• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik kijk om mij heen om te zien waar het beste is om te overleven, ik merk al snel dat de plek waar ik nu ben niet het aller best is en loop langzaam richting de rotsvlakte. Mijn ogen vallen meteen op de persoon die links van mij in de verte staat. Ik hou mijn hand op de riem met kunai's en wacht tot de persoon iets doet.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 12:55 ]

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar de persoon voor me die zich verplaatst. Ik kan allen zien dat het een jongen is en dat hij zwart haar heeft. Ik hang de rugzak over mijn schouders en bind de riem met de overige messen rond mijn middel. Zodra ik veilig ben zal ik een kijkje nemen in mijn rugzak.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 15:09 ]


    ~

    Cindelyne Anna Bell

    Ik hoor de gong gaan. In een reflex gaan mijn handen richting mijn hoofd, maar halverwege verman ik mezelf. Ik schiet een paar meter heen en weer, pak lukrake dingen van de grond en ren richting een meer.
    Ik zie dat ik een kleine voorsprong heb op tributen die waarschijnlijk een gevaar vormen, en ik duik in het water.


    If we burn, you burn with us. <3

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik merk dat de persoon in de verte beweegt, ik buk even iets en kijk die kant op, ik haal langzaam een kunai uit de riem en draai hem in mijn hand, klaar om hem te gooien.
    Ik verstop de kunai achter mijn hand, sta weer op en loop nu langzaam richting de persoon.

    Amelia Rivers - District 3

    Als ik merk dat de jongen dichterbij komt voel ik mijn hart toch wel hard kloppen. Ik verman mezelf en knijp stevig in he mes in mijn hand klaar om aan te vallen. Ik doe een paar stappen opzij in de richting van een steen en blijf hem scherp in de gaten houden.


    ~

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik lach even als ik dichtbij genoeg ben om de persoon te bekijken. Ik merk het mes in het meisje dr hand, ik hou de kunai nu voor mij terwijl ik dichterbij loop. Ik hou mijn ogen op dr terwijl ik steeds dichterbij kom.

    Amelia Rivers / District 3

    Ik schrik als het Jayson is. Ik hou het mes iets minder stevig vast in de veronderstelling dat hij me herkent. Ik slik een brok in mijn keel weg en blijf naar hem kijken zonder iets te zeggen.


    ~

    Jesper treves- District 5
    Toen ik de gong hoorde schoot ik snel van mijn plaats en rende op een rugzak af. Ik pakte hem gauw en rende daarna richting de wapens in de hoop een mes te kunnen pakken.

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik lach even als ik merk dat het Amelia is, mijn district genoot. De gedachten om haar te vermoorden schiet door mijn hoofd, de eerste moord in dit spel, mijn eigen district genoot. Ik maak mijzelf gereed om te gooien maar bedenk me dan. Misschien dat ze nog van pas kan komen. Ik stop mijn kunai terug in de riem en loop nu richting haar.

    Flower



    Als de gong gaat ren ik snel van mijn plaat af. Ik had al een rugzak gepakt. En nu wou ik naar de messen. Ik zag dat ik geijk met een jongen uit 5 rende. Ik pakte snel 4 a 3 messen.

    Cindelyne Anna Bell

    Het water is niet veel te koud, voelde ik. Ik was bang dat mijn spieren het zouden begeven door onderkoeling. Ik probeerde terwijl ik snel zwom te kijken waar ik heen ging, maar het was nog te ver weg om iets te zien.
    Even dacht ik eraan hoe het met mijn district genoot zou zijn, maar die gedachte wierp ik meteen weer uit mijn hoofd. Ik mocht hem toch niet.
    Ik voelde de voorwerpen die ik onder mijn jas heb geschoven, en hoopte dat ze waterproef waren. Zal wel niet.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 15:52 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Jesper Treves District 5
    Ik had 3 messen te pakken weten te krijgen. Ik rende nu gauw richting het meertje aangezien ik veel van de tributen naar het gebied met de rotsen zag gaan. Toen ik daar aan kwam zag ik 2 mensen staan. 'Shit'mompelde ik zachtjes en ging toch gauw naar het rots vlakte toe in de hoop dat ze me niet gezien hadden.

    Ferron Grey Pierce // District 2
    De adrenaline stroomt door mijn lijf als ik me oriënteer. Op dit moment haat ik mijn ouders, heel even maar. Ze hadden me voor moeten bereiden, galmt het door mijn hoofd. Dan galmt er nog iets, en het brengt me weer in het nu. Het is de gong die ik hoor. Zo snel als mijn benen me kunnen dragen ren ik. Om me heen hoor ik stampende voeten op de aarde; iedereen is op weg naar de Hoorn. Ik focus me op de dichstbijzijnde rugzak die ik zie. Dat is mijn doel, tot daar moet ik het in ieder geval halen. Als ik bij de rugzak ben en het hengsel vastgrijp, merk ik dat er nog een hand omheen zit. Het is een jongen die me vaag bekend voorkomt van de trainingen. In een reflex stomp ik hem tegen zijn kaak, waarna hij kermend afdruipt. Zo vlug mogelijk hijs ik de rugzak op mijn rug en storm weg van de Hoorn, weg van het bloed, de tranen en de pijn. Het lijdende geschreeuw achtervolgt me tot ik bij een rotsvlakte kom. Een zucht rolt over mijn lippen. Veilig. Voor zo lang het duurt.


    I can't define who I am.

    Amelia Rivers - District 3

    'Jayson' zeg ik met een aarzeling en loop naar hem toe. Het mes stop ik in mijn riem bij de anderen. Ik kijk even snel rond of ik meer mensen zie. 'Je zat net bij het water of niet?' vraag ik. Ik kijk hem rustig aan.


    ~

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik kijk dr even lachend aan, ik kon dr gewoon omleggen zonder dat ze het zou verwachten. Ik knik op dr vraag "Moest mijn veldfles vullen" zeg ik alleen tegen dr. Ik kijk even om mij heen om te bepallen waar ik nu naar toe zou gaan terwijl mijn ogen deels ook op haar gericht blijven.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:23 ]