• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben weg. Tot straks! xx]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [byee! veel plezier! ^^ ]

    {Normaal blijf ik tot 5u
    Kem vandaag al 2u geleerd dus ze zullen het wel ni erg vinden en kheb morgen nog de hele dag}

    Amy Price
    Ik besloot even wat nieuws te proberen. Ik merkte dat ik het beste was in het breaken, dus ging ik eens wat laten zien. Ik begon met wat grondwerk. Ik was er nog niet zo goed in en viel soms bijna, maar toch was ik ergens wel trots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik keek toe hoe ze begon met grondwerk. Zoals te verwachte was, ging ik het niet zo snel opgeven. Ik begon met poppen en liet me helemaal gaan op de muziek.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [JokerBaby is bij mij, dus ze post met mijn account.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    En daar was de popping weer! Maar ik liet me niet meer ophitsen.
    Ik keek hem grijnzend aan en deed nog wat grondwerk.
    Plots gleed ik door zijn benen en eenmaal achter hem sprong ik op zijn rug.
    Ik sloeg mijn armen om zijn nek en haalde zijn haar door de war.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:21 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Pace Saade
    Ik schrok toen ze op mijn rug sprong. Ze bracht mijn haar in de war en ik wist al precies hoe ik haar zou terugpakken. Ik draaide haar om en legde haar op de grond. Ik ging op haar buik zitten en begon haar keihard te kietelen. Handig als je wist waar ze niet tegen kon.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik gilde het uit toen hij me begon te kietelen.
    "Aaaaaaah! Aedan, help!" wist ik tussen de lachbuien uit te roepen. Ik hoorde hem lachen, maar hij kwam me niet te hulp. Naar adem snakkend probeerde ik hem van me af te duwen, maar dat lukte langs geen kanten. Niet moeilijk, met mijn kleine 1m 56 was ik de kleinste van de groep en kon iedereen wel tegen me op.
    "Asjeblieft, genade!" smeekte ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Pace Saade
    Ik stopte met kietelen, maar in plaats daarvan pakte ik haar op en gooide haar over mijn schouder. 'En wie heeft er gewonnen?' vroeg ik haar plagend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik giechelde nog na, toen hij me over zijn schouder gooide.
    "En wie heeft er gewonnen?" vroeg hij met een plagende ondertoon.
    "Hmmmm..." zei ik expres twijfelend. Ik zou het zo snel niet opgeven. Als hij maar niet weer begon te kietelen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Pace Saade
    Ik legde haar terug op de grond en begon opnieuw te kietelen, maar deze keer kietelde ik veel harder. Ze zou snel opgeven als ik zo doorging.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Ah, nee. Alsjeblieft!" gilde ik uit, maar ik wist wel dat dit niet was wat hij wou horen. Ik schaterde het keihard uit en probeerde me los te wringen. Ik had niet meer nodig om het op te geven.

    Aedan Price
    Ik legde mijn kin weer op zijn schouder. Terwijl ik wachtte op zijn antwoord, keek ik naar Amy.
    Haar grondwerk was best goed, maar ze had meer oefening nodig. Ik zag hoe ze in Pace's rug sprong en grinnikte zachtjes. Ik wist meteen wat hij van plan was. Kietelen was haar zwakke plek en dat wist hij net zo goed.
    Ik keek grijnzend toe en was bij om haar zo uitbundig te zien lachen.
    Volgens mij werd ze door iedereen in de groep wel een klein beetje als een kleine zus gezien.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Pace Saade
    Ik kietelde nog even door, ik wist gewoon dat het niet lang meer ging duren voordat ze ging zeggen dat ik had gewonnen. Erg veel gebattled hadden we niet, maar dat deed er niet toe.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    In een laatste wanhoopsdaad keek ik om me heen. Ik zag Don als eerste staan.
    "Don!!! Help!" snikte ik van het lachen.
    Ik kronkelde om van Pace's handen af te komen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Don Smith
    'Eigenlijk moet ik nu ingrijpen...' denk ik bij mezelf. Ik ben voor Amy, dus meteen snel ik naar Pace toe. Ik duw hem van Amy af, en spring boven op hem. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen, Pace is veel sterker dan mij. Wanhopig kijk ik naar Amy.