• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric Crawford
    "Ik heb wel wat ritme." gaf ik toe. "Maar ik ben niet getraind. Ik heb nooit geoefend of zo. Ik doe wat de muziek me zegt." glimlach ik. Ik volg hem richting hetzelfde parkje als net.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Ik knikte begrijpend, het maakte in de crew nu niet echt uit hoe goed je kom dansen, zolang je het maar kon was het goed. We waren bijna terug op onze vaste afspreekplek en ik kon de muziek al horen. Deze keer liep ik op Amy af en deed alsof ik ging springen, gewoon om haar reactie te zien.

    [Sorry als er typfouten i staan, maar ik zit op mijn gsm.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "O, oh!" riep ik met uitgestoken handen. "Rustig man! Ik vrees dat jij net iets meer weegt dan ik." grinnik ik.
    Ik keek achter hem en zag een onbekende jongen.
    "Wie is dat?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik zag dat hij afzijdig bleef, maar wel in onze richting keek. Ik wenkte hem om dichterbij te komen. Met een verwonderd gezicht stapte hij naar voren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    'Dit is Eadric.' Zei ik teoen hij bij ons kwam staan. 'Eadric, dit is dus Amy, die hyperactieve eend waar je net naar vroeg.' Stelde ik Amy aan hem voor. Ik moest even grinniken toen ik dat zei van die eend en ik wist gewoon dat ik nu niet naar Amy moest kijken ofdat ik anders de slappe lach zou krijgen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Hé" riep ik gekwetst uit. "Heb jij mij een hyperactieve eend genoemd?"
    "Euh... ja?" stamelde hij. Ik zag dat hij zich enorm ongemakkelijk voelde.
    "Eigenlijk is een eend wel schattig." bedacht ik. "En ze lopen zo lief."
    Ik waggelde even zoals een eend heen en weer.
    Ik wist dat hij zijn lach niet zou kunnen inhouden nu en ik had gelijk. Eadric kon nog maar net overeind blijven staan door de schaterlach.
    En ching-ching, weer een overwinning voor Amy in de pocket!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Ik kreeg de slappe lach toen ik Amy zag waggelen en blijkbaar kon Eadric zijn lach ook niet inhouden. 'Je bent gewoon gestoord.' probeerde ik tussen het lachen door te zeggen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Daar doe ik het voor." grinnik ik. "Ik ben al blij dat ik anderen kan doen lachen!"
    Ik herinnerde me dat Brad me nog nooit had zien battlen, buiten die keer dat ik dronken was. Daar had hij maar al te graag aan meegewerkt, trouwens.
    "Ik battle nu ook. Ik ben net verloren tegen Pace, maar eigenlijk hebben we niet veel gedanst. Het werd eerder een kietelgevecht. En nu weet iedereen dat ik er niet tegen kan!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Ik grinnikte even, dat was zo typisch voor Pace, zeker als het tegen Amy was. Je zou bijna denken dat het broer en zus zijn, ook al dat ze totaal niet op elkaar lijken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik wende me naar Eadric die ondertussen uitgelachen was.
    "Kan je dansen?" vroeg ik nieuwsgierig.
    "Een beetje." gaf hij zachtjes toe. "Maar ik heb niet veel oefening."
    "Maakt niet uit! Ik ook niet! Ik struikelde net nog over mijn voeten." stelde ik hem gerust. Ik wou dat hij hem een beetje op zijn gemak voelde. Volgens mij lukte het redelijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [I'm back. Nog iets gebeurd?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Vanaf wanneer was je weg?
    Wat is er nog gebeurd?
    Euh. Amy en Pace hebben gebattled.
    Aedan en zero staan te tongzoenen
    Brad is terug!
    En heeft Eadric gevonden en mee naar zijn huis genomen. Nu zijn Eadric, Amy, Brad -en volgens mij ook Don- met elkaar aan het praten
    (Don staat er in ieder geval in de buurt.)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wie zijn Brad en Eadric? x'D. Ik was vanaf gister logeren ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Eadric is nieuw in de crew
    En Brad was als uitwisseling naar... Zweden? -was het Zweden?-
    En is nu pas terug.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okidokie. Wie staan er nog op het pleintje?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Hmm, dat weet ik eigenlijk niet. Er heeft nog niemand gezegd dat hij weg ging dus... iedereen nog denk ik.}


    “To live will be an awfully big adventure.”