• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    [Okay, thanks. Is het bos het oerwoud op de kaart?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ow ja, oerwoud. Ik noem het eigenlijk standaard bos :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Ghehe, dat had ik ook met Vlammen/Catching fire. Als ik met mijn vriendinnen erover praatte zei ik altijd bos ipv jungle of oerwoud lol 8D
    maar goed, ik ga een postje schrijven ^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Harvey Rae Linwood - District 9

    Het heldere water in het meer voor mij klotst zachtjes tegen de oevers aan. Zilver maanlicht wordt weerspiegeld door het heldere wateroppervlak. Mijn benen liggen over elkaar heen, ik zit zoals gebruikelijk in kleermakerszit. Ik tuur naar de witte bol, omringd door sterren, en vraag me af of hij echt is. Waarschijnlijk niet, de arena zal wel overdekt zijn of zo.
    Ik gaap even. Ik had eigenlijk moeten slapen, maar de sterren zijn zo helder dat ik er uren naar zou kunnen kijken om er beelden, patronen in te kunnen ontdekken. Sterrenkunde was altijd al één van mijn hobby's geweest.
    Tot noch toe was ik veilig geweest. Geen enkel gevecht in mijn buurt, geen enkele tribuut. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant jammer. Ik voel me snel eenzaam, en als ik me eenzaam voel ga ik op jacht, op avontuur, iets doen wat niet mag. En nu ook weer voel ik die kriebels. Ik sta op, sla mijn rugzak om mijn schouders en loop langzaam naar iets, naar niets. Geen idee waarheen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Clint wil jij mij dood maken?)

    [Uhm, mij best ^^ Meisjestribuut district 2, hè? Waar is ze en moet er voordat ze doodgaat nog een hels gevecht plaatsvinden?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    [Uhm, mij best ^^ Meisjestribuut district 2, hè? Waar is ze en moet er voordat ze doodgaat nog een hels gevecht plaatsvinden?]
    (Doe maar aslof je me ziet en dan een speer ofzo op me gooit en dan een kanonschot hoort)

    LovelyLonely schreef:
    (...)(Doe maar aslof je me ziet en dan een speer ofzo op me gooit en dan een kanonschot hoort)

    [Okeydokey!
    *gaat typen*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Harvey Rae Linwood - District 9

    Mijn voeten dragen me, ik heb geen besef van plaats en tijd. De enige gedachte die mijn hoofd vult bestaat uit het woord lopen. Ik leun af en toe wat op mijn zeis om uit te rusten, maar ga dan na tien seconden direct weer door.
    Plotseling verschijnt er een schaduw op de stenen voor me. Ik deins niet achteruit, mijn ogen beginnen juist te glimmen en ik grijp mijn sikkel grijnzend vast, terwijl mijn jagersbloed sneller begint te stromen. Als een wild dier dat op zijn prooi afloopt sluip ik naderbij en zie dat het het meisje van district 2 is. Een Beroeps, dus. Dan moet ik dit klusje snel klaren. Jammer, geen tijd voor grapjes.
    Ik slinger de sikkel naar haar toe, en kennelijk geschrokken van het zwiepende geluid draait ze zich om, doet haar mond open om te schreeuwen, maar het is al te laat. De sikkel schiet met een enorme vaart dwars door haar heen en blijft steken in de boom achter haar. Bloedend zakt ze in elkaar, en het geluid van een kanonschot vult mijn oren. Triomfantelijk loop ik naar mijn sikkel toe, om die uit de boom te halen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Revenna is op zoek naar een slaapplek, iemand die haar wilt meeten?]


    help

    (District 9 is vet dodelijk :P )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (District 9 is vet dodelijk :P )

    [*high-five*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [De gedachte aan iemand die een sikkel vastheeft, doet me denken aan Magere Hein. Ook al heeft die een zeis vast... XD Ohja, Lisanne: START WRITING, MILADY!]


    help

    Charybdis schreef:
    [De gedachte aan iemand die een sikkel vastheeft, doet me denken aan Magere Hein. Ook al heeft die een zeis vast... XD Ohja, Lisanne: START WRITING, MILADY!]

    [Yeah, Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon of zo.
    I still prefer saying Marthe.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    [Yeah, Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon of zo.
    I still prefer saying Marthe.]


    [But you may not say that. You are lucky that you are Heather Querray. Otherwise you would've been dead already.

    Weet er iemand van jullie trouwens hoe dit meisje heet?

    ]


    help