• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nimh schreef:
    Als je buiten het internet om geen vrienden hebt, vind ik het wel zielig ja (cat)

    Exactly this.
    Buiten Q heb ik nog veel andere vriendinnen en dan vind ik het niet raar om een internetvriend(in) te hebben, als je maar niet teveel internetvriend(inn)en hebt en te weinig in RL.

    Nouja maar dan alsnog vind ik het feit dat het dan 'zielig' zou zijn om internetvrienden te hebben niet zielig. Als je gepest wordt op school of wat dan ook, dan vind ik het niet zielig om je vrienden dan via internet te zoeken.

    Ik zeg niet dat ik het zelf heb, ik heb een aantal hele goede vriendinnen/vrienden buiten Q, maar dan alsnog.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oneens! ,, ik ken mijn beste vriendin via het internet!


    “Things never happen the same way twice.”

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    “Things never happen the same way twice.”

    niet mee eens ik vind dat als je internetvrienden hebt dat heel goed kan uitpakken

    Ik heb een penvriendin in Litouwen ontmoet via internet, that's it. Verder heb ik alleen maar 'echte' vrienden.

    Het is dus niet erg om een of twee internet"vrienden" te hebben, als je ze maar niet vervangt voor echte vrienden. Je hebt namelijk eenzame mensen die alleen maar internet'vrienden' hebben en geen real life vrienden meer ontmoeten op die manier. En dat is wel een heel slechte zaak. Dat vind ik gewoon sneu.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 13:58 ]


    ars moriendi

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    Dan is de vriendenlijst op Q ook zielig xD
    ONEENS!!!
    Oké, je hebt best ook een paar 'echte' vrienden, maar ik zie niet in waarom internetvrienden 'zielig' zouden zijn...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oneens, ik maak makkerlijker vrienden op 't internet dan in 't echt... En ik kan er ook beter mee praten.. -.-


    Love Will Ligthen The Dark <3

    Huntelaar schreef:
    Ik heb een penvriendin in Litouwen ontmoet via internet, that's it. Verder heb ik alleen maar 'echte' vrienden.

    Het is dus niet erg om een of twee internet"vrienden" te hebben, als je ze maar niet vervangt voor echte vrienden. Je hebt namelijk eenzame mensen die alleen maar internet'vrienden' hebben en geen real life vrienden meer ontmoeten op die manier. En dat is wel een heel slechte zaak. Dat vind ik gewoon sneu.


    You know what I mean haha


    Tell me about it, stud.

    Oneens want je kun zo met meeting altijd elkaar in het echt ontmoeten of zo kun je vrienden over de hele wereld maken(A)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Jinx schreef:
    Oneens, ik maak makkerlijker vrienden op 't internet dan in 't echt... En ik kan er ook beter mee praten.. -.-


    Pass the damn ham, please.

    Ik ben er niet mee eens, want soms vind je de beste vriend op internet

    Heel erg oneens! Ik heb een paar hele goede vrienden van internet gevonden. En ze betekenen net zo veel voor mij als reallife vrienden.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    The strobe lights not as Bright as You are

    Daar ben ik het helemaal mee oneens. (cat)
    De beste mensen die ik in mijn leven ontmoet heb, heb ik leren kennen via internet. En dat is níet zielig, we maken juist gebruik van de huidige mogelijkheden om onze kennis te verbreden en meer contacten in andere omgevingen te maken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.