• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, vrienden maken is niet zielig. Juist omdat je ze alleen kent via Internet, kun je niet afgaan op uiterlijk en heb je geen/minder vooroordelen.


    Once a Directioner, always a Directioner <3

    Oneens. Vrienden van internet kun je soms beter mee praten dat vrienden in RL


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Is er eigenlijk iemand hier die het wél met de stelling eens is? Haha,


    The universal language of art.

    MAHONECREW schreef:
    Is er eigenlijk iemand hier die het wél met de stelling eens is? Haha,

    Alwin. Maar ik denk dat dat grotendeels sarcasme/lollen was.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Niet zielig, maar het is soms wel de verkeerde manier om mensen de ontmoeten, als je ze nog nooit hebt gesproken. Ik ben het eens en oneens.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wonderaction schreef:
    Oneens. Hoezo zou je zielig zijn als je juist nieuwe vrienden maakt? Oke, je ziet ze dan wel niet, maar je kan ze wel beter leren kennen en dan ga je ook niet gewoon meteen af op het uiterlijk, maar juist op het innerlijk.


    Met die Quote ben ik het mee eens.


    --

    Natuurlijk. (joehoe)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Natuurlijk. (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    >:l


    Caution first, always.

    Oneens. Ik heb ook best veel mensen ontmoet via het internet (One Direction fans) en ookal wonen ze ergens anders en zijn ze misschien niet even oud, vrienden zijn vrienden. Als je het gewoon met ze over normale dingen kunt hebben, waarom ben je dan zielig als je die persoon via het internet kent?


    "y'all smoke to enjoy it, i smoke to die"

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    Haha zo deze reactie he


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    Ik ben het hier volledig mee eens.

    :W


    Life is hard and then we die

    Oneens, je kunt ze alles vertellen want ze beoordelen je niet en ze hebben geen vooroordelen vanwege je uiterlijk.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    Bad decisions make good stories.