• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lynnette Charlene Livingston
    'Waarom zou je dat willen doen?' Vroeg ze aan mij en keek me verbaasd aan. Ik deed mijn hand omhoog. Daar was de ring te zien. 'De enige die wist dat de ring belangrijk was, was de koning zelf. Nu heeft hij het in de laatste jaren het laten gaan en is hij niet blij met wat ik allemaal heb gedaan,'Legde ik haar uit. 'Niemand hier in het bos of in het dorp heeft ooit naar de ring gevraagd, ' Ik hiel even mijn mond. 'Spionnen reageren anders. Ze gaan anders met druk om. '


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara MAunier
    Even beet ik op mijn lip, bang dat Lynette erachter kwam wie ik was. Ze was namelijk een stuk slimmer dan ik in het begin gedacht had. 'Als alleen de koning weet dat de ring belangrijk is, als dat al zo is, hoe weet jij het dan?' vroeg ik voor ik het zelf echt door had. Ze had niks met mijn familie te maken, dus was dit wel een vraag die ik me afvroeg, misschien zelfs wel een vraag die me uit deze situatie kon redden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Xamen

    "Damens," Onderbrak ik hen beiden voordat dit uit zou lopen op een ruzie. "Laten we allen terugkeren, voordat het compleet donker is en we geen hand voor ogen meer kunnen zien."
    De laatste vogels waren ook al gestopt met fluiten en dat wilde zeggen dat het al vrij laat aan het worden was.
    "Misschien kunnen jullie het gesprek onderweg verderzetten?" Stelde ik grijnzend voor. "Of als we thuis zijn."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lynnette Charlene Livingston

    Ze beet even op haar lip.'Als alleen de koning weet dat de ring belangrijk is, als dat al zo is, hoe weet jij het dan?'
    'Damens,Laten we allen terugkeren, voordat het compleet donker is en we geen hand voor ogen meer kunnen zien.'Onderbrak hij.'Misschien kunnen jullie het gesprek onderweg verderzetten?Of als we thuis zijn.' Stelde hij voor met een grijns. 'Maak je geen zorgen. Ik weet de weg blind nog,'' Ik glimlachte even. 'Ik weet niet tot wie hij toebehoord, maar laat ik zeggen dat meer doe dan iedereen denk dat ik doe,'Ik keek even opzei. Ik hoorde namelijk even een dier langs rennen. 'Ik ga regelmatig naar het dorp. Luister soms wat mensen af, die een zeer belangrijke functie hebben bij de koning,' Gelijk kwam er even een herinnering omhoog.'Toen ik heb gestolen had zat het in een oude doos. Het leek bewaart te zijn tot een moment wanneer het gegeven moest worden. De plek waar ik hem vond was in een slaapkamer. In de slaapkamer zaten er allemaal bloedvlekken. Het was verschrikkelijk om aan te zien. Hij zocht me eerst allen voor de ring, terwijl ik meerdere dingen heb gestolen met meer waarde.' Legde ik uit.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:10 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    'Dat lijkt me een heel goed plan' antwoordde ik toen Xamen voortselde om naar huis te gaan, hopend dat Lynette er niet verder op in zou gaan. Ik wou zoiezo niet dat iemand er ooit achter kwam wie ik was en me vervolgens anders ging behandelen, maar van haar wou ik dat al helemaal niet. Ik wist namelijk niet waar zij toe in staat zou zijn als ze achter mijn werkelijke identiteit zou komen Toen Lynette me vertelde waar ze de ring vandaan had gehaald slikte ik. De kamer die ze beschreef kon ik me namelijk maar al te goed herringeren. Dat was namelijk de kamer waar ik mijn moeder dood had gevonden nadat ze door de nieuwe koning gedood werd en vlak voor ik hierheen vluchtte.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:12 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik ga even de douche in...Als jullie willen mogen jullie altijd even Xamen overnemen tot ik terug ben :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lynnette Charlene Livingston
    Ik keek even bezorgd naar Maria. Ze keek geschokt en nog meer emoties waren over haar gezicht te lezen. 'Voel je, je wel goed?' Vroeg ik aan haar en dacht even na. Er kwam maar 1 ding in mijn hoofd. 'Was je dichtbij toe het gebeurde?' Vroeg ik voorzichtig. 'Ik kwam pas na het gebeurde. Nadat de hele familie vermoord werden en naverwanten werden gevangen genomen,'Het laatste sprak ik heel voorzichtig uit. Blijkbaar heb ik iets gevoelig geraakt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    'Ik woonde op het kasteel' gaf ik toe 'Mijn ouders hebben altijd een goede band met de koninklijke familie gehad' loog ik vervolgens, om mezelf uit de situatie te redden 'Ik was er bij die avond' Dit was alles wat ik haar over mezelf zou vertellen, meer zou ze niet kunnen weten, maar meer zou ze denk ik ook niet gaan vragen, als ze ook maar een klein beetje respect voor anderen mensen kende.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lynnette Charlene Livingston
    'Ik woonde op het kasteel.Mijn ouders hebben altijd een goede band met de koninklijke familie gehad.Ik was er bij die avond,' het werd inderdaad een beetje donker, maar gelukkig kon ik nog genoeg zien. 'Dat lijkt me verschrikkelijk. ' Gaf ik toe. 'Mijn ouders waren erg touw aan de koningin, maar toen ze vermoord werden...' Ik stopte even met praten. De glimlach verdween van mijn gezicht. '...werden ze trouw aan hem. Zelf na wat hij allemaal gedaan had. Ik kon het gewoon niet aan zien. Ze waren opeens compleet eens met zijn ideeën. Ik kon niet blijven horen hoe ze praten over vroeger. Hoe stom alles was.' Vertelde ik haar


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    'Wat jammer voor je!' antwoordde ik vol medelijde. Als mijn ouders nog zouden leven en ze ineens voor de vijand zouden zijn, zou ik dat denk ik ook niet kunnen begrijpen. Maar of ik dan ook gelijk weg van huis zou kunnen lopen... dat wist ik eerlijk gezegt niet. Het leek me in ieder geval heel erg om iedereen achter te moeten laten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik antwoord later wel. Ik moet eerst even snel 3 talen uit mijn hoofd leren voor morgen]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Back]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Heey,
    Sorry dat ik zo weinig reageer. Het is hier ontzettend druk en niet echt leuk of zo...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    [Heey,
    Sorry dat ik zo weinig reageer. Het is hier ontzettend druk en niet echt leuk of zo...


    Je kan Lynn naar Bo laten komen als je wilt?


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Hihi, kunnen we eerst de nacht voorbij laten gaan dan? xD ik dacht gister ik leg mijn personages wel in bed, dan wordt ik ook niet gemist xD Aangezien dat ik er niet was, maar als iedereen opnieuw gesprekken start, dan duurt die avond/nacht heeeeel lang xD hihi]


    It's never gonna happen, Guys.