• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je had het kunnen zeggen toen je zei dat er nog iets tussen jullie was. Of toen ik vroeg of je mijn vriendin wilde worden, verdomme.' vloekt hij.
    'Maar dan had je je worden gelijk teruggenomen,' zeg ik er zacht tussen door voordat hij weer verder begint te praten.
    'Hoe kan je dat nou in godsnaam zeker weten? Ik was ervan overtuigd dat ik dat niet kon!' zegt hij kwaad maar zijn stem klinkt ook leeg.
    'Omdat het al een tijdje geleden is dat ik en Liam jeweetwel,' piep ik zacht.
    'Ja, dat bedoel ik. Het werkt gewoon niet'.
    Ik bijt hard op mijn lip en draai mijn hoofd weg, ook al kijkt hij met niet aan. Hij hoeft niet te zien dat ik nu op het punt sta om te gaan huilen.
    'A-als je d-dat e-echt denkt,' stamel ik zacht. 'Dan k-kan ik m-maar beter w-weg g-gaan,'
    "Ja, dat bedoel ik. Het werkt gewoon niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze bijt hard op haar lip en draait haar hoofd weg. "A-als je d-dat e-echt denkt," stamelt ze zacht. "Dan k-kan ik m-maar beter w-weg g-gaan."
    Ik zucht luid en overdreven. "Ik zeg niet dat ik dat wil." Mijn stem word weer zacht en ik pak haar bij haar kin om haar gezicht naar mij te draaien. Als ik zie dat ze bijna huilt, worden mijn ogen automatisch ook vochtig en verzachten ze. "Het spijt me, ik wil niet écht dat je weggaat." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik hoor hem luid en overdreven zuchten. 'Ik zeg niet dat ik dat wil,' zijn stem klinkt weer wat zachter. Hij pakt me bij mijn kin en draait mijn gezicht naar hem toe. 'Het spijt me, ik wil niet écht dat je weggaat'.
    Ik kijk hem twijfelend aan en doe een klein stapje naar achter zodat zijn hand van mijn kin afglijdt. 'Nee, het is mijn schuld, ik had het gewoon moeten zeggen,' mompel ik. 'En misschien is het wel handiger als ik weg ga...We hebben toch alleen maar ruzie,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze kijkt me twijfelend aan en doet een klein stapje naar achter. Mijn hand glijd van haar kin af en ik laat hem levenloos langs mijn lichaam hangen.
    "Nee, het is mijn schuld, ik had het gewoon moeten zeggen." mompelt ze. "En misschien is het wel handiger als ik weg ga... We hebben toch alleen maar ruzie."
    Mijn ogen beginnen paniekerig te knipperen, zo had ik het echt niet bedoeld! Ik wil helemaal niet dat ze weggaat, ik wil niet zonder haar.
    "Nee, Cassie, alsjeblieft." zeg ik wanhopig. "Je bent degene die me vertelde dat ik niet overal van weg kan lopen. Nu moet je je eigen raad opvolgen."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Nee, Cassie, alsjeblieft,' zegt hij wanhopig. 'Je bent degene die me vertelde dat ik niet overal van weg kan lopen. Nu moet je je eigen raad opvolgen'.
    'Ik weet dat het slecht is om weg te lopen van dingen maar jij gelooft me niet als ik zeg dat die baby van jou is,' zeg ik zacht. 'En hoe wil je het gaan doen dan? Chèlle komt er ooit wel een keer achter en wat dan?' vraag ik. 'Als het nu al moeilijk is dan is het dat over vijf jaar nog veel moeilijker'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik weet dat het slecht is om weg te lopen van dingen maar jij gelooft me niet als ik zeg dat die baby van jou is." zegt ze zacht. "En hoe wil je het gaan doen dan? Chèlle komt er ooit wel een keer achter en wat dan?" vraagt ze. "Als het nu al moeilijk is dan is het dat over vijf jaar nog veel moeilijker."
    "Je hebt gelijk." mompel ik en ik laat mijn hoofd hangen. "Hoe... wat..." Ik blijf steken in mijn eigen woorden. "Eh- wat wil je nu dat ik doe?" vraag ik uiteindelijk.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je hebt gelijk,' mompelt hij en hij laat zijn hoofd hangen. 'Hoe...wat...' stamelt hij. 'Eh- wat wil je nu dat ik doe?'
    Ik kijk hem vragend aan. 'Hoe bedoel je?' vraag ik niet-begrijpend. 'Ik kan toch niet voor jou gaan beslissen wat je wel of niet gaat doen...' zeg ik langzaam. Ik zucht zachtjes en doe weer een stapje naar voren. 'En hoe zit het nu eigenlijk tussen ons?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze kijkt me vragend aan. "Hoe bedoel je?" vraagt ze niet-begrijpend. "Ik kan toch niet voor jou gaan beslissen wat je wel of niet gaat doen..." Ze zucht zacht en doet een stap naar voren. "En hoe zit het nu eigenlijk tussen ons?" vraagt ze zacht.
    "Ik wil je niet kwijt." mompel ik zacht en smekend. "Baby of niet, ik wil je niet kwijt." Ik til mijn hoofd weer op en kijk haar recht aan, mijn ogen wanhopig.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik wil je niet kwijt,' mompelt hij zacht en smekend. 'Baby of niet, ik wil je niet kwijt'. Hij tilt zijn hoofd weer op een kijkt me nogal wanhopig aan.
    Ik doe nog een stap naar voren en geef hem een knuffel. 'Ik wil jou ook niet kwijt,' zeg ik zacht en ik houd mijn armen om hem heengeslagen. 'Ik weet alleen niet of het wel gaat werken tussen ons,' voeg ik er nog zachter aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze doet nog een stap naar me toe en knuffelt me, waarna ik mijn armen ook om haar heen sla. "Ik wil jou ook niet kwijt." zegt ze zacht en houd haar armen om me heen. "Ik weet alleen niet of het wel gaat werken tussen ons?" voegt ze eraan toe.
    "Zullen we dan tenminste kijken of het lukt? Gewoon proberen? Ik wil het niet nú al opgeven." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Zullen we dan tenminste kijken of het lukt? Gewoon proberen? Ik wil het niet nú al opgeven,' mompelt hij zacht.
    Ik knik en verstop mijn hoofd in zijn t-shirt. 'Ik ook niet,' zeg ik zacht. 'Als we een beetje ons best doen dan komt het vast wel goed en als het dan alsnog niet lukt dan eh ja...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Ik denk dat Mia vast wel wat leuke dingen te vertellen heeft." Zegt Riley.
    "Oh ja? Misschien heb ik alleen maar saaite dingen te vertellen, dat weet je maar nooit. Maar vertel, wat wil je dat ik vertel?" Vraagt Mia dan.
    Ik kijk van Riley naar Mia.
    "Eh... Gewoon, wat je leuk vind? Hoe oud je bent en wat je studeert of werkt?" Zeg ik dan.
    "I don't know." Zeg ik dan schouder ophalend. Ik leun wat naar achter en leg mijn ene been op de andere.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mia Donovan

    'Eh... Gewoon, wat je leuk vind? Hoe oud je bent en wat je studeert of werkt? I don't know,' zei hij. Bij het laatste haalde hij zijn schouders op. Ik keek hem eventjes bedenkelijk aan en bedacht me wat ik wel en niet ging zeggen. 'Ik ben 19. Ik studeer fotografie en ik vind het leuk om mijn lijstje af te werken,' zei ik met een klein glimlachje. 'En nee, ik vertel nu niet wat voor lijstje. Nu zijn jullie aan de beurt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Waarom reageert er niemand meer? D: Verveel me ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hoe oud had ik Sol ookalweer gemaakt?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.