• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    [het gaat lekker met Kurt en Blaine]
    Jesy brown
    'dat klinkt echt als Sebas,' zeg ik lachend. 'Maar moet hij niet rusten?' Ik kan het al helemaal voor me zien, hoe Sebastian de dokter uitdaagt en dan compleet negeert.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt
    Hij trekt mijn benen iets uit elkaar zodat hij makkelijker kan wrijven, ik bijt op mijn lip omdat ik voel dat ik tot mijn hoogtepunt ga komen. Alles word ineens zo hevig en ik onderdruk nog net een gilletje als ik schokkend klaar kom.

    Finn
    'Ik zou niet weten wat ik zonder jóú moet.' zeg ik glimlachend. 'Daarom was ik misschien een beetje te overbezorgd gisteren. Ik was moe en misschien een klein beetje overspannen. Er was gewoon zoveel gebeurd.' leg ik uit aan haar aangezien ik gisteren nogal kortaf was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ik snap het, ik had hetzelfde, moe en drama dat is gewoon teveel voor een keer, en twee keer op 1 dag naar het ziekenhuis is ook best zwaar maar vanavond zullen we alles samen vergeten" glimlach ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Normaal gezien wel," Zei ik en haalde nonchalant mijn schouders op. "Maar je kent hem, hij doet liever zijn eigen ding."
    Niet dat ik het erg vond aan hem, het was gewoon een karaktertrek.
    Elegant sloeg ik mijn benen over elkaar en speelde ik met een blonde lok.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik beweeg nog steeds en ik voel dat Kurt onder mij klaarkomt. Ik wrijf nog een laatste keer hard en ik kom luid kreunend klaar en laat me op Kurt ploffen. Ik hijg uit en zoen Kurt liefdevol op zijn mond. Ik voel dat er een warme goedje tussen onze buiken zit, maar laat het voor even.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    'weet je, dit klinkt misschien raar, maar jij en Sebastian zijn best leuk samen. En volgens mij ziet hij jouw best zitten,' zeg ik en ik wiebel mijn wenkbrauwen kort. Dan loop ik naar de stoel naast Quinn en ga daar zitten. 'Dit praat makkelijker,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn
    'Gelukkig wel.' glimlach ik. 'Zo zie je maar weer dat Finchel alles overleeft.' lach ik terwijl ik even terug denk aan gisteren, ook al wil ik die dag het liefst zo snel mogelijk uit mijn geheugen bannen.

    Kurt
    Ik sluit mijn ogen en beantwoord zijn zoen. Ik wrijf voor de zoveelste keer door zijn mooie krullen en glimlach voldaan. 'Wauw.' fluister ik zachtjes, nog steeds een beetje buitenadem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "kom op zeg, je praat wel over Finchel" ik por hem even in zijn zij wetend dat hij er niet tegen kon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij zoent mij terug en ik leg mijn hand op zijn wang. Hij wrijft door mijn krullen en glimlacht voldaan naar me. 'Wauw.' fluistert hij zachtjes. Ik grinnik. 'Vond je het lekker?' zeg ik een beetje blozend en kijk hem verliefd aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Het was geweldig.' fluister ik met een glimlach. Een verliefde blik kan ik niet onderdrukken als ik naar hem kijk. Niet te geloven dat ik dit zo erg vond, het heeft mijn gevoelens voor Blaine alleen nog maar sterker gemaakt. En ik wist niet eens of dat uberhaupt wel mogelijk was.

    Finn

    Ze port me in mijn zij en even spring ik op. 'Rach, dat had je niet moeten doen.' lach ik terwijl ik haar plagend aankijk en haar begint te kietelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Zoals eigenlijk wel te verweachten begon hij mij te keitelen. Ik maak spastische bewegingen omdat ik er zelf ook niet tegen kom "Fiknn, stop" lach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Een klein lachje ontsnapte uit mijn mond terwijl ik Jesy aankeek.
    "Waarom vind je dat?" Vroeg ik en trok belangstellend mijn wenkbrauw op. "En waarom denk je dat trouwens?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Het was geweldig.' fluistert Kurt met een glimlach en kijkt me verliefd aan. 'Mooizo, ik vond het ook geweldig, Kurt' zeg ik fluisterend terug en druk een kus op zijn lippen. 'Zullen we gaan douchen?' zeg ik dan lief en kijk hem diep in zijn ogen aan. Niet te geloven dit was mijn eerste keer en ik was blij dat het met hem was. Mijn gevoelens zijn voor hem sterker geworden, nu weet ik het zeker. Ik wil niemand anders dan hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik streel hem even over zijn wang en knik dan. 'Ik zou me inderdaad wel even graag willen opfrissen.' glimlach ik naar hem terwijl ik wacht tot hij van me af gaat.

    Finn

    Geamuseerd door haar bewegingen blijf ik door plagend doorkietelen. 'Ik stop alleen als je je overgeeft.' lach ik speels. Ik hou er van om haar te plagen af en toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij streelt mij even over mijn wang en knik dan. 'Ik zou me inderdaad wel even graag willen opfrissen.' glimlacht Kurt naar me. Ik ga van hem af en trek hem zachtjes mee naar de badkamer. Ik zie dat beiden van onze buiken wit zijn van onze goedje. Ik doe als ik in de badkamer kom, de douchekraan open en trek ons beiden in de douche.


    One Who Travels A Higher Path.