• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    tuurlijk niet xd.

    Oneens het hebben van op het internet kan leuk zijn, maar je moet natuurlijk wel altijd uitkijken xD

    Oneens. Zielig? Nee. Gevaarlijk? Soms.


    Intersectional feminist

    Nee, want ik heb ook wel internet vrienden en sommige mensen wonen verderweg van jou af dus die kan je niet in het echt ontmoeten dus dan is internet in dat geval wel handig. (Ook in andere gevallen ofcourse)


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Ik denk dat je dat nog eens buiten Q moet vragen. (:
    Maar eh... Ik denk dat er wel gevaar in ligt dat je je te hard aan personen die je 'niet echt kent' en die misschien niet zijn wie ze zijn gaat hechten en daardoor van je echte vrienden gaat vervreemden. Zeker als iemand zich al eenzaam voelt in het echte leven is die kans groter en ik snap dan wel dat het zielig kan overkomen.
    Maar zolang je er op een normale, voorzichtige manier mee omgaat is het niet zielig.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:02 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eerlijk gezegd dacht ik eerst wel zo, voordat ik op Quizlet kwam. Maar deze site heeft mijn kijk op bepaalde dingen veranderd. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben het niet eens, soms is het makkelijker om met iemand te praten die vertrouwd voelt terwijl je hem/ haar nooit echt echt ziet. En ik heb een van mijn bff's hier ontmoet ^_^ (al blijft gelden dat je altijd moet oppassen.)


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    oneens,
    internetvrienden hebben betekent niet meteen dat je geen echte vrienden hebt.
    trouwens, via internet kun je ook hele leuke mensen ontmoeten met wie je echt vrienden kunt worden.


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Oneens. Ik heb een vriendin leren kennen via een internet site 2 jaar geleden en we spreken regelmatig af in de vakanties! Plus, op het internet vind je sneller mensen met dezelfde interesses als jij hebt.

    Oneens, op deze site heb je toch ook, dan wel niet echte best friends ofzo maar iemand die toch altijd aardig is en waar je lekker mee kan fangirlen over je favo band of film vrienden, internetvrienden betekend niet dat je er geen hebt in real life, btw dit ís real life je kan vrienden zijn met iedereen die je wilt en als je jezelf kan zijn bij diegene en kan vertrouwen heb je al een vriend, toch? Daar hoef je niet recht voor zijn neus te staan.


    Love is something special, don´t fake it.

    Naah, vind ik helemaal niet!
    Als je ze echt als vrienden wil zien zie je ze best wel in het echte leven denk ik..


    Allting handlar om relativitet

    Niet mee eens, ik heb hier op Quizlet al veel internetvrienden gemaakt. Als je internetvrienden maakt ga je teminste af op het innerlijk en niet op het uiterlijk. Je kan soms betere gesprekken met hen hebben dat met je 'echte' vrienden.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik heb hier meer lol dan met mn echte vrienden (oké, welke vrienden XD)
    Oneens

    Wonderaction schreef:
    Oneens. Hoezo zou je zielig zijn als je juist nieuwe vrienden maakt? Oke, je ziet ze dan wel niet, maar je kan ze wel beter leren kennen en dan ga je ook niet gewoon meteen af op het uiterlijk, maar juist op het innerlijk.


    Helemaal mee eens met de quote hierboven! ;). Als je iemand in real ontmoet, heb je veel sneller voor oordelen. Zo via internet, zie je niet hoe iemand eruit ziet en kun je beslissen via iemands karakter of je die persoon mag of niet.