• Midden in de peel zit een klein dorpje. Het dorpje leeft van het turf steken in de peel. Ondanks dat is het dorpje heel erg arm. Het word zwaar onderdruk gezet door de burgemeester. Kinderen kunnen hun school niet afmaken want die moeten op jonge leeftijd al helpen met turfsteken of hun moeder helpen met het verzorgen van enorme gezinnen. Meisjes worden op hun 18e al uitgehuwelijkt waar hun ouders waarschijnlijk ook nog een schijntje voor krijgen Daarnaast kent het hele dorp elkaar wat de druk nog hoger maakt.. Tot de grote opstand komt..
    Deze rpg gaat over een aantal jongeren die in de peel wonen. Een aantal rijken, een aantal arme en een aantal uitgehuwelijkten. Hoe gaan zij met de druk van de armoede en het dorp en de opstand om?


    Regels goed lezen
    -16+ mag zowel sex als geweld
    -Niet buiten sluiten,
    -niemand is perfect
    -minstens 4 regels
    -ik keur de rollen goed, en ik maak de topics, tenzij ik iemand aanwijs wie dat mag doen.
    -max 2 rollen per persoon.
    -ik begin pas als ik vind dat er genoeg Jongens en meisjes zijn.
    -Als je aangegeven hebt of je bent uitgehuwelijkt (zowel jongens als meisjes) deel ik in wie met wie, zodat er niemand alleen achter blijft.
    -beschrijving van het dorp goed lezen
    -OOC met [](){}

    het dorp
    Het is een klein dorpje met in het midden een groot plein. Daar staat het dorpshuis waar de mannen die turf steken aan het eind van de week betaald krijgen. Om het plein staat een kerk waar iedereen op zondag heen moet, een schooltje, een kleine bar, een bakkerij en een slagerij en een groentenman, al maken en verbouwen de meeste armen het zelf aangezien ze geen tot weinig geld hebben. Aan de linkerkant van het plein beginnen de rijke en grote huizen tot de grote weg richting de grote dorpen, rechts de arme kleine krotjes tot aan het begin van de peel. ééns per jaar is er een kermis, die is op een groot grasveld aan de linkerkant van het plein


    meisjes
    Shylina dablues/18/arm/uitgehuwelijkt met James Eduward Katcherton Rechazame
    Eden Florence Morales/17/arm/uitgehuwelijkt met Alexander Samuel Johnson Amorphous
    Carmen Mayrose White /17/arm/uitgehuwelijkt met Nathan Drew Hope/HurtedHeart
    Destiny Fivianne Kalvorny/16/rijk/ MyMisery
    Senna Jane White /17/rijk/ Y0L0
    Amare Felicia Ramirez/17/arm/uitgehuwelijkt met Aiden Jayson Bright IHeartMusicc
    Doréne Veronique Adams/18/arm/uitgehuwelijkt met Damen Michel Night Aragog
    -uitgehuwelijkte dames vol, niet uitgehuwelijkte kan miss nog, ligt er aan hoeveel jongens nog komen-

    jongens
    James Eduward Katcherton/19/rijk/uitgehuwelijkt met Shylina dablues TheRumIsGone
    Aiden Jayson Bright/19/rijk/uitgehuwelijkt met Amare Felicia Ramirez HurtedHeart
    Nathan Drew Hope/Arm/ Uitgehuwelijkt met Carmen Mayrose White MyMisery
    Alexander Samuel Johnson/19/rijk/uitgehuwelijkt met Eden Florence Morales IHeartMusicc
    Damen Michel Night/19/rijk/uitgehuwelijkt met Doréne Veronique Adams TheRumIsGone
    Liam Oliver Sanz/18/arm Chaim

    Voor de rijke uitgehuwelijkte jongens; graag je voorkeur voor het meisje aangeven vóór de rpg begint aub, bij voorbaat dank

    invullen.
    Naam:
    Leeftijd: (14 tot 19)
    Rijk/arm:
    uitgehuwelijkt: Ja/nee
    Karakter: (goede beschrijving)
    Uiterlijk: (beschrijving+foto)
    extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    oh en wat ik al eerder gezegt heb, rijke meisjes worden bijna nooit uitgehuwelijkt he...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ze wel als ze niet uitgehuwlijkt is?


    Naam: Nathan Drew Hope
    Leeftijd: net 18
    Rijk/arm: arm
    uitgehuwelijkt: nee (Mag wel als je anders niet uitkomt)
    Karakter: (goede beschrijving)
    Nathan is een erg vrolijke jongen en is altijd hyper. Hij laat alles over zich heen komen en gaat er zo goed mogelijk mee om. Hij is niet dom en weet vaak niet wat hij wil. Hij probeert zo veel mogelijk rekening te houden met andere . Hij kan vaak niet kiezen en houd dingen vaak voor zich, wat een hoop conflicten veroorzaakt bij hem thuis.
    Uiterlijk: (beschrijving+foto)


    Nathan heeft bruine haren, die normaal stijl zijn, maar soms zit er een beetje slag in. Hij heeft bruine ogen. Hoe is ong. 1.80 en heeft een normaal postuur.
    extra: Hij skate graag.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik aak wel een uitgehuwelijkte jongen aan, maar moet mijn meisjes rol nu worden aangepast ;[[ please? Ik was namelijk mijn rol aan het maken toen dat werd geschreven xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @mymisery. als ze niet uitgehuwelijkt is is ze goed.

    @iheartmusic. Sorry schat :( maar heb al op de eerste of tweede pagina gezet dat rijke meisjes niet uitgehuwelijkt worden. Als ze niet uitgehuwelijkt is is het een prima rol. Als je een uitgehuwelijkte jongen maakt zou dat fijn zijn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    @mymisery. als ze niet uitgehuwelijkt is is ze goed.

    @iheartmusic. Sorry schat :( maar heb al op de eerste of tweede pagina gezet dat rijke meisjes niet uitgehuwelijkt worden. Als ze niet uitgehuwelijkt is is het een prima rol. Als je een uitgehuwelijkte jongen maakt zou dat fijn zijn


    En als de familie 'failliet' is ? De jongen maak ik zeker aan, maar als dat ook niet kan stop ik met vragen xd * Maakt de jongen aan*


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    En als de familie 'failliet' is ? De jongen maak ik zeker aan, maar als dat ook niet kan stop ik met vragen xd * Maakt de jongen aan*

    Jongen kan wel.
    Lieve schat, als je familie failliet is, is het toch geen rijke familie meer? :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    Jongen kan wel.
    Lieve schat, als je familie failliet is, is het toch geen rijke familie meer? :p


    Dat begrijp ik xd maar dan verander ik dat even in 'ex rijk ' of zo iets dergelijks xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik xd maar dan verander ik dat even in 'ex rijk ' of zo iets dergelijks xd

    dan kan je beter gwn arm zetten.... ik kijk wel ff, denk er nog ff over na


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je snapt me wel. Maar is goed denk erover na danne..ga ik verder met mn mannelijke rol (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @mymisery. ze leven in een heel arm dorp en hij zelf is arm, how on earth can he get a tattoo? en weet hij uberhoupt wat het chinese teken van hoop is?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Alexander Samuel Johnson
    Leeftijd: (14 tot 19) 19
    Rijk/arm: Rijk
    uitgehuwelijkt: Ja/nee
    Karakter: (goede beschrijving) Hij is een jongen waarbij het niet echt uitmaakt dat hij rijk is. Het boeit hem vrij weinig. Hij vind het fijn, dat hij niet arm is maar het is gewoon normaal voor hem. Hij is eigenwijs, koppig en heeft soms wat sarcasme. Het is toch wel een jongen met humor en is ook erg lief. Zo lang hij maar van je houdt doet hij alles voor je, zal hij je alles geven en ook altijd voor je klaarstaan. Vrienden waarbij hij echt weet 'Dat is een goede vriend ' hebben het ook altijd goed bij hem, rijk of arm het maakt hem niks uit. Iedereen is een mens, omdat de ene nou eenmaal in een rijkere familie is geboren moet je toch met elkaar overweg kunnen toch? Verder is het een gulle jongen, stelt zich altijd open voor nieuwe ideeën en zou het liefst, als hij niet was uitgehuwelijkt gaan rond reizen.
    Uiterlijk: (beschrijving+foto) Hij is rond de 1.87 heeft een vrij gespierd lichaam en heeft een sportieve houding. Hij heeft kort zwart haar en donkerbruine ogen die bijna zwart zijn. Zijn ogen hebben een grijs/bruine rand en hij is gewoon blank.


    extra: -


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oeh me likes him *O*

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Doréne Veronique Adams
    Leeftijd: Achttien, geboren op elf Januari.
    Rijk/arm: Arm
    uitgehuwelijkt: Ja.
    Karakter: Het feit dat Doréne arm is, houdt haar niet tegen om een vrolijk persoon te zijn. Ze is erg aanwezig, met name door haar drukte. Ze probeert er het beste van te maken, omdat ze maar al te goed weet dat alles morgen over kan zijn. Ze heeft niet veel vrienden, maar degene díé haar vrienden zijn, zijn speciaal. Doréne laat niet snel mensen toe in haar hart. Ze is erg kritisch als het gaat over haar vertrouwen weggeven, omdat veel mensen er gebruik van hebben gemaakt. Vroeger was ze naïef, wat haar veel pijn heeft bezorgt.
    Haar vrienden probeert ze op te vrolijken als ze in een dipje zitten, en ziet vaak het positieve in het negatieve.
    Doréne is een dromer, en ze heeft dan ook altijd een doel of idee in haar hoofd, die ze, kostte wat het kost, wilt bereiken.
    Iets wat veel mensen niet van dit meisje verwachten, is dat ze een zakkenroller is.
    Ze steelt niet vaak, maar soms is het écht nodig. Dit doet ze vaak alleen, en is één keer maar echt betrapt. Dit was toen Doréne zestien was. Ze zat toen ook een paar dagen in de verschrikkelijke, stinkende en bovenal luidruchtige cel. Dit heeft er voor gezorgt dat ze nu nóg voorzichtiger en nauwkeuriger is dan tevoren.
    Doréne is een meisje dat haar dierbaren beschermt als een soort alfa. Als iemand aan haar vrienden of vader komt, zal zij de eerste zijn die een klap uitdeelt. Als ze boos is kent ze haar eigen kracht niet, en kan zich soms niet meer onder controle houden. Ze is een meisje dat gestelt is op wraak, en zegt al helemaal geen sorry. Iets wat past bij haar zorgzaamheid, is dat ze graag de leiding wilt nemen bij vele dingen. Dit kan voor onnodige ruzies zorgen.
    Doréne kan vaak rondlopen met problemen, maar vragen om hulp zal ze nooit doen. Ze wilt anderen niet belasten met haar problemen, waardoor ze er soms dagen mee rondloopt wat als gevolg een chagrijnige, stille bui is.
    Uiterlijk:


    Doréne heeft lange, blonde haren die tot halverwege haar rug reiken. Ze heeft een slank postuur, en is zo'n 1.63M, een lengte waar ze niet blij mee is. Ze heeft smalle, roze lippen, en een spitse neus. Haar jukbeenderen komen mooi uit.
    Doréne is een mooi meisje, iets wat ze zichzelf niet beseft. Ze is onzeker, en ze is dan ook erg bescheiden als het om complimentjes gaat. Ze zal er niet snel aan toegeven, en wuift deze vaak weg.
    Qua kleding heeft ze niet veel te kiezen aangezien haar armmoede, maar haar kledingvoorraad bestaat het meeste uit truien en versleten spijkerbroeken/jeans. In jurkjes zul je haar niet snel aantreffen.
    extra: Haar naam heeft ze aan haar moeder te danken.
    Bij de geboorte van Doréne is ze overleden, en haar vader heeft haar de naam van haar moeder gegeven. Haar tweede naam is van haar oma, die was overleden toen Doréne twaalf was.
    het feit dat haar vader haar heeft uitgehuwelijkt, vindt ze verschrikkelijk.
    Ze is er van overtuigt dat er vele andere manieren zijn om geld te verdienen, maar haar vader wilt er niks van horen. Om deze reden is de relatie tussen Doréne en haar vader flink achteruit gegaan, in tegenstelling tot een paar jaar terug; ze konden goed met elkaar praten.

    Goed genoeg?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @IHeartMusic:
    hij is goed ^^ en knap.
    wat ik eerder al tegen TheRumIsGone zei, je moet straks even tussen de meisjes kijken en even een voorkeur geven met wie hij uitgehuwelijkt is, de rijke jongens mogen dat ;)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]