• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik sprong grijnzend overeind. Nou, ik wist zijn zwakke plek ook.
    "Hou hem nog even, Don. Wil je?"
    Ik sprong naar voren en begon in pace's knie te knijpen. Op een of andere manier kietelde dat enorm bij hem.
    "Wie is er nu gewonnen?" grinnikte ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Pace Saade
    'Oh, wacht maar af.' zei ik onder het lachen door. Ik trok mijn benen onder Amy door en draaide zodanig dat Don van me afging. Ik liep richting één van de bomen en klim erin. Ik ga op een tak net boven Amy en Don zitten en spring er vlak voor hun voeten uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik zag hem in de boom klimmen, maar geraakte hem toen op een of andere manier uit het oog. Ik wou net aan Don vragen of hij hem zag, toen hij plots voor ons stond. Ik gilde geschrokken en greep onbewust Don's hand vast.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Don Smith
    'Oh, wacht maar af.' Lacht Pace.
    Hij draait zodat ik van hem af ga en loopt weg. Benieuwd kijk ik hem na. Ineens springt hij voor Amy en mij de boom uit.
    'Zo de...' Mompel ik, terwijl ik mijn pet, die af was gevallen, weer op doe.

    Amy Price
    Toen ik besefte wat ik had gedaan, liet ik zijn hand in een flits los.
    "Sorry." mompelde ik blozend. Toen wende ik me naar Pace.
    "Het is goed. Jij bent gewonnen." ik wou niet het risico lopen dat hij me weer begon te kietelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Ik voelde Amy's hand de mijne grijpen. Even voelt het heel ongemakkelijk, ik ben nooit goed geweest met meisjes.
    'Sorry.' Mompelt ze.
    'Geeft niet.' Ik knik en loop weer terug naar de radio.
    Het was op de één of andere manier toch wel jammer dat ze mijn hand weer los liet.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:41 ]

    Pace Saade
    'Wist ik wel.' zei ik glimlachend. Ik zag hoe ze naar Don keek en begon spontaan nog wat meer te glimlachen. Kleine Amy werd groot, zei ik in mezelf.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Don en Amy jalalalla. :') gheghe. Maareh, wie van jullie gaat voetbal kijken?]

    Amy Price
    Ik keek Don een beetje spijtig na en draaide me toen weer naar Pace.
    Ik sloeg hem tegen zijn schouder.
    "Wat sta jij daar als een mongool te grijnzen." bromde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    prejudices schreef:
    [Don en Amy jalalalla. :') gheghe. Maareh, wie van jullie gaat voetbal kijken?]

    {Ik niet. Ik ben niet echt een voetbalfanaat.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    'Oh komaan Amy, ik zie het in je ogen.' zei ik grijnzend. Ze kon het gewoon niet ontkennen, daar kende ik haar te goed voor.

    [Ik ben aan het kijken.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Er valt helemaal niets in mijn ogen te zien." mompelde ik geïrriteerd.
    "En trouwens hoe gaat het met Hannah?" vroeg ik poeslief.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    'Touché,' zei ik lachend, 'maar als je het wil weten, vraag het haar.' kaatste ik de bal terug. Als zij kon ontkennen, kon ik dat ook. Ze zou niet snel haar zin krijgen bij mij, en dat wist ze maar al te goed.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ik niet. Ik ben niet echt een voetbalfanaat.}


    [ik kijk ook niet hoor, lol.]

    Amy Price
    Ik gaf hem nog een stomp op zijn arm en zuchtte.
    "Laten we het op een gelijk spel houden. Voor we hier liefdesverklaringen gaan uitstorten."
    Ik fronste geschrokken mijn voorhoofd. "Niet dat ik bedoel dat ik een liefdesverklaring uit te storten heb!"
    Ik sloeg met mijn hand tegen mijn hoofd.
    "Laat maar. Ik ga proberen een beetje eer te behouden door hier weg te lopen."
    Ik draaide me om en liep richting Aedan en Zero.


    “To live will be an awfully big adventure.”