• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Cindelyne Anna Bell

    Ik word wakker van mijn knorrende maag, en zodra ik overeind ga zitten, voel ik me licht in mijn hoofd. Ik vloek zachtjes.
    Ik zie dat het nog steeds pikkedonker is. Dat betekend dat ik hoogstens 2,3 uur heb geslapen. Ik neem een paar slokken uit mijn flesje, en neem een paar beslissingen. Ik blijf uit de buurt van het bos. Ook al is dat waarschijnlijk een grote voedselbron, het is te gevaarlijk, want de meeste tributen zijn daar.
    Ik kan nu wel een vis vangen, maar dan moet ik ook nog een uur lopen naar de lava om hem te grillen. En als er tributen zijn die 's nachts jagen ben ik heel kwetsbaar daar.
    Dan haal ik onder mijn jas vandaan de zaadjes. Ik kan ze niet goed zien in het donker, maar ze zijn ongeveer net zo groot als appelzaadjes. Maar ze komen uit het Capitool, dus je weet het maar nooit. Ik doe er een in mijn mond, maar spuug hem meteen weer uit. Daar zijn ze overduidelijk NIET voor bedoeld. De zure smaak zit nog steeds in mijn mond.
    Dan verplaats ik mijn strategie, en stop het zaadje in de grond. Er gebeurd niets. Ik gooi er wat water over heen. Er gebeurd nog steeds niet. Wat een teleurstelling.
    Ik berg het zakje weer op en ga weer liggen. Ik viel snel in slaap.


    If we burn, you burn with us. <3

    Charybdis schreef:
    (...)

    [But you may not say that. You are lucky that you are Heather Querray. Otherwise you would've been dead already.

    Weet er iemand van jullie trouwens hoe dit meisje heet?

    ]

    [Okay, Kensi Revena.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jesper Treves District 5
    Ik liep nog steeds door het bos en had eigenlijk wel zin in wat spanning.Tot nu toe was ik alleen maar veilig geweest niet eens een gevecht in mijn buurt. Ik besluit maar weer een boom in te klimmen en wat te gaan slapen,morgen zou ik opzoek gaan, als er vanavond nog niks gebeurde dan.

    Izzy Aphrodite Moore Distrct 12
    Toen Acis zijn mond hield, haalde ze haar schouders op en keek weer naar de lucht. Ze moesten echt iets vinden anders dan zouden ze snel te pakken zijn. "Ik vind het wel knap van je.", sprak ze doelend op wat hij had gedaan voor de vriend van zijn zus. Ze zou het niet zo snel doen. Nou lag er aan of ze hem kende en er goed mee over weg kon.


    Happy girls are the prettiest !

    Elena Drift - District 11

    Ik sta op de plaat die me in de arena heeft gebracht. De zenuwen en aderline gieren door mijn lijf. Ik kijk even rustig om me heen om alles in me op te nemen. Ik zie de een berg wapens en andere spullen. Als de gong gaat ren ik zo snel mogelijk naar de Hoorn des Overvloeds. Ik pak een lichte zwaard, paar werpsterren en een kleine bijl. Zo snel dat ik kan ren ik weg en grijp onderweg nog een rug tas. Ik ren zo snel mogelijk het bos in en blijf rennen tot ik zeker weet dat er niemand achter me aan zit. Ik loop rustig om me heen te kijken, maar blijf op mijn hoede. Als ik een dikke boom zie ga ik even zitten om te kijken wat ik in mijn rugzak zit. Er zit een setje vuurstenen in heel handig voor vuur maken, en doorzichtig draad voor vallen, een veldfles en ook nog eens een slaapzak. Deze dingen zijn handig denk ik bij me zelf.


    I Love The Vampire Diaries

    [Charybdis went Jarvis]


    help

    KANONSCHOT
    MEISJE DISTRICT 2 IS DOOD

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:38 ]


    ~

    LHemsworth schreef:
    KANONSCHOT
    JONGEN DISTRICT 11 IS DOOD


    Was die niet al dood? ;$


    If we burn, you burn with us. <3

    [Excuus, mijn quizlet flipt steeds xD]


    ~

    [WIL ER IEMAND REVENNA MEETEN? Ze zit in het bos. Eigenlijk loopt ze. Flauwe grap. Jaja.]


    help

    [ Ik kan Revanna opnieuw meeten, wel overdag, want ze slaapt nu, en dat gaat lastig xd. ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Jarvis schreef:
    [WIL ER IEMAND REVENNA MEETEN? Ze zit in het bos. Eigenlijk loopt ze. Flauwe grap. Jaja.]


    Wil der wel meeten,maar dan bontgenoten worden?

    Jerro

    Ik had de bessen al snel helemaal op. Al hoe wel ze op nachtschot leken, waren ze verrukkelijk en voelde ik mij nog steeds niet verkeerd. Ik stond op en liep weer stil en onzichtbaar door het bos. Ik kon makkelijk bij mijn zwaard komen en mijn flail had ik maar in mijn laars gestopt, het leer zou de meeste prikken wel tegenhouden en anders wist ik ook niet waar ik hem kwijt kon. Ik liep verder en jammer genoeg kwam ik niemand tegen om te treiteren, shit man ik verveel me kapot. Ik had zin om iemand te vermoorden. Ik liep gewoon wat rond niet wetend wat ik zou moeten doen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [meisje district 10 moet nog vermoord worden]


    ~

    quin98 schreef:
    (...)

    Wil der wel meeten,maar dan bontgenoten worden?


    [Doet gij maar. xd]


    help