• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    (Lol, 2-0 voor Rusland (yeah))


    Happy Birthday my Potter!

    Ferron Grey Pierce
    Tevreden snuif ik als ik zie wat er na het omkeren van mijn rugzak uitvalt. Een veldvles, repen, gedroogd eten, een dolk en een touw. Daar kan ik wel wat mee. Ik leg alles voorzichtig terug in de tas en besluit verder te gaan, aangezien deze rotsvlakte geen omgeving is waarin ik in mijn element ben. Op de plaat had ik ook wel gezien dat er ook 2 meren waren, maar misschien zaten daar wel griezige mutilanten in en ik wilde geen risico nemen. Ik hoopte dat deze kale rotsvlakte niet alles was wat de arena in petto had.


    I can't define who I am.

    (Anders doen we, dat ik jou hoor of zo en dat ik dan zomaar verschijn voor je neus en dan verwonden we elkaar en dan ben ik opeens weg xd,, dat kan hij zeg maar sluipen en verdwijnen ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (En Ailith zwak laten lijken? Nee, dan wil ik niet verwond worden)


    Happy Birthday my Potter!

    {Was werken dus reageer nu weer :) }

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik kijk er even aan en begin te lachen maar stop dan acuut met lachen 'Nee het was niet sarcastisch bedoelt, als jij mij voor de voeten loopt zorg ik zelf wel dat je deze spelen niet haalt' zeg ik en kijk dan weer naar de hoorn, zouden er nog mensen zijn?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:49 ]

    (neej, niet zo xd, ik kom natuurlijk wel moeilijk weg en wie is er dan zwak, ik ren weg voor een gevecht xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Okee, dan mag het. Kom maar op. Je mag steken, of whatever in de lichte wond in de arm van Ailith)


    Happy Birthday my Potter!

    (Okeej, dan verwond je mij ook en dan zeg ik auw of zo en dan kijk ik je boos aan en dan ben ik weg ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [okee, was het leuk?]

    Amelia Rivers - District 3

    Een rilling loopt over mijn rug. Hij is echt een koud persoon. 'Waar wil je heen gaan?' vraag ik en kijk hem aan. Ik probeer aardig te doen maar blijkbaar doet hij net of weet hij niks meer van vroeger. Ik zucht diep en ga bij hem staan.


    ~

    (film begint weer >,<)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik steek je wel in je rug ofzo en dan houd ik je onder schot en dan verdwijn jij weer. Wel cool dat je kunt verdwijnen en verschijnen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    {Mwah xD kon niet RPen daar :P }

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik kijk dr even aan 'Terug naar de hoorn, daar kunnen we het beste overleven. Genoeg wapens, voedsel en drink water is er niet ver vandaan' zeg ik dan tegen dr 'En iedereen die op ons afkomt word gezien voordat ze in de buurt zijn' zeg ik met een duivels lachje erachter aan.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:49 ]

    April Eleanor Diver

    Verschillende gedachten schoten door mijn hoofd toen ik de gong hoorde gaan. Ik wilde eerst veilig blijven staan, maar besefte me toen dat het eigenlijk allesbehalve veilig was. Ik begon angstig richting de hoorn te rennen. Ik durfte bijna niet rond te kijken, maar zocht toch naar wat het dichtste bij lag. Ik raapte een koker met pijlen op en ging snel opzoek naar de boog. Toen ik die had gevonden, pakte ik de rugzak. Een harde gil verliet mijn lippen toen iemand me vastgreep. Ik stampte hard op degene zijn voeten, pakte een speer en rende zonder om te kijken het oerwoud in.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:29 ]

    [hahahah, ik moest ook ff naar mijn werk. Ik moet tijdens de wedstrijden van Nederlands Elftal werken xD. Dus moest ff jurkje passen en smink en blablabla]

    Amelia Rivers - District 3

    Ik denk even na over zijn plan. 'Maar waar wil je voedsel weg halen dan?' vraag ik en kijk hem aan. Ik heb zelf een beetje in mijn tas maar daar kunnen we niet dagen van leven. 'Anders kijken we eerst bij het meertje waar jij net water hebt gehaald, dan kan ik mijn fles ook even vullen en misschien zitten er vissen in' zeg ik.


    ~

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik lach even 'Wat denk je dat er allemaal wel niet in die hoorn ligt? Er liggen vast nog genoeg tassen en waarschijnlijk ligt er ook nog genoeg voedsel voor een aantal weken. Heb jij ubberhoudt ooit wel iets gevraagt aan de mentor die wij hadden?' ik kijk dr even aan en begin dan te lachen 'Als je zo graag je veldfles wilt vullen loop je er zelf maar naar toe, ik ga kijken of de hoorn veilig is' zeg ik lachend en duw haar aan de kant waarna ik richting de hoorn loop.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:50 ]