• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    (Whaha, mag Jerro haar ook vermoorden?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (Whaha, mag Jerro haar ook vermoorden?)


    [Ja hoor. succes:)]


    ~

    Jerro

    Het leek wel als of de spelmakers het zo regelen als ik het wil. Want opeens zie Tien lopen, het meisje dan, de jongen is al lang dood. Ik volg haar en natuurlijk heeft ze niets door. Haar blauwe ogen kijken schichtig om zich heen niet wetend waar ze moet kijken of wat ze moet doen. "Ik verlos je wel Tien" zeg ik als ik weer voor haar sta. Ze schrikt op en gooit aarzelend met haar mes "Gaat je niet lukken" zei ik terwijl ik uithaalde naar haar nek met mijn zwaard. Shit, net iets te laat want voor mijn zwaard haar keel doorsnijdt, gilt ze keihard. "Wil je in je volgende leven je kop dicht houden" sis ik naar het hoofdloze lijk terwijl er een kanonschot te horen is. Ik loop weer verder langs de struiken en bomen, waar ik het minst op val. Ik ga zitten en was het bloed van mijn zwaard, waarna ik het weer in de schede stop.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    KANONSCHOT
    MEISJE DISTRICT 10 IS DOOD


    ~

    CAPITOOL BERICHT

    De volgende doden zijn gevallen:

    MEISJE DISTRICT 2
    JONGEN DISTRICT 6
    MEISJE DISTRICT 8
    JONGEN DISTRICT 8
    MEISJE DISTRICT 10
    JONGEN DISTRICT 10
    JONGEN DISTRICT 11

    Prettige nacht allemaal

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker


    ~

    Ailith Fleta

    Ik schrik als ik weer een Kanon hoor. Ik klim in de bomen en spring richting het geluid. In eerste instantie zie ik niemand bij het lijk, maar dan valt mij op dat er iets beweegt. Met grote ogen kijk ik toe. Het lijkt alsof het woud leeft! Wacht, het is die gozer uit 1. Geen levend woud. Je kan zijn camouflage omzeilen door naar de bewegingen te kijken. Je zou het niet zien als je het niet wist. Aan de hemel verschijnen de doden. Niet district 9, gelukkig.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Elena Dirft - District 11

    Ik hoor het gegil van een meisje. Het is dicht bij. Na paar minuten hoor ik de kanonschot en weet dat er weer een dood is. Ik kijk snel om me heen of er iemand is maar zie niks. Ik pak mijn spullen in en loop verder. Na een paar minuten lopen kom ik aan bij een rivier en vul mijn veldfles met water. Ik neem een slok kijk nog even om me heen als ik iemand zie maar niemand. Rustig loop ik verder, en kijk rond voor een goede plek om te slapen. Als ik een dicht bosje zie kruip ik er in. Het is mooi hol van binnen waardoor ik goed kan slapen. Ik rol mijn slaapzak uit en bedenk me wat ik dan wil gaan doen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:52 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    Ik loop rustig door als ik opeens iets hoor. Geritsel van bomen, maar er is geen enkel zuchtje wind. Okej het is dus duidelijk dat er iets of iemand in de bomen zit. Ik doe mijn Capuchon af om het beter te zien en vrolijk zwaai ik naar Negen. "Tijd niet gezien he, ik heet trouwens Jerro" ik doe mijn Capuchon weer op en verdwijn weer.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:57 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik had een mooie dikke tak gevonden en ging weer bij het vuur zitten. Ik bon rustig een scherpe punt te maken zodat ik hem kon gebruiken als speer. Als ik klaar ben bekijk ik resultaat en glimlach. Ik werp nog even een blik op Jayson die nog slaapt. Ik zucht en pak de vissen uit de folie om ze klaar te maken boven het vuur.


    ~

    Ailith Fleta

    'Dag Jerro. Ik kan je trouwens nog steeds zien. Het lijkt net of het woud beweegt. Leuk hè!' Ik verdwijn weer via de boomtakken richting het kamp. Die gaat mij niet meer zomaar kunnen besluipen.


    Happy Birthday my Potter!

    (Mijn haar is zojuist een stuk korter geknipt door mijn zus. Voelt echt raar :P)


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro

    "Ja maar niet als ik stil sta" Lach ik haar toe. "Leuk he, als je in slaap valt, kan ik uren naar je kijken zonder je het door hebt" lach ik haar nog vrolijk na terwijl ik naast haar verschijn.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 22:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Whaha, is er veel afgeknipt?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ja, het is nu net iets langer dan tot mijn schouders en eerst was het gewoon lang lang. Plus dat er veel lagen in zitten, dus andere stukken zijn nog korter. Staat wel leuk ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [zoiets moet altijd even wennen, haha]


    ~