• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    [Dunno. En sorry, ik ben de oponthouder. D: Heb gewoon even geen zin meer door andere dingen, sorry...]


    Your make-up is terrible


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    [Dunno. En sorry, ik ben de oponthouder. D: Heb gewoon even geen zin meer door andere dingen, sorry...]


    [Ahwww, Sterkte (:! ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oja Dank je.]

    Solomon

    "Ik ben 19. Ik studeer fotografie en ik vind het leuk om mijn lijstje af te werken. En nee, ik vertel nu niet wat voor lijstje. Nu zijn jullie aan de beurt."
    "Okee..." Ik leg mijn handen rondom mijn knie en denk na over wat ik het makkelijkst kan zeggen.
    "Ik ben 17 jaar, en kom dus uit Engeland. Ik eh- Ik studeer nog." Zeg ik dan, ik weet niet meer wat ik had gezegd tegen de andere.

    [Ik wist niet zeker, volgens mijn had ik hem eerst 16 gezegd of zo? Achja, nu 17 xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@Assassin Sterkte :}]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kan je niet met Mia reageren?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ze knikt en verstopt haar gezicht in mijn shirt. "Ik ook niet." zegt ze zacht. "Als we een beetje ons best doen dan komt het vast wel goed en als het dan alsnog niet lukt dan eh ja..."
    "Dan zien we wel weer." zeg ik opgelucht. "Ik ben blij dat jij het ook nog wilt proberen, echt waar." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    "Ik ben 19. Ik studeer fotografie en ik vind het leuk om mijn lijstje af te werken. En nee, ik vertel nu niet wat voor lijstje. Nu zijn jullie aan de beurt." zegt Mia
    "Okee..." Solomon denkt na. "Ik ben 17 jaar, en kom dus uit Engeland. Ik eh- Ik studeer nog."
    "Nou, ik ben de oudste blijkbaar, 22 en ik doe helemaal niets." zeg ik grinnikend.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ik ben 17 jaar, en kom dus uit Engeland. Ik eh- Ik studeer nog,' vertelde Solomon. Ik knikte en keek toen nieuwsgierig naar Riley. 'Nou, ik ben de oudste blijkbaar, 22 en ik doe helemaal niets,' vertelde hij grinnikend. Ik lachte eventjes. 'Zeg, nu wil ik ook weten wat jullie leuk vinden om te doen,' zei ik nieuwsgierig. 'Die van mij weten jullie al.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Nou, ik ben de oudste blijkbaar, 22 en ik doe helemaal niets." Vertelde Riley grinnikend. Ik schudde even lachend mijn hoofd.
    "Zeg, nu wil ik ook weten wat jullie leuk vinden om te doen,' zei ik nieuwsgierig. Die van mij weten jullie al."
    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik niet." Zeg ik dan.
    Jongens kijken? Ik lachte even zacht.
    "Misschien voetbal met de jongetjes uit de buurt?" Zeg ik dan. Ik vind dat wel leuk ja...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Zeg, nu wil ik ook weten wat jullie leuk vinden om te doen." vraagt ze nieuwsgierig. "Die van mij weten jullie al."
    "Weet ik niet." zegt Solomon nadat hij zijn schouders opgehaald heeft. "Misschien voetbal met de jongetjes uit de buurt?"
    Ik glimlach even en denk na. "Ik hou van lezen. Meer weet ik zo even niet op te noemen."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Weet ik niet,' zei Solomon. Ik keek hem eventjes vragend aan, maar hij ging alweer verder. 'Misschien voetbal met de jongetjes uit de buurt?' Ik lachte eventjes. Ik wou wat zeggen, maar Riley beantwoordde mijn vraag ook al. 'Ik hou van lezen. Meer weet ik zo even niet op te noemen,' zei hij en ik knikte. Ik keek ze beide eventjes aan. 'Dus jij houd van rustige dingen,' zei ik en ik keek Riley eventjes aan. 'En jij van dingen die drukker zijn?' vroeg ik en ik keek Solomon aan. Een glimlachje kwam op mijn gezicht. 'Grappig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Ik hou van lezen. Meer weet ik zo even niet op te noemen." Ik kijk naar Riley.
    "Dus jij houd van rustige dingen. En jij van dingen die drukker zijn? Grappig." Zegt Mia dan.
    Ik schud even mijn hoofd. "Nou, eigenlijk ben ik ook niet zo van de drukke dingen hoor, maar soms heb ik het gewoon even nodig. Snap je?" Ik kijk Mia en dan Riley even aan. Ik ga in kleermakerszit op de stoel zitten en kijk wat naar mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Winchester
    "Dus jij houd van rustige dingen." zegt ze tegen mij. "En jij van dingen die drukker zijn? Grappig." zegt Mia dan.
    "Nou, eigenlijk ben ik ook niet zo van de drukke dingen hoor, maar soms heb ik het gewoon even nodig. Snap je?" Hij kijkt naar Mia en dan naar mij en gaat in kleermakerszit zitten.
    "Dat begrijpt ik, al uit ik dat soort drangen op een heel andere manier." zeg ik met een klein glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Nou, eigenlijk ben ik ook niet zo van de drukke dingen hoor, maar soms heb ik het gewoon even nodig. Snap je?' vroeg Solomon en hij keek mij en Riley eventjes aan en ging vervolgens ook in een kleermakerszit zitten. Ik knikte na hem. 'Dat begrijpt ik, al uit ik dat soort drangen op een heel andere manier,' vertelde Riley. Nieuwsgierig keek ik hem gelijk aan. 'Op wat voor soort manieren dan?' vroeg ik met een glimlachje. Toen gingen mijn ogen naar Solomon. 'Trouwens, maar als die jongetjes niet kunnen.. Wat doe je dan als je het nodig heb?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you