• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet mee eens. Waarom zou je zielig zijn als de mensen waar jij meer mee hebt toevallig niet in de buurt wonen? ;)


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    Oneens,
    Maar je moet niet je echte vrienden opgeven voor internet vrienden


    I just need somebody to love &#9829;

    Oneens. Soms kun je je verhaal beter vertellen aan een wild vreemden dan aan een persoon die je al kent, omdat de persoon die je niet kent, onbevooroordeeld is. Mensen via internet kennen, kan soms uitgroeien tot echte vriendschap (;


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Oneens. Ik vind alle vrienden vrienden, of het nu op het internet is of in het echt. Dat maakt me nog niet zielig.


    I can't ever stop crying.

    Negligible schreef:
    Dat vindt mijn vriend ja. Of niet zielig, maar stom, dacht ik.
    Nuja, zelf vind ik dat niet anders zou ik geen vrienden maken via internet (:


    Love is louder.

    Zwaaaar oneens, ik heb heel veel vrienden gemaakt via internet.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Oneens. Ik ga er zelfs geen woorden aan vuil maken waarom. Ik denk dat de meesten hier me wel begrijpen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben het hier niet mee eens.Ik heb 2 hele goeie vriendinnen leren kennen via internet:)
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Oneens. Ik heb al heel wat vrienden gemaakt via het internet. Niet iedereen die dezelde intresses heeft als mij woont om de hoek c': Er is toch niks mis mee om leuke mensen te leren kennen, waar dan ook?
    Plus, alle connecties zijn ook handig, zo kan je bijvoorbeeld crashed bij je vriend in Spanje, dan hoef je geen hotel te betalen, of hoef je niet iemand van speciale diensten te bellen als iets het niet meer (goed) doet, omdat je internet vrienden er een opleiding voor hebben gedaan, en wel weten wat er mis is c:


    ~Sterven Is Om Te Leven Uit Dromen~

    Helemaal niet. Wat maakt het nu uit of je vriendschap over een internetconnectie gaat of via face to face? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oneens, ik heb er 2 hele goede vriendinnen aan over gehouden (H)


    And that’s the way it is.

    Zoals Unbroken al zei, een beetje verkeerde uitwerking dit op deze site te zetten, ;P.

    Oneens, waarom zou je zielig zijn vanwege internetvrienden? Als je ze kunt vertrouwen, en goed kent, is het niet veel anders dan als bijv. je vriendin is geemigreerd en je haar alleen nog maar spreekt via internet.


    Tijd voor koffie.

    oneens, soms dan kun je beter met mensen via internet omgaan/paten dan mensen in real life. en het is niet stom of zielig want sommige mensen wonen nou eenmaal verweg en dan is dit de enigste manier om met ze in contact te komen en veel mensen ontmoeten hun nieuwe vrienden op het internet.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.