk.
    "Ik vind het niet erg." besluit ik. "Ik weet niet 100% zeker of het van mij is en daarbij, het is jouw keuze en jij moet ermee leven. Ik wil jou jeugd er niet mee verpesten en ik overleef zonder ook gemakkelijk. Ik ben dan wel héél oud maar ik voel me eerlijk gezegd ook nog wat jong om vader te worden..."

    Riley Winchester
    "Iemand iets te vertellen? Over zichzelf of zo?" vroeg hij toen.
    "Ik heb wel iets te vertellen." zegt Mia met een klein lachje. "Iets waarvan je misselijk word moet je niet drinken slimmerd. En wat wil jij dan wat wij over ons vertellen?"
    Ik kijk even naar Solomon naar Mia. "Ik denk dat Mia vast wel wat leuke dingen te vertellen heeft." zeg ik om vooral mijn persoonlijke dingen en die van Solomon te verbergen. Als zij begint, kunnen wij erop inspelen en dat zal vast heel wat schelen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 1:05 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ik denk dat Mia vast wel wat leuke dingen te vertellen heeft,' hoorde ik Riley zeggen. Ik keek hem eventjes aan met een opgetrokken wenkbrauw. 'Oh ja?' vroeg ik met een lachje. 'Misschien heb ik alleen maar saaite dingen te vertellen, dat weet je maar nooit,' vervolgde ik met datzelfde lachje. 'Maar vertel, wat wil je dat ik vertel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie

    'Ik vind het niet erg. Ik weet niet 100% zeker of het van mij is en daarbij, het is jouw keuze en jij moet ermee leven. Ik wil jou jeugd er niet mee verpesten en ik overleef zonder ook gemakkelijk. Ik ben dan wel héél oud maar ik voel me eerlijk gezegd ook nog wat jong om vader te worden.'
    Ik bijt op mijn lip. 'Je gelooft gewoon nog steeds niet dat die baby van jou is,' zeg ik zacht waarna ik mijn ogen neersla. 'En wat zou je doen als ik de baby wel zou willen houden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze bijt op haar lip. "Je gelooft gewoon nog steeds niet dat die baby van jou is." zegt ze zacht waarna ze haar ogen neerslaat. "En wat zou je doen als ik de baby wel zou willen houden?"
    "Ik weet het gewoon niet zeker. Het voelt alsof je iets verzwijgt" zucht ik. "Maar als jij hem wilt houden, zal ik mijn verantwoordelijkheid nemen als vader, of ik nou twijfel of niet." Ik glimlach zwak naar haar.


    Your make-up is terrible

    Cassie

    'Ik weet het gewoon niet zeker. Het voelt alsof je iets verzwijgt,' zucht hij. 'Maar als jij hem wilt houden, zal ik mijn verantwoordelijkheid nemen als vader, of ik nou twijfel of niet.' Glimlacht hij zwak.
    'Waarom denk je dat ik iets verzwijg?' Vraag ik verbaasd. 'En ik wil de baby niet houden,' zegt ik vastbesloten. 'Dat weet ik echt zeker en ik wil het zo snel mogelijk weg hebben, voordat mensen er achter komen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Waarom denk je dat ik iets verzwijg?" vraagt ze verbaasd. "En ik wil de baby niet houden." zegt ze vastbesloten. "Dat weet ik echt zeker en ik wil het zo snel mogelijk weg hebben, voordat mensen er achter komen."
    "Het voelt gewoon zo." mompel ik en ik kijk even weg. Daarna kijk ik weer op en zucht ik. "Goed, als dat je keuze is doen we het zo."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het voelt gewoon zo,' mompelt hij en hij kijkt even weg. Iets later kijkt hij weer op en zucht hij. 'Goed, als dat je keuze is doen we het zo'.
    'Nou eh er is wel iets,' beken ik zacht. 'Maar ik denk dat het beter is als dat niet weet,' voeg ik er nog zachter aan toe. 'En kunnen we het dan zo snel mogelijk doen? Ik wil niet met iets in mijn buik rond lopen als ik al weet dat ik het weg laat halen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nou eh er is wel iets." bekent ze zacht. "Maar ik denk dat het beter is als dat niet weet." voegt ze er nog zachter aan toe. "En kunnen we het dan zo snel mogelijk doen? Ik wil niet met iets in mijn buik rond lopen als ik al weet dat ik het weg laat halen."
    "Ik wist het wel, ik ben niet helemaal gek." antwoord ik. "Maar ik wil het wel weten Cas. En we maken die afspraak zo snel mogelijk. Als je wilt ga ik mee."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik wist het wel, ik ben niet helemaal gek,' antwoordt hij. 'Maar ik wil het wel weten Cas. En we maken die afspraak zo snel mogelijk. Als je wilt ga ik mee'.
    'Dat zou fijn zijn,' glimlach ik waarna ik op mijn lip bijt. 'Goed,' zucht ik. 'Het is eigenlijk de reden ik hier naar toe ben gegaan. Het ging niet echt goed tussen mij en Liam, we hadden echt de hele tijd ruzie. Om gek van te worden gewoon. Dus maakten we uit. Het was eerst gewoon als tijdelijk bedoelt, gewoon voor een paar week zodat we andere mensen zouden kunnen ontmoeten en daarna zouden we het weer proberen. Alleen toen ontmoette ik jou,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Dat zou fijn zijn." glimlacht ze waarna ze op haar lip bijt. "Goed." zucht ze. "Het is eigenlijk de reden ik hier naar toe ben gegaan. Het ging niet echt goed tussen mij en Liam, we hadden echt de hele tijd ruzie. Om gek van te worden gewoon. Dus maakten we uit. Het was eerst gewoon als tijdelijk bedoelt, gewoon voor een paar week zodat we andere mensen zouden kunnen ontmoeten en daarna zouden we het weer proberen. Alleen toen ontmoette ik jou."
    "Wat?" vraag ik half verbaasd, half kwaad. Ik bal mijn vuisten en wend mijn blik af. "Had je dat niet wat éérder moeten zeggen?" Ik haal diep adem en probeer rustig te blijven. "Weet je wat, ik ga nu gelijk een afspraak regelen." Ik sta op en loop snel naar de deur. Nu weet ik het wel zeker, het kind kan niet van mij zijn, het was al onmogelijk, nu is het alleen nog onmogelijker geworden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Wat?' Hij klinkt verbaasd en kwaad tegelijk. Ik zie dat hij zijn vuisten balt en hij wendt zijn blik af. 'Had je dat niet wat éérder moeten zeggen? Weet je wat, ik ga nu gelijk een afspraak regelen'.
    Als hij opstaat en richting de deur loopt spring ik gelijk overeind en ren ik half struikelend achter hem aan. 'Luca, alsjeblieft! Luister nou even, ik weet dat het nogal raar klinkt en dat het lijkt alsof ik en Liam niet uit elkaar zijn maar dat zijn we wel. Als iemand in die paar week iemand anders zou vinden zouden we het niet meer opnieuw gaan proberen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik hoor dat ze achter me aan komt maar kijk niet om en trek de deur kwaad open. "Luca, alsjeblieft! Luister nou even, ik weet dat het nogal raar klinkt en dat het lijkt alsof ik en Liam niet uit elkaar zijn maar dat zijn we wel. Als iemand in die paar week iemand anders zou vinden zouden we het niet meer opnieuw gaan proberen."
    Nu draai ik me wel op. "Dat is toch wel iets anders dan je me eerst vertelde, denk je niet?" vraag ik met een luide stem. "Ik probeer altijd alles aan jou te vertellen en jij blijft maar dingen verzwijgen. Ineens ben je zwanger en dan komt er een heel verhaal, nadat je me hebt geprobeerd te overtuigen dat een vampier iemand zwanger kan maken, waardoor alles niet meer klopt! Dit gaat niet langer zo, misschien was het een slecht idee."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat is toch wel iets anders dan je me eerst vertelde, denk je niet?' zegt hij luid. 'Ik probeer altijd alles aan jou te vertellen en jij blijft maar dingen verzwijgen. Ineens ben je zwanger en dan komt er een heel verhaal, nadat je me hebt geprobeerd te overtuigen dat een vampier iemand zwanger kan maken, waardoor alles niet meer klopt! Dit gaat niet langer zo, misschien was het een slecht idee'.
    Ik bijt op mijn lip en voel voor de zoveelste keer vandaan tranen in mijn ogen prikken. 'Ik had het toch lastig gelijk vanaf het begin kunnen zeggen hoe het zit tussen mij en Liam?' vraag ik zacht. 'Dan had je het gelijk al geen kansen gegeven. En ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben van jou geloof me alsjeblieft!' smeek ik dan. 'Desnoods praat ik wel nooit meer met Liam als je dat wil,' voeg ik er zacht aan toe. Dan pas dringen zijn laatste woorden tot me door. 'W-wat bedoel je?' vraag ik. 'Bedoel je dat ons een slecht idee was?' vraag ik zacht en gekwetst.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik had het toch lastig gelijk vanaf het begin kunnen zeggen hoe het zit tussen mij en Liam?" vraagt ze zacht. "Dan had je het gelijk al geen kansen gegeven. En ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben van jou geloof me alsjeblieft!" smeekt ze. "Desnoods praat ik wel nooit meer met Liam als je dat wil." voegt ze er zacht aan toe. "W-wat bedoel je? Bedoel je dat ons een slecht idee was?" vraagt ze en ik hoor hoe gekwetst ze is.
    "Je had het kunnen zeggen toen je zei dat er nog iets tussen jullie was. Of toen ik vroeg of je mijn vriendin wilde worden, verdomme." vloek ik erbij. "Hoe kan je dat nou in godsnaam zeker weten? Ik was ervan overtuigd dat ik dat niet kon!" Mijn stem klinkt kwaad maar leeg, hoewel ik haar niet kan aankijken vanwege die pijn die nu door me heen gaat. "Ja, dat bedoel ik. Het werkt gewoon niet." Misschien komen mijn woorden er wel té ongevoelig en hard uit.


    Your make-up is terrible