• Mhihihi, m'n vriendje heeft me als zijn date gevraagd voor zijn galabal na de examens. De jongens moeten een kostuum aandoen en de meisjes een jurkje, maar ik kan niet kiezen!
    Welk jurkje zou ik nemen;


    Vergeet wat ik zei. Ik heb mijn jurkje gevonden. Alleen weet ik nog niet waar ik het kan kopen..

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:45 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind ze een beetje kort en spannend en niet echt bij een galabal passen. Maar dat eerste kan natuurlijk ook aan de modellen liggen,want mijn ironfist kleding lijkt in het echt altijd groter.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Amused schreef:
    Waarom moet iedereen op een gala kleedjes dragen tot 0.001 cm onder hun kont?
    Ik zou een langer kleedje kiezen, dat is veel deftiger.

    I agree. Ik heb foto's bekeken van een prom in mijn vriend zijn school en echt al die kleedjes zijn super kort ;o


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het echt toffe jurkjes, maar zoals de anderen al zeggen, is het niet echt iets voor een gala..
    Een gala is wel iets chiquer, dit is meer voor een avondje stappen.


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    Ik vind het echt toffe jurkjes, maar zoals de anderen al zeggen, is het niet echt iets voor een gala..
    Een gala is wel iets chiquer, dit is meer voor een avondje stappen.

    Dat zijn toch geen gala-jurkjes? :l Sorry hoor, maar je kan volgens mij beter een ander dan die twee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yoda schreef:
    Ik vind ze beiden een hoog sletgehalte hebben, eigenlijk. En niet iets wat ik naar een gala aan zou trekken ;x

    Maar net als de rest zou ik voor de tweede gaan.

    Mordor schreef:
    Ik vind ze een beetje kort en spannend en niet echt bij een galabal passen. Maar dat eerste kan natuurlijk ook aan de modellen liggen,want mijn ironfist kleding lijkt in het echt altijd groter.


    Ja daarom net, ik weet dat IR altijd groter uitvalt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Endure schreef:
    Dat zijn toch geen gala-jurkjes? :l Sorry hoor, maar je kan volgens mij beter een ander dan die twee.


    Nou ik vind ze mooi. Ik ga mijn geld niet uitgeven aan een jurk die ik waarschijnlijk maar één keer ga aandoen. Als ik het dan toch met mijn eigen geld moet betalen wil ik dat ik me er goed in voel en ze vaker kan aandoen dan maar één keer.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Nou ik vind ze mooi. Ik ga mijn geld niet uitgeven aan een jurk die ik waarschijnlijk maar één keer ga aandoen. Als ik het dan toch met mijn eigen geld moet betalen wil ik dat ik me er goed in voel en ze vaker kan aandoen dan maar één keer.


    Ohnee, wat erg om geld uit te geven voor een wat specialere jurk die wel gala-waardig is -facepalm- Je krijgt echt wel vaker de gelegenheid om zo'n jurkje aan te doen hoor, ik zelf heb ook jurken voor dansen in mijn kast die ik maar één keer per jaar aandoe ofzo, so what? Dat is dan jammer, is het extra leuk als je die jurk weer eens aankan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Amused schreef:
    Waarom moet iedereen op een gala kleedjes dragen tot 0.001 cm onder hun kont?
    Ik zou een langer kleedje kiezen, dat is veel deftiger.


    Wat kan jou dat schelen? (:
    En nou moet je ook niet gaan overdrijven, ze zijn kort, maar het is doenbaar.
    Ik hou nu eenmaal niet van losse jurkjes, of met van die frummels eraan. Met deze jurkjes floepen je boobs er tenminste niet uit.
    En als ik het model ervoor heb; waarom zou ik er dan niet gewoon van genieten? Veel meisjes staan hier gewoon niet mee omdat ze niet het juiste model hebben.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Endure schreef:
    (...)

    Ohnee, wat erg om geld uit te geven voor een wat specialere jurk die wel gala-waardig is -facepalm- Je krijgt echt wel vaker de gelegenheid om zo'n jurkje aan te doen hoor, ik zelf heb ook jurken voor dansen in mijn kast die ik maar één keer per jaar aandoe ofzo, so what? Dat is dan jammer, is het extra leuk als je die jurk weer eens aankan.

    Dat jij daar geld voor over hebt, betekent niet dat de topic maakster dit ook automatisch heeft he.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aperio schreef:
    (...)

    Wat kan jou dat schelen? (:
    En nou moet je ook niet gaan overdrijven, ze zijn kort, maar het is doenbaar.
    Ik hou nu eenmaal niet van losse jurkjes, of met van die frummels eraan. Met deze jurkjes floepen je boobs er tenminste niet uit.
    En als ik het model ervoor heb; waarom zou ik er dan niet gewoon van genieten? Veel meisjes staan hier gewoon niet mee omdat ze niet het juiste model hebben.


    LOL. Nein.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Endure schreef:
    (...)

    Ohnee, wat erg om geld uit te geven voor een wat specialere jurk die wel gala-waardig is -facepalm- Je krijgt echt wel vaker de gelegenheid om zo'n jurkje aan te doen hoor, ik zelf heb ook jurken voor dansen in mijn kast die ik maar één keer per jaar aandoe ofzo, so what? Dat is dan jammer, is het extra leuk als je die jurk weer eens aankan.


    Kan je niet lezen? -facepalm-
    Als ik ze mooi vind kan je daar niet over discussiëren.

    Jezus man, ik vroeg gewoon welke van de 2, ik vroeg jullie niet als je het zelf wel of niet zou aandoen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind ze alletwee niet mooi, sorry.
    Idd, zoals ze al zeggen, ik vind ze niet echt zo voor een bal.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als jij ze leuk vindt en het model staat je, moet je ze gewoon dragen hoor :].
    Voor als je je alsnog bedenkt: In dit filmpje komen een aantal super leuke jurkjes voorbij die ik geschikter vind voor een gala. Gewoon, als inspiratie.


    i put the fun in funeral