• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    (Wat zijn ze toch weer klef. ^^)

    Blaine Anderson:

    Er vormt een glimlach rond zijn lippen. 'Wat hou ik toch veel van je.' zucht Kurt verliefd terwijl hij me aankijkt. 'Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld, Blaine.' glimlacht Kurt en zoent me even kort. Ik kijk hem breed grijnzend aan en geef een klein kusje op zijn neus. 'En ik hou verschrikkelijk veel van jou, Kurt. Ik laat je nooit meer gaan' zeg ik verliefd. 'Je hoeft je ook geen zorgen om Alexys te maken, want ze betekent niets voor me' zeg ik nu bezorgd en kijk hem gemeend aan. Het was ook zo ze was niets voor me, alleen Kurt is mijn ware.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:19 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik "Ik zou het fijn vinden als je vanmiddag wel gewoon mee gaat en misscchien kunnen we vanavond na het eten erover praten voor als het inderdaad vast staat dat het een kindje word" ik voel tranen opkomen. "ik weet het onze leeftijden zijn niet de idealste om ouders te worden maar we hebben altijd nog ouders en ik denk dat Kurt er ook achter staat want hij wilt kleertjes kopen" Ik slik. "ik pak even mijn tas"
    mompel ik en draai even weg zodat hij kan nadenken en ik mijn flesje water kan pakken. Ik steek even een duim op naar Kurt ten teken dat het gesprek goed gaat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trololol intussen zitten finchel over nhun eventueel kindje te praten en blaine heeft niks ien de gaten]:)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Blaine wil alleen maar Kurt, die luistert gewoon niet. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [geheheh uiteindelijk krijg hij het heuswel te horen ni mean yeay]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hahahah, ja idd XD]

    Kurt

    'Alexys is jaloers op wat wij hebben. En op mij omdat mijn vriendje toevallig de knapste jongen van de school is.' grinnik ik. Maar we laten haar niet tussen ons komen. Niemand komt tussen ons. 'Ik hou ook verschrikkelijk veel van jou, Blaine.' zeg ik terwijl ik weer begin te glimlachen. Precies op dat moment zie ik vanuit mijn ooghoek dat Rachel haar duim opsteekt en knipoog ik vluchtig naar haar waarna ik weer glimlach naar Blaine.

    Finn

    'Natuurlijk ga ik mee.' zeg ik zachtjes. Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen en voel dat ik emotioneel word, maar laat niks merken. 'Het komt wel goed, uiteindelijk.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk even naar Finn. Ik sta op uit mijn rolstoel en omhels hem. Je ziet nog niks bij mijn buik maar ik vond het fijn om mijn handen erop te leggen. Om hem of haar te beschermen. Ik glimalch naar Finn "Dankje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Alexys is jaloers op wat wij hebben. En op mij omdat mijn vriendje toevallig de knapste jongen van de school is.' grinnikt Kurt en ik begin te blozen, zo knap was ik ook weer niet. 'Ik hou ook verschrikkelijk veel van jou, Blaine.' zegt Kurt glimlachend. 'Kurt, wat ben je toch weer lief voor me' zeg ik lief. Ik had zozio door dat Rachel en Finn met elkaar aan het praten waren over iets. 'Kurt, wat is er met rachel?' zeg ik fluisterend en kijk richting Rachel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Rachel en Finn hebben een probleem.' fluister ik terwijl ik Blaine even aankijk en daarna weer naar Finn en Rachel kijk. 'Ik kan niet precies vertellen wat er mis is, maar ik kan je wel vertellen dat dit echt sneu voor ze is.' zeg ik zachtjes.

    Finn

    'Ik hoop maar dat het vals alarm is.' zucht ik terwijl Rachel me omhels. En ik maar denken dat het vandaag beter zou worden, niet dus.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zeg er niks op terwijl hij me omhelsd. Niet dat ik zo mega graag een kind wou maar nu wist ik wat er met me aan de hand 'was' anders zou ik dat weer moeten uit zoeken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Rachel en Finn hebben een probleem.' fluistert Kurt en kijkt me aan. 'Ik kan niet precies vertellen wat er mis is, maar ik kan je wel vertellen dat dit echt sneu voor ze is.' zegt hij zachtjes. Ik knik begrijpelijk en kijk dan ook even naar ze. 'Ik hoop voor ze dat het beter komt' zeg ik gemeend en kijk Kurt aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik ga ff weg en eten.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik ook.' fluister ik terwijl ik mijn hand in de zijne laat glijden en zachtjes knijp. 'Maar we zouden toch niets voor ze kunnen doen, behalve voor ze er te zijn.' zeg ik.

    [Ik moet ook eten, ben zo terug!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik ook.' fluistert Kurt en knijpt zachtjes in mijn hand. 'Maar we zouden toch niets voor ze kunnen doen, behalve voor ze er te zijn.' zegt hij. 'Ja, inderdaad' zeg ik nadenkend. Ik kijk weer even naar hun, wat het ook is. Ik hoop dat het goed komt met hun.

    (Is goed! Smakelijk!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [mazzedl mijn broer belde dat ie later thuis is dus ik ga ff friet halen en dan ben ik trug.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan