• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik ben eenzaam hier! (huil)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nietesss ! x'D
    Ik ben echt halfdood man. En dan vanavond naar een verjaardag --"]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Owh, yeah!
    En oesh! Ik ben ook een halve zombie. Ze bouwen hier recht voor ons deur appartementen en die mannen besloten om om zeven uur eens te beginnen.
    Waarom kunnen ze het timmerwerk niet houden tot een aanvaardbaar uur?

    En wie is er jarig? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [xEPONINEx geeft n feestje (: alleen ik weet niet of ik blijf slapen, aangezien ik twee dagen ziek ben geweest en mn broer ook naar Hoorn moet maar laat in de avond word opgehaald.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Ziet er leuk uit!
    Ik moet vandaag nog gaan paardrijden, maar ik heb het vorige week helemaal verpest, dus ik weet niet wat ik er deze keer van ga maken.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ ik denk dat dat 'gooi de bal' spel voorbij is? haha]

    {Jup, ze zijn weer aan het dansen ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [nah, nu heeft Don zijn geheim nog niet verklapt !]

    {Oeps!
    Maar we zijn van plan om het nog eens te doen... ooit!
    Sorry hoor! Ik dacht dat ik zowat iedereen had gehad!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [haha, geeft niet.. misschien kan Don zeggen van: 'hey guys, eigenlijk heb ik ook nog een geheim die ik met jullie wil delen.' ofzo, lol.

    {Ja, misschien. Echt sorry!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Amy kwam voor me dansen en onze battle was begonnen. Ze kon er aardig wat van, maar ik dacht toch dat ik beter was. Ik keek toe hoe ze danste en viel een tijdje later in, maar dan met m'n eigen stijl. Dit zou ze zo hard niet winnen, dacht ik in mezelf.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Mensen, ik kan er niet lang meer op blijven. Moet straks mijn bus halen zodat ik naar mijn examen van ballet kan en daarna gaan paardrijden. Ik kan er dus waarschijnlijk maar rond 3u30-4u terug op komen.
    P.S. Femke, tot wa u blyft ge vandaag? of blyfde ni dr de exames?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Don Smith
    Met een grijns op mijn gezicht kijk ik naar Pace en Amy. Op de één of andere manier ben ik voor Amy, gewoon omdat ik haar nu wel even gun om te winnen.
    'Amy, goooo.' Roep ik aanmoedigend.
    Maar Pace begint ook...
    'Kom op Amy! Win van Pace, doe je best!' Roep ik lachend.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 11:18 ]

    SupahBaby schreef:
    [Mensen, ik kan er niet lang meer op blijven. Moet straks mijn bus halen zodat ik naar mijn examen van ballet kan en daarna gaan paardrijden. Ik kan er dus waarschijnlijk maar rond 3u30-4u terug op komen.
    P.S. Femke, tot wa u blyft ge vandaag? of blyfde ni dr de exames?]


    [ ik ga zo ook paardrijden denk ik... al is het weer niet perfect aangezien ik dan persé buiten moet rijden. :ó ]