• Ik ging gisteren met 6 andere mensen naar een vriend van me toe rond 16:00. Toen zijn we daar allemaal spelletjes gaan spelen zoals pimpampet & ganzenbord etc (Ja wij zijn nog van de leuke ouderwetse kant). En daarna hebben een aantal nog gezwommen, aangezien hij een zwembad heeft in de tuin. Wat later gingen we barbecueën en nog kaartspelletjes spelen.
    Rond 0:00 gingen we naar een molen toe (die ligt tegenover het huis) en daar gingen we naast zitten, aangezien dat lekker creepy is, midden in een weiland.. is dat dus de perfecte locatie voor het Weerwolvenspel (weerwolven van wakkerdam). Ondanks dat we dus met wat minder waren dan normaal de bedoeling was, was het echt supergaaf.
    Daarna werd het toch echt te koud en zijn we naar binnen gegaan. In de woonkamer hadden we de banken en tafels aan de kant geschoven en toen allemaal matrassen over de vloer heen gegooid zodat we daar op konden liggen, en toen gingen we non-stop anime kijken (Angel Beats) wat ongeveer 5,2 uur duurde. Dus toen was het al bijna 5:30 toen we bij het einde waren. Wij allemaal huilen lol. :'D Want de anime is heel zielig. (En lol ja, we waren met 5 jongens en 2 meisjes en de jongens huilden het hardste, en ja we zijn allemaal 16 en ouder hahaha )
    Toen waren er 3 mensen in slaap gevallen dus gingen we gewoon even nakletsen. En toen ze wakker werden een uurtje later ofzo gingen we ontbijten; brood met knakworstjes Yay :W
    Ook gingen er toen nog 3 jongens, in de kou, naar buiten en zwemmen... gelukkig was het water wel warm maargoed, uiteindelijk sprongen ze uit het bad en gingen ze een rondje om het huis rennen (wat best een groot rondje is) en ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze het deden, blijkbaar wilden ze ziek worden. :')
    En om 7 uur moest er trouwens nog iemand weg, want die moest werken lol. Dus die ging zonder te slapen op naar z'n werk.
    Eh, oja, toen gingen we Princess Mononoke kijken. Wat echt een leuke film was. En daarna gingen we allemaal random anime's kijken wat echt leuk was.

    En nu heb ik zwaar het gevoel alsof het al zondag is.
    Ik heb nu bijna 33 uur geen slaap gehad lolol ik ga kijken hoelang ik het ga volhouden. :W
    Ehja dit wilde ik even kwijt haha. Hoe was jullie vrijdagavond..
    Oh trouwens, je bent epic als je dit helemaal gelezen hebt, realiseer me nu pas hoe ontzettend lang het is. x3

    Elric schreef:
    (...)
    Angel Beats is ook echt leuk. Ik heb zitten jánken op het einde. Mij lijkt dat ook wel leuk om anime met jongens te kijken, maar dat gaat hem denk ik niet worden :')

    Ja idd, zooo zielig. :c
    En lol ja je vind ook niet echt snel jongens die anime kijken.. Zeker niet jongens die huilen. :'D

    Biologist schreef:
    (...)

    Geen idee. Het idee dat er jongens en meisje samen liggen. O.o?

    Het is toch echt niet zo dat, nu er opeens jongens bij zijn, we allemaal 'vieze' dingen gaan doen trololo :'D
    Dus als dat een reden is van ouders, vind ik het lame.

    Alucard schreef:
    (...)
    Ja idd, zooo zielig. :c
    En lol ja je vind ook niet echt snel jongens die anime kijken.. Zeker niet jongens die huilen. :'D

    Ja, precies! Haha, al zitten er wel jongens bij mij in de klas die dat ook kijken. Ik weet niet of ik daar óóit een anime mee ga kijken :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Alucard schreef:
    (...)
    Het is toch echt niet zo dat, nu er opeens jongens bij zijn, we allemaal 'vieze' dingen gaan doen trololo :'D
    Dus als dat een reden is van ouders, vind ik het lame.


    Ik ook. Lool. *O*

    Maar ik vind het wel geniaal dat ze dat denken. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Elric schreef:
    (...)
    Ja, precies! Haha, al zitten er wel jongens bij mij in de klas die dat ook kijken. Ik weet niet of ik daar óóit een anime mee ga kijken :')

    Haha ach misschien vind je ooit nog wel wat jongens waarmee je dat wel kunt. ^^

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik ook. Lool. *O*

    Maar ik vind het wel geniaal dat ze dat denken. ^^

    Haha ja dat is waar. Maar wel irritant lijkt me. D:

    Alucard schreef:
    (...)
    Lol, heb je gelijk in. Daarom heb ik maar 1 vriendin en zijn de rest alleen maar jongens. x3

    Neh, ik ben niet bepaald "in vrede" met de jongens in onze klas maar we vechten dan ook niet de hele tijd.

    Ik heb best wat vriendinnen, maar geen beste vriendin. I don't mind, over drie weken ben ik toch van die school af en ga ik naar het middelbare, krijg ik toch nieuwe vrienden erbij, misschien ook wel jongens.

    Alucard schreef:
    (...)
    Haha ja dat is waar. Maar wel irritant lijkt me. D:


    Heel irritant, dat wel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dragneel schreef:
    (...)
    Neh, ik ben niet bepaald "in vrede" met de jongens in onze klas maar we vechten dan ook niet de hele tijd.

    Ik heb best wat vriendinnen, maar geen beste vriendin. I don't mind, over drie weken ben ik toch van die school af en ga ik naar het middelbare, krijg ik toch nieuwe vrienden erbij, misschien ook wel jongens.

    Jongens zijn meestal leuker om mee om te gaan dan meisjes. Veel wilder, grappiger, ze houden zich niet aan regels, zijn lekker random... Ja liever jongens dan meisjes, maar dat is mijn mening. :3

    In ieder geval succes op de middelbare. Ik ben daar over drie weken mooi weg haha :')

    Alucard schreef:
    (...)
    Haha ach misschien vind je ooit nog wel wat jongens waarmee je dat wel kunt. ^^

    Ach joh, ik zie wel :Y) Zou wel leuk zijn ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Alucard schreef:
    (...)
    Jongens zijn meestal leuker om mee om te gaan dan meisjes. Veel wilder, grappiger, ze houden zich niet aan regels, zijn lekker random... Ja liever jongens dan meisjes, maar dat is mijn mening. :3

    In ieder geval succes op de middelbare. Ik ben daar over drie weken mooi weg haha :')

    Oeh, lucky.
    Ik kan niet wachten terug te bekken tegen die tweedejaars die me voor brugmug uitschelden. ^^
    Negeren vind ik zo saai. :\