• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hurtedheart, is goed. Maak jij dan een dinges? en Frodo, is goed als er nou twee worden bespeeld? twee tributen? ;D dan speel ik het tweede tribuut wel 'd ]


    (Hell yeah ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Is goed hurted, wie speel jij ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oke echt een kut naam maar het kwam in me op]
    Meisjes Tribuut 5: Mira Escalose
    Samen met mijn district genoot hoorde ik het meisje van 1 met de jongen van 2 praten. Het meisje Carmen had alle spullen verwoest en had al het eten. Mijn maag knorde en ik hield mijn bijl stevig vast. Ik had gezien waar ze in zat, maar ik gaf toe je kon het van onder gewoon niet zien. Helaas hadvik het in de bomen gezien. Ik steek mijn bijl in het hout en kijk mijn district genoot aan. 'Kom. We pakken het eten en hunwapens en dan vermoorden we ze.' Zeg ik zacht. Niet wetent dat de jongen van 1 dichtbij was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jongens tribuut 5 : Damian Mason

    'Kom. We pakken het eten en hun wapens en dan vermoorden we ze.' Hoor ik Mira fluisteren. Ik grijns even, mijn maag knorde zo verschrikkelijk erg. Ze sliepen beiden en we waren gewoon wat in de meerderheid. Ik knik naar Mira en zachtjes sluipen we hun kant op.

    Justin Alexander Samuels

    Verderop hoor ik een paar stemmen, 'Kom. We pakken het eten en hun wapens en dan vermoorden we ze.' Mijn oren en ogen waren meteen gespitst. Aan hun stemmen te horen waren ze hongerig, ik zet snel mijn nachtbril op en zie dat het district 5 is. Ze sluipen rustig naar hun toe en ik sta al in aanvalsmode voor als ze iets willen flikken. Rustig hou ik ze in de gaten terwijl de meiden nog slapen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hoe kom je aan de nachtbril? Alleen Frey en Carmen hebben ze. Er waren er 4 en de 3e zat nog in Carmen haar rugzak. Die was onbeschadigd. O-Ocheeft Justin hem gestolen Foei!!!]
    Mira
    Ik kijk Damian aan. 'Stil zijn.' Fluister ik zacht. Ik hijs mezelf op en zie de meisjes vredig slapen. 'Eerst het eten.' Fluister ik in de oor van Damian. Ik klim hoger en open een tas. Mijn ogen worden groot. Dit was een feestmaal voor minstens een week. Wat een dieven. En niets aan anderen geven hmm? Egoisten. Ik pakte twee pakjes gedroogd vlees en begon meteen te eten. Vechten met een lege maag kon ik niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Ergens ver weg hoor ik geluiden, pratende mensen, gemurmel... dan dringt het tot me door dat het helemààl niet ver weg is en de stemmen van recht achter me komen. Mijn maag trekt samen van angst en ik spits mijn oren om te luisteren wat ze zeggen.
    'Ssst! Stil zijn!' dan een heleboel getrek en geduw. Gerommel aan onze spullen... ze zijn aan het stelen! Langzaam ga ik met mijn hand naar mijn mes.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vintain
    'Sorry,' zucht ik zacht als Jillana allang weg is. Ik kijk nog even naar het kruis en zie hoe de wind een paar bloemetjes wegblaast. Mijn hoofd leg ik voorzichtig neer naast het kruis en sluit mijn ogen.


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    Slaperig wordt ik wakker. Jillana en Damon zijn niet veel bijzonders aan het doen en Vintain is nergens te bekennen. Vreemd...
    'Waar is Vintain?' vraag ik maar.


    Happy Birthday my Potter!

    [ Sorry ik reageer op topics en maak huiswerkn XD en ja hij heeft 't gestolen ;D ]

    Justin Alexander Samuels

    Als ik zie dat ze aan het eten willen zitten werp ik meteen een mes naar hun toe. Met drietand en al spring ik de boom uit en pak ik snel het mes terug. De twee schrikken op en de jongen begint meteen tegen me te vechten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damon

    Ik haal mijn schouders op, en kijk rond.
    'Niet gezien' mompel ik.

    [ OCHTEND!]


    El Diablo.

    Freya Rose Jones

    Als de geluiden van een gevecht tot me door dringen spring ik recht en neem alles in me op. Er zitten 2 tributen -een jongen en een meisje- op ons platform en hun handen zit vol met ONS eten. Het meisje wil me aanvallen met haar bijl maar voordat ze het zelf door heeft gooi ik mijn mes in haar schouder. Ze valt kermend neer ik gooi direct een tweede mes recht in haar hart.
    Mijn tweede moord ooit...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mira
    Fuck. De jongen uit 1 valt Damian aan. Ik gooi een klein bijltje raak inzijn schouder. Ik pak ondertussen nog wat extra eten en zie hoe de zon opkomt. Opeens springt het meisje Freya uit 12 op en gooit in mijn schouder. Ik slaak een kreetje en laat het eten op het hout vallen wat nog in zakjes zit. Ik pak mijn bijl, maar ze gooit nog is in mijn borst. Ik kantel en val uit de boom. De tellen dat ik nog leef is kort. Ik voel het wind door mijn haren suist en dan kom ik met een plof op e grond en boren e messen helemaal in me. Ik slaak een harde kreet voor ik de grond raak en ga dan het eeuwige duister in.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @HurtedHeart: dat klopt niet met mijn post (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Veranderd]
    Carmen Violet Grey
    Ik hoor gegil geschreeuw en gegrom. Ik zucht en word wakker. 'Ik probeer te Slap....' Begin ikals ik het gevecht zie. Het eten ligt bezaaid over de houten vloer en ik grom. Stelers. Ik kijk Freya glimlachend aan en pak mijn drietand voor de zekerheid. Ik hoor een kanon schot en de zon komt op. Ik zie nog een jongen en dan Justin. Hij bevocht de jongen van 5. Waarom hielp hij me. En waarom had ij ons gestalkt?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Justin

    Als een bijl mij raakt grom ik uit. Hoe the fuck wie?! Als ik een mes wil werpen heeft Freya haar al vermoord. Doordat ik omdraai rent de jongen richting Carmen en gooit meteen een speer. Hij schaaft tegen haar wang aan en uit het niets begint woede in me op te borrelen. Ik werp meteen vier messen zodat hij vast zit aan een boom. Ik ren naar hem toe en snij zijn keel door, mijn eerste moord in de spelen. Hij is in één keer dood en snel trek ik mijn messen terug en kijk Freya aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.