• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheRumIsGone schreef:
    {... Ik moet eten.. Kan niet meer reageren.. Dus kijk maar wat je er mee doet.. Srry (no_chears)}

    [Kan je nog snel laten weten naar wie je het balletje nu gooit?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Zijn er vrijwilligers om het balletje te krijgen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Alex gooide het balletje in mijn richting en ving het behendig met mijn vrije hand. Mijn andere arm bevond zich nog steeds rond Hannah.
    'Mijn vader is al sinds ik één ben verslaafd aan alcohol, toen ik drie was, was hij zo zat dat hij mijn moeder heeft dood gereden en sinds dien is het alleen nog maar slechter gegaan. Nu ligt hij in het ziekenhuis met een zware alcoholvergiftiging en erge verwondingen. Waarschijnlijk zal hij het einde van de week niet meer halen.' zei ik moeilijk. Bij het stuk over mijn moeder kon je mijn stem wat horen breken als je erg goed luisterde. Ook werden mijn ogen wat vochtig, maar niet zo erg. Daarna gooide ik het balletje naar Flower.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik keek Pace spijtig aan. Wat erg dat iedereen al zo veel moest meemaken. Waarom waren ouders toch zo kut? De meeste ellende werd door hen veroorzaakt. Met dit hele gedoe moest ik steeds denken aan mijn vader. Iets waar ik helemaal niet aan wou denken. Ik zette het uit mijn hoofd en keek naar Flower. Nieuwsgierig naar wat zij zou zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Flower Adriana Drea

    'Mijn vader is al sinds ik één ben verslaafd aan alcohol, toen ik drie was, was hij zo zat dat hij mijn moeder heeft dood gereden en sinds dien is het alleen nog maar slechter gegaan. Nu ligt hij in het ziekenhuis met een zware alcoholvergiftiging en erge verwondingen. Waarschijnlijk zal hij het einde van de week niet meer halen.' zegt ze moeilijk. Wat zielig voor haar. Als ze klaar is gooit ze het balletje naar mij. Ik begin te stotteren.

    [Pace is een jongen]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Pace is een jongen]

    {Jup! Dat is maar een detail hoor xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Verander je het dan naar hij?}

    Amy Price
    Ik knikte Flower bemoedigend toe.
    "Komaan. Iedereen heeft het al gedaan. Jij kan het ook wel." ok, nog niet iedereen, maar er waren al vele dingen bekend, veel erger kon het niet worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik keek Flower bemoedigend aan. Als al de rest het kon, kon zij het ook. Ondertussen lag Hannah nog steeds tegen me aan. Ik trok haar nog iets dichter, als dat tenminste nog kon hoe we daar zaten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Ok, misschien is het makkelijker als we de tijd even een beetje terugdraaien. We laten Pace het balletje naar iemand anders gooien. Kan iedereen die online is en het balletje nog niet heeft gekregen even een reactie plaatsen
    (zo kunnen wij verder doen)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {Ok, misschien is het makkelijker als we de tijd even een beetje terugdraaien. We laten Pace het balletje naar iemand anders gooien. Kan iedereen die online is en het balletje nog niet heeft gekregen even een reactie plaatsen
    (zo kunnen wij verder doen)}
    )Nee sorry)

    Flower

    Ik stotterde nog steeds. Pace keek me bemoedigend aan. ´Ik heb geen geheimen´ Daar laat ik het maar bij. Ik zal ze nooit mijn diepste geheim vertellen.........

    Pace Saade
    'Oh komaan, iedereen heeft wel geheimen, zelfs al is het een kleintje.' zei ik. Het kon gewoon niet dat iemand totaal geen geheimen heeft. Dat was gewoon onmogelijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Flower

    ´Oh komaan, Iedereen heeft wel geheimen, zelfs al is het een kleintje,´ zegt Pace. Pace hou je smoel eens. ´Ik heb geen geheimen,´ zeg ik. En ren weg uit het park. Op naar mijn huis.

    Amy Price
    Ik keek haar met grote ogen na.
    "Waar ging dat over?" vroeg ik zacht. Ik nam het balletje op en keek er even naar. Had ik nog iets te zeggen? Ik was niet van plan om toe te geven dat mijn vader er nog steeds was.
    en het feit dat ik me soms zo waardeloos als een zak stront voelde was ook niets wat ik snel wou rondstrooien.
    "Nou... Het mijne weten jullie al." zuchtte ik. Ik maakte me klaar om het te gooien. Hopelijk deed niemand moeilijk over het feit dat Aedan dat had gezegd en ik weer iets anders moest geven

    {Wie is er dan nog over?}


    “To live will be an awfully big adventure.”