• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Xamen Kennedy Peyton

    Ik nam plaats op mijn gebruikelijke plek en schepte een beetje eten op voor mezelf en wachtte net als alle anderen tot iedereen wat te eten had.
    "Ik ben gewoon een lieve kerel," Grijnsde ik naar Maria.
    Het was half waar.
    Als ik echt lief was geweest, zat ik nu niet hier maar in het dorp aan het kasteel, samen met mijn ouders te genieten van een onbezorgd leventje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maria Ciara Maunier
    'Dat merk ik' antwoordde ik glimlachend, waarna ik wat te eten nam. Hij had vast ook een wat minder lieve kant, ik was er namelijk bijna zeker van dat hij iets gedaan had waar de koning niet zo blij mee was. Hij was hier namelijk naartoe gevlucht zonder dat ik wist wat daar de reden van was. Maar iedereen die iets had gedaan wat de koning niet zinde had zowiezo al een voordeel tegenover mij.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Justin Alexander Samuels

    Ik grijns als mijn bordje helemaal vol is. 'Lets go.' zeg ik waarna ik naar hem toe loop.

    [ Sorry kort stukje ik schrijf zo veel langere ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Aangezien ik toch moest wachten, besloot ik om even naar het raam te gaan om van het uitzicht te genieten.
    Mijn blik gleed over de grote vlakte dat allemaal toebehoorde aan de koning.
    In het spiegelbeeld van het raam, zag ik dat mijn gifgroene ogen redelijk bedroefd stonden maar dat ik toch een kleine glimlach had.
    Net zoals een masker, schoot er door me heen.
    Het verhuld je ware gezicht, maar je ogen verraden alles.
    Een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik met mijn hoofd tegen het raamkozijn leunde.



    Xamen Kennedy Peyton

    "Zou de koning ons zoeken?" Flapte ik er nonchalant uit terwijl ik verveeld met mijn vingers op tafel tikte. "Je weet wel, misschien zoeken zijn premiejagers ons."
    Het zou me nog niet verbazen dat hij premiejagers en soldaten op ons af zou sturen om ons hoofd naar hem toe te brengen zodat hij ze op een spiets kon zetten.
    Ik schudde de gruwelijke gedachte van me af en keek op alsof alles me niet veel deed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mylan Yrian Jeo
    Ik hoor wat Xamen zegt en ik wordt een beetje bang. Ik laat niets merken.
    "Misschien..." mompel ik. Ik hoop heel erg dat het niet zo is.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [wie wil een van de mijne meeten?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leon James Smith
    Chagrijnig loop ik terug van het trainingsveld naar mijn hutje verderop. Een paar jongens dachten vanmiddag lekker bij-de-hand te zijn. Als er één ding is, waar ik een enorme hekel aan heb, is als ze niet naar me luisteren. Met een harde ruk aan de deur storm ik het huisje binnen. Ik gooi mijn tas op het bed en begin zachtjes aan voor mezelf te koken. Met de anderen eten op het trainingsveld? NOOIT van mijn leven!

    Amelia Elizabeth Wright
    "Is het eten al klaar?" Mijn broertje staat aan mijn rok te trekken en kijk me met grote oogjes aan. "Nog niet. Nog even wachten oké?" Ik stuur hem weg, maar vijf minuten later staat hij opnieuw naast me in de keuken. "En nu dan?" Ik schud zuchtend mijn hoofd en teleurgesteld draait mijn broertje zich weer om. Weer vijf minuten later komt hij weer terug en voordat hij kan zeggen 'En nu dan?', stuur ik hem richting de kraan om zijn handen te wassen. Voorzichtig zette ik de hete pan met eten op tafel en roep naar mijn moeder, die nog steeds in de winkel staat, dat ze kan eten. Eindelijk!

    [Moeten we trouwens in een bepaalde tijd schrijven? want de helft schrijft T.T en de andere helft schrijft V.T)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 0:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [@pronks: iedereen van het bos is nu bij elkaar aan het eten, dus ook jouw personages...

    @DragonLove: ik vind het het fijnste om in v.t. te schrijven maar anderen vinden het het fijnst om in t.t. te schrijven en schrijven dan ook veel beter. Dit mag je daarom ook helemaal zelf weten


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Oh Mooi! dat viel me opeens op! dan blijf ik gewoon bij mijn t.t.]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Kunnen Ivan en June iemand meeten?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Amelia woont ook in het dorp, dus dat kan ja xD]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Heb ik nog iets gemist sinds gister?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DragonLove2 schreef:
    [Amelia woont ook in het dorp, dus dat kan ja xD]


    [Hoeft niet persé iemand uit het dorp te zijn aangezien Ivan de bosbewoners inlicht en June met haar paard langs het bos kan rijden ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    RainbowShine schreef:
    [Heb ik nog iets gemist sinds gister?]


    [Moet je even teruglezen, nog niet zo heel veel gemist geloof ik;)]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Wilt er iemand met Xamen praten? Hij zit aan tafel te eten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.