• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    June Rose Richmond.

    "Feline, schat. Is het eten al klaar?" Hoor ik mijn oma aan haar bediende vragen. Mijn oma en mijn tante zijn meestal wel aardig tegen hun bediendes. In tegen stelling tot andere rijken zijn ze zelfs verschrikkelijk aardig.
    "Ja, mevrouw. Het eten staat klaar op de wel gedekte tafel" Antwoord het meisje. Zelf heb ik ook een bediende. Toch zie ik haar meer als een vriendin dan een bediende. Fabiënne, zo heet ze. Ze werkt hele dagen, maar meestal is ze samen met mij bij mijn geliefde paard Shadow. Ik heb hem niet alleen Shadow genoemd, omdat hij zwart is, maar ook omdat hij sneller is dan zijn schaduw. Shadow is écht heel erg snel en dat heeft zo zijn voordelen.

    Ivan Daniël Newton

    Zoals gewoonlijk ben ik te laat voor het eten, omdat ik de gewassen op het land nog moest controleren en vrij moest maken van de ongedierte. Ook heb ik mijn record gebroken met een vogelverschrikker maken. Het lijkt niet op een man op een stok, nee zeker niet, maar het schrikt die beesten af en dat is waar het om gaat.
    "Ivan, was je handen voordat je aan tafel gaat" Is het eerste wat er tegen me word gezegd, wanneer ik binnen kom van een dag hard beulen in de zon. "Heb jij je handen dan al gewassen?" Vraag ik aan het kleine meisje aan tafel, waarbij haar bruine haren net boven de stoel uit steken. "Eh, j-ja, dat heb ik" Zegt ze met een kleine grinnik, terwijl ze onopvallend haar handen onder tafel verstopt. "Betrapt" Fluister ik in haar oor, waarna ik haar zachtjes hoor giechelen.
    "Ga beiden jullie handen maar wassen, voordat ik alleen met jullie vader ga eten" Zegt mijn moeder dan met een glimlach, terwijl ze met een klein pannetje aardappelen aan komt lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maria Ciara Maunier
    Glimlachend keek ik naar de enorm lieve manier waarom Xamen met het kleine meisje om ging. 'We zijn bijna klaar toch?' vroeg ik en zag gelijk een paar meiden knikken. 'Dan ga ik de trainende mensen halen' zei ik, waarna ik richting het trainingsveld liep, waar ik gelijk naar Amare en de rest toe liep. 'Heej' zei ik glimlachend 'We kunnen eten'

    Bo Cruz
    'eey' zei ik toen Justin vlak bij mij kwam staan. 'zullen we zo maar eens even gaan kijken of ze al klaar zijn met eten?' Ik had namelijk best honger en hoopte daarom dat het niet te lang meer ging duren. Maar anders zou ik wel gewoon iets te eten uit de keukens gaan stelen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mylan Yrian Jeo:

    Ingespannen ben ik aan het trainen. Ik ruik al wel geuren van eten, maar ik probeer aan niets anders te denken.
    Ik heb honger, merk ik. Misschien moet ik maar eens stoppen, ik kan niet eeuwig trainen. Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd en ik ga naast Amare staan.
    "Ook genoeg getraind vandaag?" vraag ik.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Leannan schreef:
    (...)
    [Had nog één vraag, lol (: Ze zijn aan het koken of aan het trainen...Maar het nut van een hofdame is het beantwoorden van correspondentie of inkopen uitvoeren en soms begeleiden van een koningin of prinses. Dus wat moet ik nu dan doen?]


    er stond dat mensen uit het dorp ook zelf dingen mochten doen, dat gedeelte ging alleen om mensen uti het bos. Iets wat er ook staat


    Keep your head up, keep your heart strong

    abo


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Ah ok, dan laat ik je nu maar :') Dankje]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Oh kak ]

    Justin Alexander Samuels

    Ik lach even, 'Is goed.' zeg ik en veeg het zweet van mijn voorhoofd. Ik pak mijn spullen waarna ik alvast ga lopen. Mijn maag rammelt.

    Amare Catherine Eastwood

    Ik glimlach als Mylan naar me toe komt, 'Best wel, en ik rammel van de honger.' Zeg ik met een lachje, geen minuut later komt Maria eraan, 'We kunnen eten' Ik grijns, 'Alsof je m'n maag hoort.' zeg ik en pak mijn spullen. 'Let's go then.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mylan Yrian Jeo:

    "Ha, eindelijk." Ik glimlach naar Maria. Ik ben haar echt dankbaar voor wat ze hier doet.
    Ik pak mijn spullen ook en verheug me op het eten.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Marilyn Avellana Pendragon

    Wanneer ik het kasteel eindelijk had bereikt, liet ik me van mijn paard glijden en glipte ongezien het kasteel weer in.
    Met gehaaste stappen, liep ik naar mijn kamer, waar ik mijn vrouwelijke kledij weer aandeed en mijn haren fatsoeneerde.
    Ik probeerde mijn ademhaling weer normaal te krijgen en wierp goedkeurend een blik in de oude spiegel die aan mijn muur hing waarna ik rustig weer naar beneden ging.



    Xamen Kennedy Peyton

    Ik hielp het kleine meisje met te koken aangezien ik eerder had gedaan met trainen en glimlachte toen ik haar naar me zag opkijken.
    Ergens vroeg ik me af wat ze hier in hemelsnaam deed aangezien ze nog erg jong was.
    Een kind was het onschuldigste wezen op aarde, dus wat had zij in hemelsnaam verkeerd gedaan dat ze hier was?
    Ik vroeg het haar bewust niet aangezien het me niets aanging en ik geen slechte herinneringen wilde ophalen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maria Ciara Maunier
    Samen met Amare en Mylan liep ik naar de plek waar we altijd aten, een hele gezellige plek die zoals ik al verwacht was heel mooi gedekt was en waar het lekkerste eten dat ik kende uit stond gestalt. Het was heerlijk hier, voor zolang het veilig bleef.

    Bo Cruz
    Samen met Justin liep ik naar de zaal toe waar we altijd aten en zoals ik al verwacht had was er nog geen eten klaar gemaakt. 'Kan dat niet wat sneller?!' riep ik kwaad naar de bediendes die op alle gemak de tafel aan het dekken waren, waarna ze me bang aankeken en er een tevreden glimlach op mijn gezicht verscheen. 'Wat zullen we eens gaan doen?' vroeg ik vervolgens aan Justin. 'Wachten tot ze eindelijk klaar zijn of het eten uit de keuken gaan halen?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mylan Yrian Jeo:
    Ik begin aan het eten. Het is heerlijk, zoals altijd. Vooral na een lange dag trainen is het goed.
    Ik zucht even. Ik wou dat we iets konden doen. Maar goed, laat ik me daar nou niet druk om maken. Eerst ga ik genieten van het eten.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Justin Alexander Samuels

    Ik grinnikte om wat hij deed. Soms vond ik dat hij wat overdreef, maar ach, koningszoon eh. 'Keuken.' zei ik meteen als antwoord en keek naar de bediendes die aan het dekken waren, koks die al wat gerechte op tafel serveerde en dienaren die mensen commandeerde, net als wat wij deden. Het geduld had ik niet om te wachten, vooral niet na een dag intensief trainen op het veld.

    Amare Catherine Eastwood

    We liepen naar de plek en ik glimlachte, ik voelde me hier thuis, tussen al deze mensen. Iedereen hier had zijn eigen verhaal en we konden elkaar begrijpen. Ik ging zitten in het gras waar de rest ook al was. Ik zag dat Xamen de kok hielp. Het zag er echt verschrikkelijk lief uit. Ik keek de plek verder rond en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik hief mijn jurk een klein stukje op wanneer ik de wenteltrap af ging zodat ik niet zou struikelen en hoorde de kwade stem van de prins en zuchtte.
    Hij snauwde altijd de bediende af, waardoor ik medelijden met ze kreeg, maar toch ging ik er nooit op in wat vreemd was aangezien ik er niet van hield om mijn mond te houden.
    Ik had gewoon geen andere keuze.
    Met gebogen hoofd kwam ik de eetzaal binnen en keek toe hoe de bediendes gehaast heen en weer liepen om de tafel naar wens te maken.



    Xamen Kennedy Peyton

    Ik wandelde na het koken even naar Maria en grijnsde terwijl ik in haar oor fluisterde. "Boe,"
    Ik leunde vervolgens wat achteruit, zodat ik haar reactie kon pijlen en keek haar grijnzend aan.
    "Aan wat dacht je?" Vroeg ik ging met mijn hand nonchalant door mijn blonde krullen. "Niet dat het mijn zaken zijn, maar ik vroeg het me toch af."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maria Ciara Maunier
    Glimlachend keek ik naar Xamen toen hij bij mij kwam staan. 'Ik dacht aan hoe lief het was dat jij dat meisje hielp' zei ik glimlachend, iets wat wel half waar was. Waar ik verder aan dacht ging hem niet echt iets aan...
    Nadat ik was gaan zitten schepte ik wat van het eten op, waarna ik wachtte tot de rest ook allemaal zat. Met eten wachtte je namelijk tot iedereen was aangeschroven. Dat was een van de weinige regels die we hier kenden.

    Bo Cruz
    'Mooi' zei ik, waarna ik naar de keuken begon te lopen, ik had namelijk ook helemaal geen zin om te wachten. Daar aangekomen pakte ik een bord en liep ik naar de koks toe, die één voor één wat van hetgene dat ze kookten op het bord schepten. 'Bedankt' zei ik toen mijn bord vol geschept was, waarna ik wachtte tot Justin ook al zijn eten had gekregen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mylan Yrian Jeo

    Ik glimlach en kijk om me heen. Ik ben blij dat we hier allemaal zijn. Iedereen was aangeschoven, dus we konden gaan eten.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien