• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    [Wat kan ik doen met een van mijn perso's?? :p ]


    El Diablo.

    (Drama gaan maken met Alexys tussen Kurt en Blaine. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [KWeet niet wat, ben inspiloos XD ]


    El Diablo.

    (Gewoon wat Dave heeft gezegd. Dat je elke keer weer iets doet bij Blaine of dat je Kurt bedreigd om Blaine af te pakken ofzo. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Lol XD ]

    Alexys

    Ik loop grijnzend rond, en zie dan Blaine en Kurt weer.
    Ik loop ernaartoe en plof naast Blaine.
    ´Dus, wanneer gaan we weer wat leuks doen?´ grijns ik. Ik legde extra nadruk op weer.


    El Diablo.

    RAchel
    Ik kijk naar mijn buik "Ik ben blij dat het nog niet echt opvalt maar over 2 maanden zouden we het wel moeten zeggen" ik kijk even naar Kurt en Blaine en zie Alexys. Ik besluit Kurt en Blaine te helpen. Ik rol me naar hun toe.
    "Kurt alles is goed" zeg ik zacht tegen hem. "hij gaat mee naar het ziekenhuis straks en vind dat het kind niet zonder vader mag opgroeien" ik glimlach even naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ok, ik wil graag weer een samenvatting en een plaatsbepaling van iedereen. En bedankt voor het volspammen van mijn inbox...4 pagina's, thanks. Gaan jullie niet naar school ofzo? (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Opeens gaat iemand naast me zitten en ik zie Alexys weer. O, god. Nee, niet weer. "Dus, wanneer gaan we weer wat leuks doen?" grijnst ze. 'Alexys, waarom doe je zo?' zeg ik fluisterend, dat alleen zij het hoort.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ehm rach is zwanger, alexys stookt tussen blaine en kurt. en dat waas het denk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hahahahha, ik ga wel naar school deze week ben ik alleen vroeg vrij. Volgende week niet meer. Bijna iedereen is in het Glee lokaal. Rachel is zwanger van finn en ze zijn aan het praten daarover. Alexys probeert Kurt en Blaine uit elkaar te halen, dat was het zo'n beetje ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Mooi, Rachel. Ik ben blij voor je.' glimlach ik waarna ik naar Alexys kijk. 'Het is heel schattig dat je jaloers bent op Blaine en mij, maar hij is bezet.' zeg ik straight-to-the-point tegen Alexys.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik ben al zo'n beetje klaar van school vanwege de examens ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [trololol]
    Rachel
    Ik kijk boos naar alexys " waarom doe je dit, laat hun lekker met rust, als je niet tegen mensen en liefde kunt rot dan lekker op ja" zeg ik boos tegen haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexys

    Ik kijk kort naar Kurt, 'zeg Kurt, zal ik volgende keer misschien meegaan naar de kapper, kan je misschien een fatsoenlijk kapsel krijgen' sis ik. Daarna kijk ik weer naar Blaine. 'Waarom ik zo doe? Jij bent hier degene die vreemdgaat' zeg ik schouderophalend. 'Zeg Berry, rot zelf even op' zeg ik, en met een trap tegen de rolstoel rolt ze naar achter.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:48 ]


    El Diablo.

    Kurt

    'Oh, je raakt me hier echt niet mee hoor.' grinnik ik terwijl ik mijn vingers door mijn haar laat gaan en haar aan kijk. 'Misschien kun jij beter iets aan die wanhopige pogingen doen van je, Blaine is met mij en hij gaat niet vreemd.' zeg ik al iets feller tegen Alexys.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.