• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ze schud haar hoofd. "Geld is ook niet echt een probleem, mijn ouders-" Ze zwijgt weer even. "Mijn ouders mogen er niet achter komen! Wat zullen ze wel niet van me denken?" Ze krult zichzelf op en verstopy haar hoofd onder de deken. Ik sla mijn armen gelijk om haar heen en ga tegen haar aanzitten, met de dekens tussen ons in zodat ik mijn kou niet doorgeef.
    "Shht Cassie, we vertellen het voorlopig toch niemand." zeg ik zacht sussend. "Maak je nou niet zo druk. Het komt vast goed."

    Riley Winchester
    "Hmm, bij mij is het ook al lang geleden toen was ik nog eh jong." zegt ze met een klein lachje.
    "Hi." hoor ik dan iemand zeggen.
    "Hallo." begroet Mia hem.
    "Hee, ik ben June." zegt June.
    "Ik ben Solomon." zegt de jongen dan. "Ey British man, why'd you come to this house?" vraagt hij met plat Engels.
    "Because I can." glimlach ik naar hem, in mijn keurige Engels. "I'm Riley, by the way. Riley Winchester." Ik heb door dat hij ook een vampier is en vraag me af of hij mijn naam kent aangezien hij Engels is.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Zeg, jij kan Nederlands,' zei ik en ik wees naar Solomon. 'En jij kan Nederlands,' zei ik tegen Riley. 'Blijf dat doen,' zei ik met een klein lachje, zodat het niet al te streng of verkeerd overkwam. 'Nederlands kan ik iets sneller volgen.' Ik ging eventjes met mijn hand door mijn haar en ging in een kleermakerszit op de bank zitten. 'Oh trouwens.. Ik ben Mia,' zei ik tegen Solomon.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 23:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Hee, ik ben June." Zegt een van de meiden, June dus.
    "Because I can. I'm Riley, by the way. Riley Winchester."
    Ik dacht na. "Riley Winchester... Can you give me A Clue?" Vraag ik dan.
    Ik weet dat hij een vampier is, maar zijn naam komt me bekent voor.
    'Zeg, jij kan Nederlands. En jij kan Nederlands. Blijf dat doen Nederlands kan ik iets sneller volgen. Oh trouwens.. Ik ben Mia," Zegt het andere meisje.
    Ik glimlach naar haar. "Sorry, maar het is gewoon leuk iemand uit Britain te meeten." Zeg ik dan met een glimlachje. Ik richt me weer tot Riley.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 23:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke w8 ik pas aan]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Luca slaat zijn armen om me heen.
    'Shht Cassie, we vertellen het voorlopig toch niemand. Maak je nou niet zo druk. Het komt vast goed,' sust hij.
    'Dat komt het niet, we moeten het weghalen anders komen mensen er sowieso achter en dat wil ik niet. Ik wil niet dat ze me een slet vinden,' mompel ik met mijn hoofd nog steeds onder de dekens. 'En het zal Chèlle veel pijn doen als ze er achter komt en dat wil ik ook niet,'

    [Ik reageer alleen met Cassie, ben moe en op mobiel gaat het ook nogal lastig met twee personages als je op meerdere mensen moet antwoorden :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat komt het niet, we moeten het weghalen anders komen mensen er sowieso achter en dat wil ik niet. Ik wil niet dat ze me een slet vinden." mompelt ze met haar hoofd nog steeds onder de dekens. "En het zal Chèlle veel pijn doen als ze er achter komt en dat wil ik ook niet." Ik slik even en overdenk haar woorden.
    "Het duurt sowieso wel even voordat mensen het zien Cas." fluister ik. "We hebben echt genoeg tijd. Het maakt mij echt niet uit wat ánderen vinden, het maakt mij alleen uit wat jij vind."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Sorry, maar het is gewoon leuk iemand uit Britain te meeten,' vertelde Solomon en hij richtte zich weer op Riley. Ik zuchtte heel lichtjes en keek June eventjes aan. Die was ook al in gesprek met Riley en het andere meisje had nog geen woord gezegd. Ik stond op om naar de keuken te lopen. 'En ik vind het leuk om drinken te pakken,' zei ik met een lachje. 'Wilt iemand anders ook?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester

    "Riley Winchester... Can you give me A Clue?" vragt hij dan.
    "Yorkshire." geef ik als hint.
    "Zeg, jij kan Nederlands. En jij kan Nederlands. Blijf dat doen Nederlands kan ik iets sneller volgen. Oh trouwens.. Ik ben Mia," zegt het andere meisje.
    Solomon glimlacht naar haar. "Sorry, maar het is gewoon leuk iemand uit Britain te meeten." zegt hij en richt zich tot mij.
    "Let's be polite and real English gentlemens then." zeg ik tegn hem. "Sorry jongedame." bied ik mij excuses aan.
    "En ik vind het leuk om drinken te pakken." zegt Mia met een lachje als ze is opgestaan en naar de keuken gelopen. "Wilt iemand anders ook?" Ik schud mijn hoofd.
    "Nee bedankt."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het duurt sowieso wel even voordat mensen het zien Cas. We hebben echt genoeg tijd. Het maakt mij echt niet uit wat ánderen vinden, het maakt mij alleen uit wat jij vind,' fluistert hij.
    'Maar ik wil het weg, dat weet ik zeker,' zeg ik zacht. Ik haal mijn hoofd onder de dekens vandaan en kijk Luca aan. 'Zou je het erg vinden als ik dat zou doen? Ik bedoel, dit is misschien je enige kans om vader te worden...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Yorkshire." Krijg ik als hint. Ik knik vaag even.
    "Let's be polite and real English gentlemens then. Sorry jongedame." Bied Riley zijn excuses aan. "Ja ook mijn verontschuldigingen... Zo Nederlands genoeg?" Vraag ik dan met een licht grijnsje.
    "Ik hoef ook niets, ik heb net op mijn kamer al wat gedronken." Zeg ik dan.
    Ik kijk even naar Riley. "B- Cola, dat was wat ik dronk." Zeg ik snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mia Donovan

    'Let's be polite and real English gentlemens then. Sorry jongedame,' zei Riley en er verscheen een glimlachje op mijn gezicht. Al hoefde hij geen drinken. Ik haalde mijn schouders op. 'Ja ook mijn verontschuldigingen... Zo Nederlands genoeg?' vroeg Solomon, daarna zei hij dat hij ook geen drinken hoefde. Hij had al Cola op. 'Hmm, hartstikke Nederlands,' zei ik met een glimlachje en schonk voor mijzelf een glas vol met 7-up. 'Van Cola word ik juist misselijk,' zei ik met een klein lachje toen ik weer terug liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Van Cola word ik juist misselijk." Zegt Zegt Mia als ze met een groot glas, met weetikveelwat terug komt lopen.
    "Vertel mij wat." Mompel ik binnensmonds, geef mij maar bloed. "Iemand iets te vertellen? Over zichzelf of zo?" Vraag ik dan.
    Ik kijk ze aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mia Donovan

    'Vertel mij wat,' mompelde hij wat. Ik lachte zachtjes en ging weer in een kleermakerszit op de bank zitten. 'Iemand iets te vertellen? Over zichzelf of zo?' vroeg hij toen. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik heb wel iets te vertellen,' zei ik met een klein lachje. 'Iets waarvan je misselijk word moet je niet drinken slimmerd,' zei ik met een lachje. Doelend op het Cola. 'En wat wil jij dan wat wij over ons vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sorry, help me even herinneren dat ik morgen reageer, ik ben even... af nu. Sorry.


    Your make-up is terrible