• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Dat begrijpt ik, al uit ik dat soort drangen op een heel andere manier." Ik keek Riley even aan.
    "Op wat voor soort manieren dan?" Vraagt Mia dan aan Riley en kijkt dan weer naar mij. "Trouwens, maar als die jongetjes niet kunnen.. Wat doe je dan als je het nodig heb?"
    Ik haal mijn schouders weer op en trek een 'weet ik niet' gezicht.
    "Op mijn kamer zitten niksen?" Zeg ik dan, meer vragend.
    Ik kijk naar een lamp aan de muur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Winchester
    "Op wat voor soort manieren dan?" vraagt Mia. "Trouwens, maar als die jongetjes niet kunnen.. Wat doe je dan als je het nodig heb?"
    "Op mijn kamer zitten niksen?" zegt hij vragend.
    "Oh, eh," Ik kijk even naar mijn handen. "Op verschillende manieren, sport en uitgaan. Zoals normale jongeren."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Op mijn kamer zitten niksen?' zei hij vragend. Nu keek ik hem vragend aan. 'Oh, eh,' begon Riley en ik keek hem weer aan. 'Op verschillende manieren, sport en uitgaan. Zoals normale jongeren,' zei hij verder. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Jullie spreken jullie zelf eigenlijk best wel tegen weetje,' zei ik met een klein lachje. Ik keek Solomon aan. 'Waarom ga jij zitten niksen als je het nodig hebt om iets druks te doen zoals voetballen?' vroeg ik lachend en ik keek Riley aan. 'En sinds wanneer is sport en uitgaan iets heel anders dan voetballen met jongetjes?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    Ze schud haar hoofd. "Jullie spreken jullie zelf eigenlijk best wel tegen weetje." zegt ze met een klein lachje. "Waarom ga jij zitten niksen als je het nodig hebt om iets druks te doen zoals voetballen?" vraagt ze lachend. "En sinds wanneer is sport en uitgaan iets heel anders dan voetballen met jongetjes?"
    "Well, since it doesn't include young boys." grinnik ik en besef dat ik weer overschakel op Engels. "Pardon." zeg ik erachter aan. "Het grootste verschil zal wel de leeftijd en de omgeving zijn denk ik."


    Your make-up is terrible

    [ik verrander]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Solomon

    "Jullie spreken jullie zelf eigenlijk best wel tegen weetje. Waarom ga jij zitten niksen als je het nodig hebt om iets druks te doen zoals voetballen? En sinds wanneer is sport en uitgaan iets heel anders dan voetballen met jongetjes?" Vraagt Mia lachend.
    Ik kijk Riley even aan. "Well, since it doesn't include young boys." Grinnikt hij dan. "Pardon. Het grootste verschil zal wel de leeftijd en de omgeving zijn denk ik."
    Ik knikte even. "Raar hé?" Zeg ik dan. "Maar jongens zijn ook raar." True.

    [Wilde persé die zin gebruiken xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Dan zien we wel weer.' zegt Luca. 'Ik ben blij dat jij het ook nog wilt proberen, echt waar.' mompelt hij zacht.
    'Tuurlijk wil ik het nog proberen,' zeg ik glimlachend en ik druk een kusje op zijn mondhoek. 'Waarom zou ik het niet meer willen proberen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Donovon

    'Well, since it doesn't include young boys,' grinnikte hij. Ik wou mijn mond al open doen om te zeggen dat hij weer Engels aan het praten was maar hij ging mij al voor. 'Pardon,' zei hij en ik glimlachte naar hem. Ik moest wel eventjes om zijn zin lachen. Na eventjes denken had ik door wat hij zei. 'Het grootste verschil zal wel de leeftijd en de omgeving zijn denk ik,' vervolgde hij en ik knikte eventjes. Hij had gelijk. 'Raar hé?' zei Solomon opeens. Ik keek hem eventjes aan. 'Maar jongens zijn ook raar,' zei hij verder waarop ik knikte. Ik krabde eventjes over mijn linker schouderblad. 'Jullie beide hebben gelijk,' zei ik met een klein glimlachje. 'Jullie bewijzen het alleen maar meer,' voegde ik nog met een lachje er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Tuurlijk wil ik het nog proberen." zegt ze glimlachend en druk een kus op mijn mondhoek waardoor ik moet glimlachen, hoewel het maar een zwakke glimlach is. "Waarom zou ik het niet meer willen proberen?" Ik haal mijn schouders op.
    "Misschien omdat je het niet waard vind of zo iets." zeg ik met een trieste blik, maar mijn ogen lichten al snel weer op. "Maar ik ben blij dat je het wilt!"


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    "Raar hé?" zegt Solomon plots. "Maar jongens zijn ook raar." Mia knikt erop en krabt aan het schouder.
    "Jullie beide hebben gelijk." zegt ze met een klein glimlachje. "Jullie bewijzen het alleen maar meer." voegt ze nog met een lachje er aan toe.
    "Daarom zijn we ook jongens." Ik knipoog en mijn ogen worden groot van wat ik doe, ik wend mijn hoofd snel af. "Je weet wel." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Jullie beide hebben gelijk. Jullie bewijzen het alleen maar meer." Zegt Mia met een lachje.
    "Daarom zijn we ook jongens." Zegt Riley met een knipoog en wend mijn hoofd snel af. "Je weet wel." Zegt hij dan.
    Ik grinnik even.
    "Ja je weet wel." Zeg ik dan. Ik schud even lachend mijn hoofd. "Typisch."
    Ik strek mijn armen in de lucht en rek me uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Misschien omdat je het niet waard vindt of zo iets.' zegt hij met een trieste blik in zijn ogen maar die lichten al snel op. 'Maar ik ben blij dat je het wilt'.
    'Ik zou gek zijn als ik het niet meer zou willen proberen,' glimlach ik en ik trek hem weer mee naar de bank. Als hij zit kruip ik tegen hem aan. 'Iedereen die dat niet zou willen proberen zou gek zijn'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Donovan

    'Daarom zijn we ook jongens,' zei Riley en ik zag dat hij knipoogde voordat hij zijn hoofd afwendde. Ik lachte zachtjes. 'Je weet wel,' mompelde hij. 'Ja je weet wel,' zei Solomon erna. Ik keek hem aan. 'Typisch,' zei hij verder en hij rekte zich uit. Ik lachte weer eventjes. 'Ik ga het hier wel leuk vinden denk ik,' zei ik met hetzelfde lachje. 'Als de rest zoals jullie twee zijn dan komt het helemaal goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ik zou gek zijn als ik het niet meer zou willen proberen." glimlacht ze en trekt me mee naar de bank. Als ik zit kruipt ze tegen me aan. "Iedereen die dat niet zou willen proberen zou gek zijn."
    Ik grinnik zacht. "Nee, alleen jij." Ik druk een kus op haar voorhoofd en sla mijn arm om haar schouders heen, om haar nog dichter tegen me aan te drukken. "Het komt wel goed toch?"

    Riley Winchester
    "Ja je weet wel." zegt Solomon erna, mijn redding. "Typisch." zegt hij en hij rekt zich uit. Mia lacht.
    "Ik ga het hier wel leuk vinden denk ik. Als de rest zoals jullie twee zijn dan komt het helemaal goed."
    Ik denk even na en bedenk me Luca. Zou hij zo zijn? Ik heb geen idee wat er in de tijd is gebeurd dat we niets meer van hem hoorde, evenals Chèlle. "Nou, ik heb geen idee." glimlach ik. "Dat merken we vanzelf, toch?"


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik ga het hier wel leuk vinden denk ik," Zegt Mia met een lachje. "Als de rest zoals jullie twee zijn dan komt het helemaal goed."
    "Nou, ik heb geen idee. Dat merken we vanzelf, toch?" Zegt Riley dan.
    Ik glimlachte even. "Tja, de meeste zijn wel aardig, maar hetzelfde?" Ik schud mijn hoofd. O shit ik zei iets te veel...
    "Iedereen is natuurlijk anders hé." Zeg ik er snel achteraan.
    Mijn blik schiet even naar Riley en ik kijk dan weer maar Mia.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.