• 1 :

    Jungle drums

    Volgens een oude mythe leefden er diep in het hartje van de jungle ver van de bewoonde wereld een volk dat gevreesd werd door iedere man met een beetje verstand, een volk dat bestond onder de naam de Amazonen, een groep vrouwelijke krijgers met macht, de mannen waren totaal kansloos tegen deze sterke vrouwen.

    Wat als de mythe toch werkelijkheid blijkt te zijn?
    Dat er echt mannen gevangen zitten en de mannen uit een soortgelijke stam zijn die wraak willen nemen op deze machtige en bloeddorstige schoonheden?

    Dat is waar de eeuwenoude strijd tussen de vrouwen van de Amazonen en de mannen van Pergamon begon, een strijd waarbij niemand nog veilig is, de vrouwen en de mannen niet. Een strijd die doorgaat tot het bittere eind.




    2 :

    Wanted

    Een goed georganiseerde groep rovers uit het wilde westen, wordt al jaren gezocht in verschillende staten voor zowel overvallen als moorden.
    Ze gaan te werk onder de naam Los ladrones en staan onder de leiding van een broer en zus, wiens ouders werden vermoord door de burgemeester uit het stadje van Counter City.
    Ze ronselen nog steeds mensen die geschikt zijn voor Los Ladrones en gaan elke stad af tot ze weer bij Counter City zijn zodat ze daar hun wraak kunnen nemen en de stad kunnen overnemen.
    Wat ze echter niet weten, is dat tussen hun eigen manschappen, verraders zitten die voor een goed bedrag Los Ladrones willen uitleveren.




    3 :

    tempus viator

    Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.




    Welke nummer lijkt het leukst om uit te voeren?
    De Titel houden of veranderen?
    Moet ik je waarschuwen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:05 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mij mag je waarschuwen als het 3 word :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2 en 3 klinken wel leuk vind ik. Vooral 3 is heel goed gevonden.
    De titel van 2 is goed, die van 3 een beetje afgezaagd (naar mijn mening)
    Ik weet nog niet of ik überhaupt tijd heb om aan (nog) een RPG mee te doen, maar waarschuwen mag altijd, dan kijk ik even als je het idee hebt uitgevoerd.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    RainbowShine schreef:
    Mij mag je waarschuwen als het 3 word :Y)

    [Haha, ok. Ik ga eerst wel af wachten of er nog meer mensen gaan reageren.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind drie de leukste!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    allemaal leuke ideeën, persoonlijk vind ik drie het leukst en ik denk ook dat je er veel kanten mee op kunt dus wat dat betreft een fijn concept.


    ~ Yesterday I died, tomorrow's bleeding. Fall into your sunlight

    Merope schreef:
    allemaal leuke ideeën, persoonlijk vind ik drie het leukst en ik denk ook dat je er veel kanten mee op kunt dus wat dat betreft een fijn concept.

    Maar ik ben alleen niet echt tevreden over de titel(no_chears)
    Daar moet ik nog even over nadenken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het allemaal leuke ideeën maar drie lijkt me het leukst. Als je een van deze opent wil je me dan waarschuwen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mij lijkt drie heel leuk ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LaCerise schreef:
    2 en 3 klinken wel leuk vind ik. Vooral 3 is heel goed gevonden.
    De titel van 2 is goed, die van 3 een beetje afgezaagd (naar mijn mening)
    Ik weet nog niet of ik überhaupt tijd heb om aan (nog) een RPG mee te doen, maar waarschuwen mag altijd, dan kijk ik even als je het idee hebt uitgevoerd.


    Great minds think alike.

    Ik vind ze allemaal heel erg leuk bedacht! Als je er één start zou je me dan willen waarschuwen?
    xxx


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb besloten om de derde te doen, maar vroeg me af of tempus viator beter was als titel?
    Dat is Latijn voor Time Traveler als ik google translate moet geloven, lol


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Topic.

    Het is een andere verhaallijn...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil ook wel mee doen als het de derde wordt!


    It's never gonna happen, Guys.