• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lynnette Charlene Livingston
    'Oké,' Antwoordde ze kort met een glimlach. 'Maar je doet wel dan wel altijd die ring af toch? Of niet?' vroeg ze aan me. Ik haar even vragend aan. Ik keek even naar mijn ring. 'Nee, nooit. Waarom?' Vroeg ik. Wat was er zo speciaal aan? 'Ik had hem in het kasteel gevonden. In een stoffig doosje op een plek waar het totaal niet hoorde. De koning zelf leek volgens mij geen flauw idee te hebben waarom het misschien belangrijk kan zijn. Net zoals ikzelf.' vertelde ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Marilyn Avellana Pendragon

    Langzaam stond ik op van het bankje waar ik al die tijd had opgezeten en begon weer wat rond te wandelen.
    Bij een klein rozenperkje bleef ik echter staan en boog ik me wat naar voren om aan de bloem te ruiken.
    De tuinman van dienst had het gemerkt en knipte een mooie, rode roos voor me af die ik met een dankbare glimlach aannam voordat ik verder wandelde.
    Dromerig liep ik een stukje verder de tuin in, maar prikte me aan één van de doorns.
    "Verdorie!" Vloekte ik harder dan bedoeld was en stond abrupt stil om te kijken of niemand het had gehoord.
    Een dame hoorde niet te vloeken.
    Ik stak mijn bloedende vinger even in mijn mond zodat het zou stoppen met bloeden en ging rustig weer verder tot mijn oog viel op iemand die het kasteel naderde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    IHeartMusicc schreef:
    Justin Alexander Samuels

    Ik grijns als mijn bordje helemaal vol is. 'Lets go.' zeg ik waarna ik naar hem toe loop.

    [ Sorry kort stukje ik schrijf zo veel langere ]


    Bo Cruz
    Als ook Justin zijn eten gekregen heeft loop ik samen met hem naar buiten toen, waar ik mezelf op één van de bankjes neer zet en begin te eten. Ik had nooit echt zin om naar die grote zaal te gaan en daar te eten terwijl iedereen je aan staart, alleen maar omdat je toevallig de zoon van de koning bent.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maria Ciara Maunier
    'Omdat de koning er denk ik wel achter is gekomen dat de ring inmiddels gestolen is' loog ik 'Wat betekend dat hij de persoon met zo'n opvallende ring ook vast zal herkennen, ookal is de rest van je vermomming perfect' Ik had wel verwacht dat de koning deed alsof de ring onbelangrijk was. Zolang hij in zijn bezit was, kon hij namelijk ook helemaal geen kwaad. In tegenstelling tot wanneer een echte prinses of koninging de ring om haar vinger droeg.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lynnette Charlene Livingston
    'Omdat de koning er denk ik wel achter is gekomen dat de ring inmiddels gestolen is,' Er zat een rare toon in haar stem dat me niet beviel. 'Wat betekend dat hij de persoon met zo'n opvallende ring ook vast zal herkennen, ookal is de rest van je vermomming perfect,' Ik keek even nar de ring. Hij was erg klein en viel nauwelijks op. Ik keek Maria aan. 'Ik vond het op een plek waar het niet thuis hoorde. Hij leek stoffig en oud. Ik vond het per ongeluk. Waarom zou iets waardevols op zo'n plek worden gehouden. Iedereen kon het zo meenemen.' vertelde ik haar rustig, maar mijn blik werd snel streng.'Waarom is de ring zo waardevol voor je?' Vroeg ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    'Die ring is helemaal niet waardevol voor me' wist ik met moeite mijn mond uit te krijgen. 'Maar je zei net dat de reden dat je hier was, was dat de koning je zocht omdat je iets van hem gestolen had. Dan zal hij je daar toch ook wel aan kunnen herkennen? Of vergis ik me? Is er een andere reden waarom je hierheen bent gevlucht?' Ze was hier heen gevlucht ja, net als alle anderen. Dit was namelijk geen plek waar je zomaar, voor je plezier verbleef als je net zo goed in het dorp kon blijven wonen. Daarvoor hadden we hier geen plek...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Leon James Smith

    Haastig ren ik het kasteel in en al snel klop ik aan bij de hoofdofficiër. De deur wordt zachtjes open gedaan door een soldaat en direct loop ik rustig het kantoor binnen. "Ah, Leon. Ga zitten!" Ik volg netjes het bevel van de hoofdofficiër op en pak een stoel. De soldaat achter me verdwijnt het kantoor uit. Zodra hij het kantoor uit is, begint de hoofdofficier meteen met me te vertellen wat ik moet doen. "Binnenkort is er feest in het dorp. De koning is uitgenodigd door een vriend, maar met de opstandige rebellen in de buurt willen we natuurlijk dat het veilig is. Jij gaat daar heen, kijken of er genoeg bewaking is om de koning te beschermen." Ik knikt en sta op van mijn stoel, voordat ik echter kan verdwijnen, hoor ik de hoofdofficier nog zeggen: "Oh en neem Marilyn mee. Zij moet ervoor zorgen dat alles wat de koning kan wensen op het feest aanwezig is." Ongelovig kijk ik om naar de hoofdofficier, maar hij kijkt me alleen strak aan. Met een zucht sluit ik de deur. FIJN, alles waar ik geen zin in had was wel om een oude dame op sleeptouw te nemen. Met een zucht ga ik op zoek naar de hofdame, die ik nodig heb.

    [Kan je hier wat mee trouwens, of moet ik het stukje ietsje langer nog maken xD]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lynnette Charlene Livingston
    'Die ring is helemaal niet waardevol voor me, het kwam met moeite haar mond uit. 'Maar je zei net dat de reden dat je hier was, was dat de koning je zocht omdat je iets van hem gestolen had. Dan zal hij je daar toch ook wel aan kunnen herkennen? Of vergis ik me? Is er een andere reden waarom je hierheen bent gevlucht?' Ik knikte. 'Ik had de ring al gestolen voor dat ik weg ging. Ik heb meerde dingen gestolen. Veel , dat van de koningin was. Ze zitten veilig opgeborgen. Daarom moest ik vluchten. Ik haalde ook heel vaak Soldaten neer. dat vond hij zeker weten niet leuk,' Ik keek even weg en toen weer naar haar. 'Als hij me ziet ben ik zou weg. No problem . Maar 1 ding voor als je iets wilt verbergen. Denk aan je stem voor je wat zegt. Soms is het goed te horen wanneer iemand liegt,' Ik gaf de laatste zin op een vriendelijke toon. Nog een reden waarom de koning me niet mocht.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    Ik moest op dit moment echt mijn best doen om niet geïrriteerd over te komen, iets wat gelukkig wél aardig lukte. Dat Lynette brutaal was tegen de koning mocht ze zelf weten, dat maakte me ook helemaal niet uit. Maar zo tegen mij doen ging voor mij wel een beetje te ver. Oké, ze wist niet dat ik de prinses was, dat bijna alles wat ze gestolen had mij of mijn familie toe behoorde en dat die ring heel belang voor mij, maar ik was wel één van de personen die haar hier opgenomen had. Eén van de personen die haar onderdak haden gegeven en haar hier geaccepteerd hadden. Dan mocht ze toch echt wel een stuk liever tegen mij doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik sloeg mijn ravenzwarte krullen nonchalant achteruit terwijl ik het gebied afspeurde met mijn ogen.
    Langzaam haalde ik mijn vinger uit mijn mond en keek naar het puntje waar de doorn had gezeten en was blij dat het gestopt was met bloeden.
    Op een rustig tempo wandelde ik weer naar de voorkant van de tuin waar ik een jongeman aantrof die redelijk gefrustreerd keek.
    Zonder mijn blik los te scheuren van hem, liet ik de roos tussen mijn vingers ronddraaien maar vermeet deze keer de scherpe doorns.
    Hij zag er nog jong uit, maar was toch al redelijk gespierd waardoor ik nieuwsgierig was geworden naar hem.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Woedend loop ik door het kasteel heen. Waar vind je toch oude dametjes op het moment dat je ze nodig hebt? Ik loop gefrustreerd de tuin in met de gedachte ze daar te vinden. Ze zullen vast wel op dit tijdstip lekker in de tuin zitten, de late avondzon was namelijk erg mooi. Pas als ik een meisje met lange zwarte krullen tegen kom, slaak ik een zucht. De weg vragen dan maar, vreselijk als ik dat moet doen! Ik loop dichterbij en maak beleefd een lichte buiging voor haar. Alle hofdames en leden van de koninklijke familie wenste zo begroet te worden. Met een geforceerde, maar toch zo beleefd mogelijke stem vroeg ik uiteindelijk: "Weet je waar ik Marilyn kan vinden?" Eigenlijk was het bot en ruw om direct zo'n vraag te stellen. Eigenlijk zou je eerst moeten wachten, totdat ze je toestemming gaven. Eerder mocht je als soldaat eigenlijk niet spreken, maar ik had nu geen tijd voor spelletjes en beleefheden. Ik moest die Marilyn vinden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Ik reageer zo. Zit beneden en kom net terug (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Dat weet ik ja," Zei ik met een kleine glimlach. "Ik denk dat u haar gevonden hebt,"
    Ik had van nature een heldere stem die ik van mijn moeder had geërfd en was best blij dat ik niet klonk als een halve man.
    Ik wees naar het kleine speldje dat op mijn jurk was gespeld dat symbool stond voor hofdame.
    "Met wat kan ik u van dienst zijn?" Belangstellend hield ik mijn hoofd een tikkeltje schuin en bleef zorgeloos met de roos tussen mijn vingers draaien.
    Het deed me niets dat hij wat aan de botte kant was, aangezien ik het zelf met momenten ook was.
    Ik keek hem met mijn gifgroene ogen aan en wachtte geduldig op zijn reactie.


    [Ik ga snel even de douche in, ben dadelijk wel terug.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maria Ciara Maunier
    'Ik ga maar weer eens' zei ik, voor ze weer een nieuwe belediging kon verzinnen om naar mijn hoofd te sturen. Ik had namelijk ook totaal geen zin meer om met haar te praten. Daarom besloot ik maar weg te lopen en vervolgens nar het meertje in het bos te gaan, één van de weinige plekken waar ik echt tot rust kon komen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [En ik ben er weer]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.