• Ik was net (anderhalf uur geleden) met een van mijn beste vriendjes op Skype aan het babbelen, ik weet dat hij mij leuk vindt, maar hij weet ook dat ik op dit moment niet aan een relatie toe ben. We zijn wel een beetje 'friends with benefits', wat misschien niet heel handig is, maar enfin. Nou zei hij anderhalf uur geleden iets van; 'ik wil een relatie met je' waarop ik zei dat hij dat niet moest willen. Toen ging hij van Skype af met het bericht dat hij 'even iets moest doen'. Tot op heden is hij nog niet terug gekomen, en neemt hij ook zijn telefoon niet op.
    Normaliter zou ik me niet heel veel zorgen maken, maar hij heeft al tweemaal eerder tegen me gezegd zelfmoord te willen plegen. Nou zei hij daarstraks ook zoiets van 'de wereld is beter af zonder mij'. Nou was ik ook redelijk gedeceptioneerd jegens hem, omdat hij gisteren had geblowd en gedronken. Aan blowen is hij verslaafd, en hij had me gisteren beloofd het niet te doen.
    Ook heeft hij zijn pillen (antidepressiva e.d.) al twee dagen niet op, omdat ik bij hem was en hij die vergeten was, maar vandaag was hij dus erg depressief. Ik maak me echt zorgen om hem, en wil gewoon dat hij zijn telefoon op neemt, of even niets laat horen... *stressed*


    Edit: Hij is 'terecht'. Hij zegt vijf uur lang thuis te zijn geweest, en niets te hebben gedaan. Hij is wel volledig in de war, dus ik ben nu aan het praten met hem, hopend dat hij wat rustiger geraakt..

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 23:28 ]


    Bad decisions make good stories.

    Mèh! Wat een rot situatie ):
    Je moet je sowieso niet schuldig gaan voelen, want hier kon jij niets aan doen.


    26 - 02 - '16

    OMFG. Hopen dat er niets is.


    Pretty is just a pretty word.

    Bel anders even naar zijn huistelefoon, als zijn ouders opnemen en de telefoon doorgeven kan hij je niet echt meer negeren.


    I am an idiot, I move.

    Misschien - hopen dat het zo is - wil hij jou gewoon eventjes niet spreken en moet je proberen om met een mobiel van een vriendin ofzo te bellen. Waarvan hij het nummer niet in zijn telefoon heeft staan, misschien dat hij dan opneemt. Of naar zijn huis bellen?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Salamander schreef:
    Bel anders even naar zijn huistelefoon, als zijn ouders opnemen en de telefoon doorgeven kan hij je niet echt meer negeren.


    Hij is 27 en woont al 10 jaar op zichzelf, helaas... Dat baart me misschien nog wel het meest zorgen, als hij zichzelf wat aan zou doen is er niemand om hem tegen te houden of te vinden of wat dan ook...

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:31 ]


    Bad decisions make good stories.

    ASTRONAUTx schreef:
    Misschien - hopen dat het zo is - wil hij jou gewoon eventjes niet spreken en moet je proberen om met een mobiel van een vriendin ofzo te bellen. Waarvan hij het nummer niet in zijn telefoon heeft staan, misschien dat hij dan opneemt. Of naar zijn huis bellen?


    Ik bel met een onbekend nummer. Daarbij wilt hij me wel spreken, want er was geen ruzie of onenigheid of iets. Hij wilt me altijd spreken. Hij zou me nooit wegdrukken of negeren of iets.


    Bad decisions make good stories.

    Misschien is hij iets gaan doen en is hij zijn gsm vergeten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, ik hoop voor je dat alles goed is. Maar bekijk het positief: Misschien is er wel helemaal niets aan de hand en maak je - je druk om niets. Maar ik snap dat je - je zorgen maakt. Als je echt heel bezorgd bent kun je even langs zijn huis gaan voor de zekerheid?


    The universal language of art.

    Negligible schreef:
    Misschien is hij iets gaan doen en is hij zijn gsm vergeten?


    Hij had geen plannen voor vanavond zei hij me daarstraks, Daarbij had hij me als hij iets zou gaan doen verteld wát hij zou gaan doen. Hij kan niets zijn gaan doen, weinig daar in de buurt...


    Bad decisions make good stories.

    BIEBERCREW schreef:
    Omg, ik hoop voor je dat alles goed is. Maar bekijk het positief: Misschien is er wel helemaal niets aan de hand en maak je - je druk om niets. Maar ik snap dat je - je zorgen maakt. Als je echt heel bezorgd bent kun je even langs zijn huis gaan voor de zekerheid?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Bel hem anders met een onbekend nummer, je kan je telefoon toch instellen dat je je nummer onbekend maakt? Ja anders moet je inderdaad misschien even langs zijn huis..


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Bel anders -heel lullig misschien- de politie, dat je vreest voor zijn leven. Die kunnen altijd gaan controleren of het wel goed gaat met hem...


    Til hug og blod.

    GrayStar schreef:
    Bel hem anders met een onbekend nummer, je kan je telefoon toch instellen dat je je nummer onbekend maakt? Ja anders moet je inderdaad misschien even langs zijn huis..


    Ga even langs zou ik zeggen? In ieder geval, ik hoop dat het goed komt!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Hij is 27 en woont al 10 jaar op zichzelf, helaas... Dat baart me misschien nog wel het meest zorgen, als hij zichzelf wat aan zou doen is er niemand om hem tegen te houden of te vinden of wat dan ook...


    Bel zijn buren? Die staan vast wel op www.detelefoongids.nl


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    GrayStar schreef:
    Bel hem anders met een onbekend nummer, je kan je telefoon toch instellen dat je je nummer onbekend maakt? Ja anders moet je inderdaad misschien even langs zijn huis..


    Turmoil zei op 5 juni 2012 - 21:29:

    Bel anders -heel lullig misschien- de politie, dat je vreest voor zijn leven. Die kunnen altijd gaan controleren of het wel goed gaat met hem...


    Ik bel hem al met een onbekend nummer, mijn huistelefoon staat standaard op onbekend.. Hij heeft zijn telefoon nu helemaal uit staan, ik vrees dat hij leeg is.
    De politie bellen zou kunnen, maar ik heb geen bewijs dat ik vrees voor zijn leven. Hij heeft me niet gezegd dat hij zichzelf iets aan zou doen of wat dan ook (heeft hij eerder wel eens gezegd tegen me, maar toen heb ik hem tot bedaren gekregen). Ik kan me gewoon niets anders bedenken wat hij anders aan het doen zou zijn... *flipt lichtelijk uit....*


    Bad decisions make good stories.