• Midden in de peel zit een klein dorpje. Het dorpje leeft van het turf steken in de peel. Ondanks dat is het dorpje heel erg arm. Het word zwaar onderdruk gezet door de burgemeester. Kinderen kunnen hun school niet afmaken want die moeten op jonge leeftijd al helpen met turfsteken of hun moeder helpen met het verzorgen van enorme gezinnen. Meisjes worden op hun 18e al uitgehuwelijkt waar hun ouders waarschijnlijk ook nog een schijntje voor krijgen Daarnaast kent het hele dorp elkaar wat de druk nog hoger maakt.. Tot de grote opstand komt..
    Deze rpg gaat over een aantal jongeren die in de peel wonen. Een aantal rijken, een aantal arme en een aantal uitgehuwelijkten. Hoe gaan zij met de druk van de armoede en het dorp en de opstand om?


    Regels goed lezen
    -16+ mag zowel sex als geweld
    -Niet buiten sluiten,
    -niemand is perfect
    -minstens 4 regels
    -ik keur de rollen goed, en ik maak de topics, tenzij ik iemand aanwijs wie dat mag doen.
    -max 2 rollen per persoon.
    -ik begin pas als ik vind dat er genoeg Jongens en meisjes zijn.
    -Als je aangegeven hebt of je bent uitgehuwelijkt (zowel jongens als meisjes) deel ik in wie met wie, zodat er niemand alleen achter blijft.
    -beschrijving van het dorp goed lezen
    -OOC met [](){}

    het dorp
    Het is een klein dorpje met in het midden een groot plein. Daar staat het dorpshuis waar de mannen die turf steken aan het eind van de week betaald krijgen. Om het plein staat een kerk waar iedereen op zondag heen moet, een schooltje, een kleine bar, een bakkerij en een slagerij en een groentenman, al maken en verbouwen de meeste armen het zelf aangezien ze geen tot weinig geld hebben. Aan de linkerkant van het plein beginnen de rijke en grote huizen tot de grote weg richting de grote dorpen, rechts de arme kleine krotjes tot aan het begin van de peel. ééns per jaar is er een kermis, die is op een groot grasveld aan de linkerkant van het plein


    meisjes
    Shylina dablues/18/arm/uitgehuwelijkt met James Eduward Katcherton Rechazame
    Eden Florence Morales/17/arm/uitgehuwelijkt met Alexander Samuel Johnson Amorphous
    Carmen Mayrose White /17/arm/uitgehuwelijkt met Nathan Drew Hope/HurtedHeart
    Destiny Fivianne Kalvorny/16/rijk/ MyMisery
    Senna Jane White /17/rijk/ Y0L0
    Amare Felicia Ramirez/17/arm/uitgehuwelijkt met Aiden Jayson Bright IHeartMusicc
    Doréne Veronique Adams/18/arm/uitgehuwelijkt met Damen Michel Night Aragog
    -uitgehuwelijkte dames vol, niet uitgehuwelijkte kan miss nog, ligt er aan hoeveel jongens nog komen-

    jongens
    James Eduward Katcherton/19/rijk/uitgehuwelijkt met Shylina dablues TheRumIsGone
    Aiden Jayson Bright/19/rijk/uitgehuwelijkt met Amare Felicia Ramirez HurtedHeart
    Nathan Drew Hope/Arm/ Uitgehuwelijkt met Carmen Mayrose White MyMisery
    Alexander Samuel Johnson/19/rijk/uitgehuwelijkt met Eden Florence Morales IHeartMusicc
    Damen Michel Night/19/rijk/uitgehuwelijkt met Doréne Veronique Adams TheRumIsGone
    Liam Oliver Sanz/18/arm Chaim

    Voor de rijke uitgehuwelijkte jongens; graag je voorkeur voor het meisje aangeven vóór de rpg begint aub, bij voorbaat dank

    invullen.
    Naam:
    Leeftijd: (14 tot 19)
    Rijk/arm:
    uitgehuwelijkt: Ja/nee
    Karakter: (goede beschrijving)
    Uiterlijk: (beschrijving+foto)
    extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Shylina dablues
    Leeftijd: 18
    Rijk/arm: Arm
    uitgehuwelijkt: Ja
    Karakter: Shylina is een meisje met een goed hart, en iedereen zoveel mogelijk probeert te helpen al is ze thuis vaak wat opstandig door de armoede. Ze is er helemaal klaar mee dat ze niet meer naar school mag en dat ze bovendien uitgehuwelijkt is. Dat haar ouders geld hebben gevangen om haar aan iemand anders te geven. Verder staat ze altijd voor iedereen klaar. Ze is bijna altijd vrolijk en je zult haar nooit zonder glimlach op haar gezicht zien.
    Uiterlijk:


    Shylina heeft Felblauwe ogen en blond haar tot net over haar schouders. Het is nog niet zo heel lang omdat ze haar haar pas mocht laten groeien vanaf dat ze in de buurt van de leeftijd kwam dat ze uitgehuwelijkt kon worden. daarvoor werd het altijd afgeknipt tegen luizen. Shylina is lang ongeveer 1.75. Een beetje mager vanwege de armoede maar wel volle vrouwelijke vormen zoals borsten en billen.
    extra: Ze heeft twee jongere zusjes van 7 en 9. twee jongere broertjes van 2 en 5 en twee oudere broers van 20 en 22 die beiden turf steken. Zij zelf helpt haar moeder met het huishouden en de verzorging van haar jongere broertjes en zusjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    {Mag ik een jongen reserveren? & Ik wil de cover wel maken? }


    Don't be like the rest of them, darling

    is goed hoor :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik een uitgehuwelijkt meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ofcourse


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan een rijke jongen ook uitgehuwelijkt zijn? Lijkt me wel maar ik dacht ik vraag het even


    Don't be like the rest of them, darling

    jaa dat kan, alleen hij heeft dan de macht een beetje zelf een meisje te kiezen en de ouders gaan dan naar diegene's ouders dus dan moet je even aangeven wie..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    moet een uitgehuwelijkt meisje perse arm zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouja moet niet natuurlijk, maar de arme doen dat sneller aangezien ze dat geld nodig hebben. de rijke meisjes zijn meestal niet uitgehuwelijkt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Eden Florence Morales
    Leeftijd: 17, bijna 18
    Rijk/arm: Arm
    uitgehuwelijkt: Ja
    Karakter:  Eden komt vaak over als een mysterieus meisje. Aan haar is lastig af te lezen hoe ze zich voelt, maar hoe beter je haar kent, hoe beter je het af kan lezen. Desondanks dat is ze geen gesloten boek, hoewel je haar ook niet echt spontaan kan noemen. Soms kan ze ook dromerig over komen, wat ze niet is. Ze staat juist met haar beide benen stevig aan de grond. Wat ze wel echt duidelijk is, is haar koppigheid. Als ze het ergens niet mee eens is zegt ze het gelijk, ook al kwetst ze daar iemand gevoelens mee, wat dat betreft is ze eigenlijk té eerlijk. Brutaal is ze niet echt maar ze heeft wel haar sarcastische en bijdehante opmerkingen. Als je bevriend met haar bent zal ze over het algemeen aardig en vriendelijk tegen je zijn maar als ze je niet mag zegt ze nauwelijks een woord tegen je. Zo werkt het bij haar ook met ruzies, met degene die ze ruzie heeft kan ze soms dagenlang niks tegen zeggen. Ze vindt meestal dat zij niet degene hoeft te zijn die het goed moet maken, alleen als ze écht om je geeft zal zij degene zijn die het goed maakt. Waar ze echt een hekel aan heeft zijn luie mensen, en dan niet zo zeer in als niet sporten, maar lui als in niks doen. Als ze ziet dat sommige mensen behoorlijk hard aan het werk zijn en dat anderen niks doen kan ze nogal geïrriteerd raken. Ze raakt ook geïrriteerd als mensen zich aanstellen om de kleinste dingetjes. Voor de rest is ze best wel slordig en chaotisch. Om de haverklap raakt ze dingen kwijt op ze vervolgens 10 seconden later alweer te vinden. 
    Uiterlijk:


    Eden is rond de 1.68, wat haar niet echt heel lang maakt maar ook weer niet echt klein. Ze is er zelf dan ook wel tevreden mee en draagt vaak gewoon platte schoenen. Haar lichtbruine lokken golven lichtjes en vallen tot over haar schouders. Ze heeft een figuur dat een beetje aan de tengere kant is maar ze heeft ook mooie zachte rondingen. Het meest trots is ze op haar ogen, die een prachtige diepblauwe kleur hebben en omlijst worden door lange zwarte wimpers. Een ding wat echt bij haar opvalt is dat ze heel sierlijk is. Zelfs kleine bewegingen zoals een hand door haar haar halen zien er elegant uit. 
    extra: x

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    is ze goedgekeurd ^^?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ehmm jaa hoor. maar denk alleen dat je het haar een beetje moet aanpassen. voor ze rond die leeftijd aankomen worden bij arme mensen bijna altijd hun haren helemaal afgeknipt ivm luizen snapje.dus rond de middel is wel beetje erg lang snapje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    hmmm okee, dan pas ik dat zo wel aan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    is goed


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hij is niet heel goed gelukt.. Ook omdat ik niet heel erg goede plaatjes kon vinden..



    Ik had hem nog in andere kleuren maar om een of andere reden wil die niet openen..


    Don't be like the rest of them, darling