• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens.
    ik heb genoeg vroegere vrienden via de internet ontmoet en met mijn beste vriendin praat ik via internet omdat ze zo verweg woont van mij. nu realiseer ik me pas dat zonder pingen we nooit zo close geworden zouden worden.


    -

    Zeker weten oneens! ^^


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Helemaaal oneens.
    Mijn internetvrienden zijn veel beter dan mijn reallife vrienden want deze internetvrienden snappen me ten minste, En mijn beste vriendin in reallife kan ik nu niet meer zien en de enige manier om contact met haar te maken is ; ''internet''. (msn, skype, twitter, facebook..) Dus oneens! ;)


    Some people are art and do art at the same time

    totaly oneens, ik heb een van mijn beste vriendinnen ontmoet via internet dus sowieso oneens


    Love your family, they can be dead any second

    Hangt ervan af hoe je ermee om gaat, en hoe je die vrienden hebt leren kennen. Maar als je algemeen bekijk ONEENS!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Een deel van mij is het ermee eens, een ander deel niet.
    Oneens omdat: je op internet hartstikke leuke mensen kan ontmoeten.
    Eens omdat: het geen 'echte' vriendschap is, je kan niet de dingen doen die je met RL vrienden wel kan; zoals samen shoppen, uitgaan, films kijken, etc..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    Een deel van mij is het ermee eens, een ander deel niet.
    Oneens omdat: je op internet hartstikke leuke mensen kan ontmoeten.
    Eens omdat: het geen 'echte' vriendschap is, je kan niet de dingen doen die je met RL vrienden wel kan; zoals samen shoppen, uitgaan, films kijken, etc..

    Dat is nu niet per sé waar.
    Je kan ook internetvrienden hebben waarmee je in RL afspreekt.
    Die zijn zeker te vinden. Ik heb er zo eentje gevonden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aperio schreef:
    Een deel van mij is het ermee eens, een ander deel niet.
    Oneens omdat: je op internet hartstikke leuke mensen kan ontmoeten.
    Eens omdat: het geen 'echte' vriendschap is, je kan niet de dingen doen die je met RL vrienden wel kan; zoals samen shoppen, uitgaan, films kijken, etc..


    What if you don't like shopping? (cat) Of uitgaan. Plus, films kijken kan over het internet. if you do it at the same time and webcam during it... *O* Dat doe ik zeer vaak met mijn long-distance girlfriend.

    and as said, meetings. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oneens.. Ik heb één van mijn beste vriendinnen leren kennen via het internet. We zien elkaar nooit, maa zo houden we toch nog een beetje contact.


    'If you had the change to kill yourself without hurting the people you love, would you?' In a heartbeat.

    Oneens.

    Ook ik heb mijn beste vrienden via het internet leren kennen.
    En als het klikt, waarom niet dan.


    Nobody can see the real me...

    Ik vind als je iemand niet ontmoet hebt, er ook geen vrienden mee kunt zijn. Maar als je gewoon met iemand goed omgaat op internet, vind ik dat niet zielig ofzo ^^.

    Oneens

    Daar ben ik het niet mee eens want soms kan je je verhaal beter kwijt aan iemand over het web dan irl.


    If I coulde be anything, well baby I'd be yours! - Ilse de Lange

    Oneens, ik heb een internetvriendin, en ze is echt een hele goede vriendin van mij geworden. Het is zeker niet zielig.


    (L)

    Oneens, ik heb mijn beste vriendin leren kennen via internet. (: