• Het Billy Talent concert in Melkweg woensdag :9~. Wou dit topic eigenlijk gister maken, maar m'n internet was de hele dag aan het kloten.
    Billy Talent is echt mijn favoriete band en ik wou ze al heel lang super graag zien, maar ik mocht nooit. En toen gaf mijn vader me een ticket cadeau, gewoon, zomaar 8D. Met hem en de buren ging ik naar Amsterdam. Ik en mijn buurmeisje gingen beneden, de rest boven. Op magische wijze wisten ik en Tessa ons een weg door het publiek te banen, we stonden bijna vooraan 8D. Bijna, net niet dus, en in het midden > Moshpit area. De band was nog niet eens met het eerste nummer begonnen of we werden al alle kanten op geslingerd x]. Tessa zit onder de blauwe plekken, ik kon steeds op tijd weg duiken :Y). Er was ook een vetzak die ging stagediven, kwam boven op m'n kop terecht want ik zat niet op te letten x'D. 't Was echt suuuper warm, maar wel ontzettend leuk. Ik ben zo blij dat ik ze eindelijk gezien heb, echt super. Ze zijn nu weer terug in Canada en werken aan hun vierde album. Can't waaait x_x

    Deze had m'n vader genomen




    O, ze filmden trouwens ook de clip voor hun nieuwe nummer die dag 8D. De kans is redelijk groot dat ik erin zit. Ergens verstopt tussen de honderden andere fans weliswaar, maar alsnog 8D.

    Welke band wil jij nog heel graag zien/ heb je na lang wachten eindelijk kunnen zien?


    i put the fun in funeral

    Mijn favoriete Nederlandse band Only Seven Left gaat weer touren eind dit jaar (: mn vader en ik gaan morgen kaartjes bestellen. :3

    Verder komen er niet echt leuke bands atm. Ja, All Time Low, maar dat is doordeweeks ><


    Destroy what destroys you.

    Vroeger luisterde ik ook wel eens naar Billy Talent, dat moest ik maar weer eens gaan doen, ze zijn inderdaad goed. Lijkt me inderdaad wel gaaf om eens naar een concert van hen te gaan, vast een hele ervaring.
    Of Flogging Molly :Y).


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Simple Plan. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    O, en mijn vader had ook nog een shirt voor me gekocht ^^.


    Negeer m'n scheve bakkes, ik snapte mijn camera niet x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    O, en mijn vader had ook nog een shirt voor me gekocht ^^.


    Negeer m'n scheve bakkes, ik snapte mijn camera niet x'D.


    First thought: cool shirt.
    Second thought: duckface.



    Third thought: I would've had the exact same look on my face.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben jaloers op jouw benen (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    oooh gaaf!
    En ik wil naar fun., maar daar ga ik ook heen lol en weer Foals en McFLY, maar die moeten dan wel weer naar Nederland komen.


    As travars

    Oehh, dat shirt is echt gaaf! Maar ik wil eigenlijk gewoon naar zo'n festival als Rock am Ring / Rock im Park. Daar komen álle gave artiesten. Onder andere Billy Talent, Metallica, The Offspring and loots more. Ik heb niet echt een band waar ik die-hard fan van ben.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Awesome! ;d
    Eind dit jaar gaat Muse touren en daar MOET ik echt heen. _O_ Oh, en ik ga in september naar Coldplaaay~ ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Awesome! ;d
    Eind dit jaar gaat Muse touren en daar MOET ik echt heen. _O_ Oh, en ik ga in september naar Coldplaaay~ ^^


    Ik ooooooook! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    @Rebecca: Het schijnt dat als ik nadenk ik automatisch een halve duckface bek trek, tenminste, dat zeggen mijn vrienden > <.
    @Cosette: Dankje, hehe..
    @Quiescent: Je hebt geen idee hoe graag ik daar heen wil he D: Daar spelen inderdaad altijd te gekke bands en het is zo groot o_o. Denk alleen niet dat m'n vader me daar heel snel heen laat gaan :/.


    i put the fun in funeral

    @Audacity mijn broer ging dus dit jaar heen. Voel mijn jaloersheid.. Maar nee, ik zou daar nu ook nog niet heen mogen... ik denk dat ik dan eerst 18 moet zijn of zo.. :c


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Parachutes schreef:
    Awesome! ;d
    Eind dit jaar gaat Muse touren en daar MOET ik echt heen. _O_ Oh, en ik ga in september naar Coldplaaay~ ^^


    OMG ik ook! WANNEER?!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh, dat is echt geweldig :]

    Audacity schreef:
    Welke band wil jij nog heel graag zien/ heb je na lang wachten eindelijk kunnen zien?

    Ik heb na 2 jaar van ze af te weten vorig jaar op 11 juni (never forget lol) eindelijk SMTOWN kunnen zien. Dat is een verzamelnaam voor de groepen die bij SMEntertainment zitten. K-pop btw. Het was in Parijs en het eerste kpop concert in Europa. SHINee, Super Junior, Girls' Generation, DBSK en f(x) waren er. Best day of my life tbh.
    En in februari dit jaar ben ik naar Music Bank in Parijs geweest. Een Koreaans muziek programma wat er iedere week op is en sinds een tijdje gaan ze af en toe naar een ander land om het op te nemen. 'k Kwam nog in beeld in de uitzending :') Hier waren SHINee, U-KISS, BEAST, 2PM, 4MINUTE, T-ara, Girls' Generation en SiStar. Ohja, ik stond de eerste helft helemaal vooraan, daarna zijn we naar achteren gegaan omdat Franse Shawols mensen aan 't duwen waren en we geplet werden tegen het hek :]]]]]]]]]].
    Bij beide concerten waren bijna al m'n favoriete groepen, dus ik ben zeker blij :]
    Voor de rest wil ik CNBLUE, INFINITE, EXO (-K en -M) en BIGBANG zeker nog een keertje live zien. Maar van BIGBANG weet ik dat ze ergens dit jaar een paar concerten in Europa hebben (met een heel kleine kans op Nederland [: ).


    Jeetje een heel werkstuk hierboven ;;

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:54 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Simple Plan en dat was echt geweldig, we stonden best ver vooraan en de bassist kwam specifiek naar ons toe akhgflegelb.

    Maar ik kan niet wachten tot ik All Time Low live ga zien :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.