• An introvert freshman is taken under the wings of two seniors
    who welcome him to the real world.


    What do you guys think? Het is gebaseerd van een
    bekend boek, wat ik overigens dankzij deze trailer zeer graag wil lezen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet dat boek nog steeds lezen, maar ik wil die film echt zien! Ik vind het ook wel echt gaaf dat Emma er in speelt :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Neenie schreef:
    Oh ja. Oh ja. Oh ja.
    Logan Lerman én Emma Watson in één film. I'm really going to see this.


    + Nina Dobrev 'fcourse. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vond het boek echt mooi en schokkend. Ik was zo in mijn nopjes toen de trailer uitkwam - eindelijk.

    Ik was eergisteren de hele dag hyper door die trailer.
    Echt een mooi boek en de cast is perfect, dat zei de schrijver zelf.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Be aggressive! Passive aggressive! _O_


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind het grappig dat Patrick zo duidelijk gay is, terwijl je er in het boek bijna niets van merkt :'D
    Nu heb ik zin om het boek weer opnieuw te lezen.


    As travars

    Ik heb het boek gelezen, vond hem nogal verwarrend eigenlijk,


    Alleen maar tranen van geluk

    Cathedral schreef:
    Ik vind het grappig dat Patrick zo duidelijk gay is, terwijl je er in het boek bijna niets van merkt :'D
    Nu heb ik zin om het boek weer opnieuw te lezen.

    Ik merkte er in het boek ook niets van maar de schrijver heeft het geregisseerd dus ik veronderstel dat hij zich Patrick zo voorstelde. En haha, ik ben ook weer opnieuw begonnen x'D

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 1:34 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik ken het boek niet, maar de film ziet er wel leuk uit. Maar ach, ik moet nog zoveeeel nieuwe films kijken D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hutcherson schreef:
    (...)
    Ik merkte er in het boek ook niets van maar de schrijver heeft het geregisseerd dus ik veronderstel dat hij zich Patrick zo voorstelde. En haha, ik ben ook weer opnieuw begonnen x'D


    Jaa inderdaad, al had ik ergens gelezen dat Patrick wel zo was in het boek, maar dat Charlie dat niet zag, onder andere omdat ie alles wat sexueel ofzo was onderdrukte. Dus daardoor zou dat ook wel kunnen hahah.


    As travars

    Neenie schreef:
    Oh ja. Oh ja. Oh ja.
    Logan Lerman én Emma Watson in één film. I'm really going to see this.

    zodra ik het boek eerst gelezen heb ^^


    Love? No. I prefer cats.

    Normaalgesproken kijk ik liever films in een ander genre, maar deze lijkt me eigenlijk wel leuk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wil alleen maar kijken omdat Emma Watson erin speelt (a)


    "I solemnly swear that i am up to no good."